۷۸۰۲۰۷
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

هدف دولت از تفکیک برخی از وزارتخانه‌ها

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اصرار دولت بر ارائه لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها گفت: احتمالا تعدادی از دوستان روی دست دولت مانده اند و می‌خواهند آنها را هم وزیر کنند.

خبرگزاری مهر: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اصرار دولت بر ارائه لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها گفت: احتمالا تعدادی از دوستان روی دست دولت مانده اند و می‌خواهند آنها را هم وزیر کنند.

هدایت الله خادمی با اشاره به جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی با معاون اول رئیس جمهور، اظهار داشت: ماموریت آقای جهانگیری برای حضور در جلسه غیرعلنی مجلس این بود که تلاش کند تا لایحه تفکیک وزارتخانه ها در صحن علنی به تصویب برسد تا ۶ وزیر به مجلس معرفی شوند. احتمالا تعدادی از دوستان روی دست دولت مانده اند و می خواهند آنها را نیز وزیر کنند.

وی ادامه داد: قرار نبود لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) یکشنبه آینده در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد، اما با اقدام هیئت رئیسه و نایب رئیس مجلس، لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دستور کار مجلس خارج شد و لایحه CFT در اولویت دستور کار مجلس قرار گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: هنوز ترجمه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم به نمایندگان ارائه نشده است؛ باید ترجمه ای دقیق که با دقت بار حقوقی کلمات در آن رعایت شده باشد به مجلس ارائه شود تا نمایندگان بتوانند در مورد الحاق ایران به این کنوانسیون تصمیم‌گیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الهی کچلتر بشی که دیگر نیاز به رنگ مو نداشته باشی عتیقه

    • بی نام

      چه توجیه غیر کارشناسی فرض دولت در صدد تفکیک وزارتخانه ها به‌ دلیل اینکه دوستان خود را وزیر گند شما بعنوان مجلس می توانید رای اعتماد ندهید اصل تفکیک اگر صلاح است به این بهانه ها اصل را قربانی فرضیات نکنید مضاف اینکه از این رهگذر شما ها بی بهره نخواهید بود هم دوست وآشنا دارید وهم می توانید از این وزارت خانه ها هم حقوق چند ده میلیون تومن مطالبه کنید بهر حال خیلی زحمت می کشید حق شما ست

    • حسین

      این بنده خدا هنوز توضیح نداد درخصوص فیش حقوقی و ملک وزازت نفت؟ احتمالا نیازی نمی بینه

    • مهران

      نه برادران ادغام وزارت خانه های بازرگانی،صنعت،راه وشهرسازی از اولش هم اشتباه بود

    • بدون نام

      دقیقا درست می گید . هر وزارتخانه جدید حدود ۴۰۰۰ سمت جدید که میتوان به ۵۰۰۰۰ هزار نفر در چارت سازمانی واگذار کرد . البته به مرور زمان وزارت خانه ها چاق و توپول و بی خاصیت می شوند و شروع به برون سپاری کارهاشون می کنند که لاجرم ۱۰۰۰۰ نفر شرکتی در قالب پیمانکار جذب تا زیر کون آقایانو تمیز کنند . انوقت سر سال دلار بالا می برند تا پول اینها رو از جیب بزنند . مالیات کسبه و تولید کننده روز بزوز افزایش می یابد .......!!!!!

    • بدون نام

      دمت گرم کچل که دست خیلی‌ها رو روکردی،واقعا نماینده هرشهری هستی مردی،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج