جاباما
۷۸۰۱۵۰
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد روزنامه قطری از طارمی

روزنامه قطری در گزارشی به انتقاد از عملکرد مهدی طارمی پرداخت و اصلا بعید نیست که با این شرایط در نیم فصل دوم او از الغرافه جدا شود.

ایسنا: به نقل از استاد الدوحه، مهدی طارمی بعد از درخشش در تیم فوتبال پرسپولیس بود که مورد توجه قطری ها قرار گرفت. او با وجود وضعیت سختی که پرسپولیس داشت، تصمیم گرفت که راهی لیگ ستارگان قطر شود و پیراهن الغرافه را در نیم فصل دوم بر تن کند.

طارمی شروع بسیار خوبی با الغرافه داشت و این باعث شد تا رسانه‌های قطری به ستایش از او بپردازند اما عملکرد ناامید کننده او در فصل جاری و البته نتایج بدی که الغرافه کسب کرده باعث انتقاد از او شده است.

روزنامه استاد الدوحه قطر از عملکرد ناامید کننده طارمی در فصل جاری سخن به میان آورد و نوشت: طارمی فصل قبل که در میانه‌های راه به الغرافه پیوست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او در هشت بازی که به میدان رفت (البته دو بازی جایگزین بود) توانست پنج گل به ثمر برساند و هیچ کدام از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی نبود. در این هشت بازی الغرافه شش پیروزی و دو شکست داشت اما در فصل جاری شرایط تغییر کرده است.

استاد الدوحه در ادامه نوشت: در فصل جاری اما طارمی در هفت بازی برای الغرافه به میدان رفت که نتیجه آن تنها سه گل بوده و تازه یک گل آن از روی نقطه پنالتی بوده است. اما گل های طارمی در فصل جاری سرنوشت ساز نبوده است چرا که در دو بازی که این بازیکن گلزنی کرد الغرافه تن به شکست داد و تنها در دیدار برابر الاهلی که الغرافه با چهار گل به پیروزی رسید و طارمی یک گل زد این تیم به پیروزی رسیده است.

در هفت بازی فصل جاری که طارمی برای الغرافه به میدان رفته این تیم چهار شکست، یک تساوی و تنها دو پیروزی کسب کرده و سوالی که هواداران الغرافه دارند این است که بازیکن ایرانی سرشناس آنها چه وقت به روزهای اوج برمی‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیرتی داره حتما!!!خخخخخ خوب به سرش اومد خدا کنه دیگه هیچوقت به اوج نرسه

    • گیس بریده

      پارسال برانکو و دستیارانش ساخته بودنش
      مثل ادام همتی و سایر بازیکنان
      اصن فرقی نداره کی باشی تو تیم برانکو ساخته میشی
      امسال معلومه طارمی دیگه طارمی نیس

    • بدون نام

      طارمی رو برانکو ساخت خدارو شکر که بعداز خیانت به پرسپولیس داره نابود میشه

    • بدون نام

      ادم هرچی بد باشه که نباید اونرا نفرین کرد اون هم برای پرسپولیس گل زد و قهرمانی اورد و اگرچه از دست اون ناراحت هستیم اما نفرینش نمی کنیم و روزی به اشتباهش پی خواهد برد

    • بدون نام

      دیگه خواب برگشت به پرسپولیس رو باید ببینه

    • بدون نام

      نمیخوایمش والله نمیخوایمش به کی بگیم بااس بدبختی پرسپولیس طارمی بودبره کمشه مگه رضاییان چکارکردکه بیرونش کردحق نداره طارمی روبیاره

    • بدون نام

      اخییییی.برانکو هم منتظر بود تو نظر بدی بعد تصمیم بگیره.بعضی از پرسپولیسی ها یادمون رفته که وقتی طارمی رفت ترکیه خانواده اش و خودش رو به باد فوش و ناسزا گرفتید.حاضرم شرط ببندم اگه بازم برگشت همین شماها که الان میگویید نمیخایمش براش خودکشی میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج