جاباما
۷۸۰۱۲۲
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

جزئیات جدید از نشست اصلاح طلبان با روحانی

روزنامه اعتماد در گزارشی در باره جلسه دیروز دولت با اصلاح طلبان نوشت: این دعوت شاید اولین دعوت رسمی برای بررسی وضعیت کشور با چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان وکنشگران این جریان فکری بود زیرا پیش از این یا دعوت‌ها عمومی و مناسبتی بوده یا به درخواست خود اصلاح‌طلبان انجام شده بود.

روزنامه اعتماد در گزارشی در باره جلسه دیروز دولت با اصلاح طلبان نوشت: این دعوت شاید اولین دعوت رسمی برای بررسی وضعیت کشور با چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان وکنشگران این جریان فکری بود زیرا پیش از این یا دعوت‌ها عمومی و مناسبتی بوده یا به درخواست خود اصلاح‌طلبان انجام شده بود.

از افراد حاضر در اين جلسه مي‌توان به افرادي مانند محمدرضا عارف رييس فراكسيون اميد، علي شكوري‌راد حزب اتحاد ملت ايران، حسين كمالي حزب اسلامي كار، كمال خرازي حزب نداي ايرانيان، حسين مرعشي حزب كارگزاران و محمدجواد حق‌شناس حزب اعتمادملي اشاره كرد.

چهره‌هايي مانند غلامحسين كرباسچي دبيركل حزب كارگزاران، هادي خانيكي، سيدحسين موسوي تبريزي دبيركل مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم نيز با وجود دعوت، در اين جلسه شركت نداشتند.

همچنين الياس حضرتي قايم‌مقام دبيركل حزب اعتماد ملي نيز به اين جلسه دعوت نشده بود. كرباسچي درباره عدم حضور خود در اين جلسه به «اعتماد» گفت كه به علت شركت در جلسه‌اي در وزارت كشور امكان حضور در جلسه با رييس‌جمهور را نداشته زيرا پيش از دعوت براي حضور در وزارت كشور قول داده بود.

موضوعي كه نشان ‌مي‌دهد دعوت از چهره‌ها آنقدر دير صورت گرفته است كه اين افراد قول حضور در جلسه ديگري را داده بودند. سيد حسين موسوي تبريزي نيز در گفت‌وگويي كوتاه با «اعتماد» با تاكيد بر آنكه با رييس‌جمهور قهر نيست، دليل عدم حضور خود در اين جلسه را بيماري و راه دور عنوان كرد.

انتقاد صريح اصلاح‌طلبان از دولت

ابراهيم اصغرزاده، فعال سياسي اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با «اعتماد» به تشريح جزييات جلسه اصلاح‌طلبان و رييس‌جمهور پرداخت. اصغرزاده اين جلسه را استراتژيك عنوان كرد و گفت: رييس‌جمهور با برگزاري اين جلسه و دعوت از اصلاح‌طلبان نشان داد كه به تعامل و گفت‌وگو با بدنه اجتماعي اصلي حامي خود در انتخابات نياز دارد و اصلاح‌طلبان نيز با توجه به هزينه‌اي كه در حمايت از دولت پرداخته بودند در اين جلسه آمادگي خود را براي حمايت از دولت قانوني و رسمي كشور اعلام كردند.

وي افزود: در اين جلسه از سوي اصلاح‌طلبان انتقادات صريحي درباره موضوعات مختلف مطرح شد كه پاسخ‌هاي منطقي رييس‌جمهور را به همراه داشت.

اصغرزاده در پايان به حاضرين در اين مراسم اشاره كرد و گفت: به جز آقايان حجت‌الاسلام حسن روحاني، سيدمحمود واعظي، علي ربيعي و مجيد تخت‌روانچي و محمد قوچاني كه به‌ نحوي ميزبانان جلسه بودند، محمدرضا عارف، حجت‌الاسلام مجيد انصاري، جواد فتحي، مصطفي كواكبيان، صفدر حسيني، زهرا شجاعي، جواد اطاعت، ژاله فرامرزيان، محسن هاشمي، صدراعظم نوري، حميدرضا جلايي‌پور، نعيمي‌پور، آذر منصوري، محمدجواد حق‌شناس، صادق خرازي، علي شكوري‌راد، حسين مرعشي و حاجي حسين كمالي ازجمله كساني بودند كه در اين نشست حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خونه شیطان بوده .خدا به مردم رحم کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در ود

    • بدون نام

      روحا نی با این کار هاش قبر شما اصلاح طلب ها رو کند
      سری بعد هیچکدام رای نمی آورید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج