۷۸۰۱۲۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سیروس مقدم با خواب زده‌ها می‌آید

«پایتخت» شکلی دیگر از مجموعه های طنز را در تلویزیون ایران باب کرد. می‌توان با قدری مسامحه گفت که این مجموعه توانست خط قرمز‌های دستگاه عریض و متصلب این رسانه را جا به جا و چهره‌های جدیدی را به عرصه بازیگری ایران معرفی کند.

روزنامه ایران: «پایتخت» شکلی دیگر از مجموعه های طنز را در تلویزیون ایران باب کرد. می‌توان با قدری مسامحه گفت که این مجموعه توانست خط قرمز‌های دستگاه عریض و متصلب این رسانه را جا به جا و چهره‌های جدیدی را به عرصه بازیگری ایران معرفی کند.

سیروس مقدم با خواب زده‌ها می‌آید

نمی‌توان منکر شد که پایتخت میلیون‌ها مخاطب فراری از تلویزیون را پای تلویزیون‌ها نشاند و به سنت‌ها و آیین‌های ایرانی بی‌اطوار پرداخت، با خلق شخصیت شیرین «نقی معمولی» به دل زندگی آدم‌های معمولی و عادی رفت. همه اینها دست به دست هم داد تا بعد سال‌ها، یک مجموعه طنز تلویزیونی بتواند در ذهن و ضمیر مخاطب‌ها نقش ببندد.

کاری که از عهده هر کسی بر نمی‌آید، اما سیروس مقدم با دیگر اعضای تیم سازنده سریال این مهم را رقم زد. سیروس مقدم دستیاری کارگردان‌های بزرگ سینمای ایران را در کارنامه دارد و در ساخت سریال بسیار موفق دایی جان ناپلئون، دستیار ناصر تقوایی بوده است؛ کارگردانی که بیشتر با مدیوم تلویزیون کار می‌کند و خوب بلد است تماشاچی را با خود همراه کند.

آقای کارگردان حالا از پیش تولید یک مجموعه در ژانر وحشت خبر داده و گفته است: الان در مرحله انتخاب بازیگر مجموعه تلویزیونی «خواب زده» هستم. سیروس مقدم با همکاری سعید نعمت‌الله به استقبال نخستین تجربه تلویزیونی‌اش در ژانر وحشت می‌رود. نگارش فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «خواب زده» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری تمام شده است.

بر اساس این گزارش حضور لادن مستوفی و ریحانه پارسا در مجموعه تلویزیونی «خواب‌زده» قطعی شده است. آقای کارگردان خبر داده این مجموعه در سه فصل برای عرضه در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود و انتظار می‌رود پس از درخشش فیلم «پایتخت» و استقبال گسترده از این مجموعه و همچنین اعتماد بیش‌ از پیش مخاطب‌ها به آثار شبکه نمایش خانگی عرضه این فیلم با توفیق همراه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج