۷۸۰۱۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوگبا از صحبت درباره بحران منچستریونایتد منع شد

باشگاه منچستریونایتد پل پوگبا را از اظهارنظر درباره وضعیت بحرانی حال حاضر این تیم منع کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه سان، با افزایش تنش‌ها در روابط میان ژوزه مورینیو و برخی از بازیکنانش به خصوص پل پوگبا، به این هافبک فرانسوی دستور داده شده که اظهارنظری درباره وضعیت بحرانی فعلی شیاطین سرخ انجام ندهد.

پوگبای ۲۵ ساله و سرمربی پرتغالی‌اش از یک هفته پیش با یکدیگر وارد یک جنگ لفظی شده‌اند که بر مشکلات منچستریونایتد اضافه کرده است. به همین دلیل مدیران باشگاه به پوگبا دستور دادند که پس از بازی شب گذشته تیمش (سه‌شنبه) مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان که با تساوی بدون گل در ورزشگاه اولدترافورد خاتمه یافت هیچ اظهارنظری درباره تیم نکند.

پوگبا پس از این بازی که چهارمین بازی بدون برد متوالی شیاطین سرخ در تمامی رقابت‌ها بود، در پاسخ به سؤال یک خبرنگار که از او خواست درباره وضعیت تیمش توضیح دهد گفت: «من اجازه ندارم که این کار را انجام دهم».

در همین حال گفته می‌شود که مورینیو پیش از بازی، در صحبت آخرش با بازیکنان خود پیش از رفتن به میدان، به آنها گفته نشان باشگاه که روی سینه آنها نقش بسته مهمتر از نام آنهاست که پشت‌ پیراهن‌شان درج شده و به این ترتیب خواسته که به صورت غیرمستقیم به پوگبا بابت نگرانی از بابت از دست دادن اعتبار و ارزشش به خاطر شیوه دفاعی بازی منچستریونایتد طعنه بزند.

گویا مورینیو به شاگردانش گفته است: در تیم ما برخی خودشان را مهمتر از دیگران می‌دانند. در تمام زندگی‌ام از یکسری قواعد طلایی پیروی کرده‌ام. یکی از آنها این است که بپذیرم که یک تیم ممکن است بعضی از بازی‌هایش را ببازد و این بخشی از فوتبال است اما تیم هرگز، هرگز نباید هویتش را از دست بدهد.

تیم باید بجنگد، کار کند، رقابت کند، نبردها را ببرد، متواضع باشد و در پایان هر بازی بازیکنان باید از شدت کاری که که برای تیم‌شان، برای هواداران و برای یکدیگرانجام داده‌اند خسته و بی‌رمق باشند.

این منجر به یکسری دیگر از قوانین طلایی می‌شود که از آنها هم باید پیروی کرد از جمله اینکه تیم همیشه از فرد مهمتر است و نشان روی سینه از اسمی که پشت پیراهن مهمتر است. من همینم. این شیوه کاری من است. این چیزی است که تیمم، از گروهم و از باشگاهم می‌خواهم.

اینطور که به نظر می‌رسد اختلافات میان پوگبا و مورینیو همچنان ادامه دارد با این تفاوت که از حالت علنی به صورت درون گروهی و دور از چشم رسانه‌ها تغییر شکل داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج