جاباما
۷۸۰۱۲۰
۷ نظر
۵۰۱۲
۷ نظر
۵۰۱۲
پ

بازداشت عوامل ایجاد مزاحمت برای کامیون داران

۷۷ عامل سنگپرانی و ایجاد مزاحمت برای کامیون داران در جاده‌های خراسان رضوی، ایذه و همدان دستگیر شدند.

ایران نوشت: ۷۷ عامل سنگپرانی و ایجاد مزاحمت برای کامیون داران در جاده‌های خراسان رضوی، ایذه و همدان دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم قربانزاده -سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی- در این باره در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون ۵۹ نفر در این رابطه در استان خراسان رضوی دستگیر شده‌اند و برای رسیدگی قضایی به جرم آنها پرونده تشکیل شده است.

همچنین سردار بخشعلی کامرانی صالح- فرمانده انتظامی استان همدان- نیز از دستگیری ۱۶ نفر از اخلالگران نظم و امنیت در امر حمل و نقل جاده‌ای این استان خبر داد.

وی گفت: کامیون داران خواسته‌هایی بحق دارند که برای جامه عمل پوشاندن به این خواسته‌ها تمهیداتی اندیشیده و جلساتی نیز برگزار شده است. فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه پیگیری‌هایی برای حل مشکلات انجام شده از جمله اینکه با مسئولان استان هرمزگان برای توزیع بیش از چند هزار حلقه لاستیک بین کامیون داران تماس گرفته‌ایم، گفت: متأسفانه دشمن روی اتفاقات اخیر مانور روانی انجام داد البته کامیون داران نیز متوجه این رفتار شده‌اند و مورد سوءاستفاده دشمن قرار نخواهند گرفت.

در هفته گذشته ۱۶ نفر از افرادی که با ایجاد بی‌نظمی در تردد کامیون‌ها در جاده‌های استان همدان نقش داشتند، دستگیر شده‌اند.وی با تأکید بر اینکه دستگیرشدگان نه راننده بوده‌اند و نه کامیون دار، عنوان کرد: این افراد تحت تأثیر تبلیغات دشمن و در اثر تأثیرات فضای مجازی اقدام به سنگپرانی به سمت کامیون‌ها می‌کردند.

مراد شمولی - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه - نیز گفت: ۲ نفر از اخلالگران در رفت و آمد وسایل نقلیه سنگین در این شهرستان بازداشت شدند.

این افراد سعی داشتند که از تردد وسایل نقلیه مذکور ممانعت به‌عمل آورند.پیش از این اعلام کرده بودیم که با افراد هنجارشکنی که اقدام به تعرض، توقف یا وارد آوردن آسیب به کامیون‌های حمل سوخت و بار در حال تردد در راه‌های مواصلاتی شهرستان ایذه به شهرکرد واصفهان و برعکس به سمت اهواز نمایند، مطابق مقررات قانونی برخورد قاطع به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه این افراد با پرتاب سنگ یا بستن جاده سعی می‌کردند مانع رفت و آمد کامیون‌ها و اتوبوس‌ها شوند، تأکید کرد: این وسایط نقلیه‌ای که موردحمله این افراد قرار می‌گرفتند، یا وظیفه حمل کالاهای مورد نیاز مردم را برعهده داشتند یا مسافران را به مقصد می‌رساندند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دشمن خود عوامل دولت هستن ایران رو به خاک سیاه گشوندن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخواب جیره خور
        مرگ بر آمریکا که با تحریم هاش جریان واردات کالاهای ضروری به ایران رو فلج کرده و باعث شده این راننده های کامیون بار نداشته باشند

    • بدون نام

      ماشالا چقدرم زیادهستن بیچاره ملت مقصردولت مسولین

    • بدون نام

      ان بدبختی که ماشینش به آتش کشیده اند چه می شود
      خواهشا این اعتراضات به عوامل خارجی و امریکا و واشنگتن و انگلیس ربط ندهید
      راننده بدبخت از کجا پول بیاره لاستیک ده میلیون تومان بگیره
      بعد کل ماه بدبختی بکشه به خاطر دو میلیون با جانش هم بازی میشه
      از وقتی که دولت قبلی بی فکر حقوق کارمندان را بالا برد ولی نتوانست با همسان سازی حقوق کارگر و کارمند پیش بره روز به روز کارگرها فقیر و فقیرتر شده اند
      مسئولین کی میخواهید از خواب بیدار بشوید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتره راننده ها ننه من غریبم بازی درنیارن. برید نخ کرایه هاشون رو بپرسید و بعد دلتون بسوزه. برای یک تریپ بندر تا تهران بین 5 تا 8 میلیون کرایه میگیرند و اینقدر مظلوم نمایی میکنند

    • بدون نام

      باید همه رو حسابی ادب کنند تا دیگه از این غلط ها نکنند. بی همه چیز نمیخوای کار کنی خب کار نکن به جهنم برای چی مزاحم نون درآوردن مردم میشی بی شرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ناش

        توبرواول.ادب.یادبگیربعد.نضر.بده....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج