۷۸۰۱۶۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

فدایی جدید برانکو و محبوب سرخ‌ها

سیامک نعمتی در گفت‌وگو بر فرهیختگان می‌گوید هر جای زمین برانکو بخواهد بازی می‌کنم.

خبرآنلاین: پرسپولیس در روزی که بازیکنان زیادی را در اختیار نداشت و برخی نفراتش بازی در پست غیرتخصصی را تجربه کردند توانست در قطر، السد را شکست دهد و گام بلندی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بردارد. سیامک نعمتی که در تیم برانکو در پست‌های مختلفی بازی کرده برای نخستین‌بار به‌عنوان مدافع راست بازی کرد و عملکرد بسیار خوبی نیز داشت. گفت‌وگو با آچارفرانسه پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

بازی چطور بود؟

یکی از سنگین‌ترین بازی‌هایی بود که تجربه کردم. السد آمده بود که کار را در زمین خودی تمام کند. مربی آنها هم تاکید کرده بود می‌خواهند در بازی رفت کار را تمام کنند چون می‌دانستند در تهران کار سختی در حضور هواداران ما خواهند داشت ولی خوشبختانه با یک بازی منطقی و حفظ تمرکز موفق شدیم نتیجه بسیار خوبی بگیریم.

برخی البته برای کمرنگ کردن این موفقیت از سن بالای ژاوی و گابی می‌گویند!

بردن این تیم بزر‌گ در زمین خودش کار کمی نیست. ژاوی و گابی اگرچه سن بالایی دارند ولی فوق‌العاده هستند. تا وقتی مقابل‌شان بازی نکنید متوجه نمی‌شوید فوتبال مدرن دنیا چقدر با فوتبال آسیا تفاوت دارد.

برانکو چه صحبتی با شما برای تقابل با السد کرده بود؟

از قبل حریف را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت این تیم را به ما گفته بود. می‌دانستیم در فاز تهاجمی فوق‌العاده قوی هستند ولی در عمق دفاع مشکل دارند و دیدید چند بار هم منشا و علیپور از دفاع رد شدند که روی یکی از همین حرکات پنالتی گرفتیم و گل زدیم. شاید می‌شد حتی بیشتر گل بزنیم ولی همین نتیجه هم بسیار فوق‌العاده بود.

خیال‌تان از بازی برگشت آسوده است؟

خیر، نباید فکر کنیم همه‌چیز تمام شده چون هنوز یک نیمه از بازی مانده است. کار سختی داریم و امیدوارم ورزشگاه پر شود که قطعا در این صورت می‌توانیم تاریخ‌ساز شویم و برای اولین‌بار به فینال آسیا برسیم که اتفاق بزرگی است چراکه تیم ما کمبودهای زیادی دارد و همه می‌دانند.

شرایط ما با تیم‌های دیگر که تقویت شده‌اند، متفاوت است ولی فعل خواستن را به‌خوبی صرف کردیم. امیدواریم با حمایت هواداران در بازی برگشت هم نتیجه لازم را بگیریم و فینالیست شویم.

مشکلی با تغییر پست نداشتی؟

با بازی در دفاع راست غریبه نبودم. در پیکان زیر نظر مجید جلالی هم مدافع‌ راست بازی کردم. البته سخت بود چون پست تخصصی من نیست ولی آقاجلال(حسینی) خیلی کمکم کرد و با صحبت‌هایش به من در زمین آرامش داد. او و شجاع باتجربه هستند و به من کمک کردند تا هماهنگ شوم.

برانکو هر جا بخواهد بازی می‌کنم تا الان پست‌های زیادی تجربه کردم مهم موفقیت پرسپولیس است نه پست بازی بازیکنان. ما یک خانواده‌ایم و اتحاد خوبی بین بازیکنان است و با همه سختی‌ها کار را پیش می‌بریم.

ترجیح می‌دهی در فینال با نماینده کره روبه‌رو شوید یا ژاپن؟

فعلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم چون فینالیست نشده‌ایم. قطعا در موعد مقرر کادر فنی برنامه‌های خودش را برای نتیجه گرفتن خواهد داشت اما هر تیمی فینالیست شود قطعا تیم خیلی خوبی و جزء بهترین‌های آسیاست و مهم برای ما این است که سرمان را جلوی توپ بگذاریم و نتیجه بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جعفری

      موفق باشی

    • بدون نام

      عشق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج