جاباما
۷۸۰۳۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احتمال وقوع سیلاب و طوفان در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به بارش شدید باران و کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوا، از احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتی معابر در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به بارش شدید باران و کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوا، از احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتی معابر در این استان خبر داد.

‌علی‌اصغر احمدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از روز جمعه تا شنبه پیش رو، بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و طوفان با کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در استان مازندران مورد انتظار است.

وی همچنین از احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی و نقاط مرتفع استان خبر داد و گفت: احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتی معابر در استان مازندران وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: در این راستا جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران برای هماهنگی بیشتر دستگاه‌های امدادی و خدماتی در سطح استان برگزار شد و تمام دستگاه‌ها در حالت آماده‌باش کامل بسر می برند.

احمدی در توصیه به مردم تصریح کرد: مردم و مسافران طی روزهای جمعه و شنبه از کوهپیمایی و طبیعت‌گردی پرهیز کنند و دامداران نیز دام‌های خود را در مناطق امن و به دور از مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها ببرند و دامداران و ساکنان رودخانه‌ها از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: با توجه به وزش باد شدید شهرداری‌ها نسبت به پاک‌سازی معابر و محکم کردن تابلوها و بیلبوردهای شهر اقدام کنند تا از خطرات احتمال جلوگیری شود.

احمدی با اشاره به اینکه طی این مدت دریای مازندران به‌صورت مواج بوده و انجام تمامی فعالیت‌های دریایی ممنوع است، اظهار کرد: از روز شنبه این سامانه در شرق استان شدت بیشتری یافته و به تدریج از مازندران خارج می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج