جاباما
۷۸۰۱۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واتس اپ، قابلیت پاسخ‌گویی سریع خواهد داشت

واتس اپ قصد دارد ویژگی پاسخ‌گویی سریع را برای کاربران اندروید فراهم آورد که با این ویژگی، صاحبان موبایل‌های اندرویدی هم از این پس می‌توانند با سوایپ کردن، به پیغام‌های دیگران پاسخ دهند.

سایبربان: واتس اپ قصد دارد ویژگی پاسخ‌گویی سریع را برای کاربران اندروید فراهم آورد که با این ویژگی، صاحبان موبایل‌های اندرویدی هم از این پس می‌توانند با سوایپ کردن، به پیغام‌های دیگران پاسخ دهند.

واتس اپ، قابلیت پاسخ‌گویی سریع خواهد داشت

بر اساس ویژگی جدید واتس اپ، صاحبان موبایل‌های اندرویدی هم از این پس می‌توانند با سوایپ کردن، به پیغام‌های دیگران پاسخ دهند. البته ویژگی یاد شده چند وقتی است که در دسترس کابران iOS قرار گرفته بود اما از آنجایی که این ژست به تازگی به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید اضافه شده، توسعه دهندگان واتس اپ تصمیم گرفته‌اند، ویژگی قدیمی را به اپلیکیشن اندروید خود اضافه نمایند.

بدین ترتیب اگر نسخه‌ی بتای 2.18.300 واتس اپ را دانلود کنید، متوجه می‌شوید که قابلیت پاسخ سریع به آن اضافه شده است. البته باید مدنظر داشته باشید که برای این که به طور کلی بتوانید از ژست سوایپ در تلفن هوشمند اندرویدی خود استفاده کنید باید آخرین به روز رسانی سیستم عامل موبایلی گوگل را نصب کرده باشید.

نحوه عملکرد ویژگی جدید و استفاده از آن، مشخص است؛ کاربر در صورت به نمایش درآمدن یک پیغام واتس اپ می‌تواند با سوایپ به راست، سریعاً آن را پاسخ گوید.

اگر به استفاده از این ویژگی علاقه دارید یا می‌خواهید قبل از دیگران، آن را آزمایش کنید، باید در برنامه‌ی بتای واتس اپ در پلی استور بتای گوگل ثبت نام کنید و امیدوار باشید که آخرین نسخه از محبوبترین پیام‌رسان جهان به شما تعلق بگیرد.

متاسفانه هنوز نمی‌توان گفت که ویژگی پاسخگویی به وسیله‌ی سوایپ دقیقاً به چه شکل در سیستم عامل اندروید تعبیه خواهد شد و مخاطبین چگونه از این قابلیت جدید استقبال می‌کنند. به همین دلیل باید برای اطلاع از این مسئله منتظر بمانیم.

پیش از این شایعه شده بود که قرار است این ویژگی و حالت تاریک به نسخه‌ی اندروید این پیام‌رسان اضافه شود اما اکنون با قطعی شدن قرار گرفتن پاسخگویی سریع در این اپلیکیشن، احتمال می‌رود قابلیت‌های اختصاصی کاربران سیستم عامل iOS کم کم به این اپ اضافه شوند و تجربه کاربری مشابهی را برای صاحبان موبایل‌های اندرویدی به ارمغان آورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج