۷۸۰۴۰۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کامیابی‌نیا:

لقب سوپرمن برازنده سیدجلال است

هافبک تدافعی سرخپوشان درباره دیدار پرسپولیس و السد گفت: روی سکو خیلی بیشتر از داخل زمین حرص خوردم و استرس داشتم.

خبر ورزشی: کمال کامیابی‌نیا در دیداری که در ترکیب سرخپوشان حضور نداشت در جایگاه بود و آن بالا خیلی حرص و جوش خورد. کمال محروم بود و به همین دلیل احمد نوراللهی در غیاب او سختی زیادی کشید تا تیمش مقابل ژاوی و گابی کم نیاورد. گفت‌وگویی اختصاصی و خواندنی با کامیابی‌نیا داشتیم که می‌خوانید.

*فکر می‌کردی در زمین السد پیروز شوید؟

بازی سنگینی بود. بازیکنان ما در آن دیدار خیلی دویدند و زحمت کشیدند تا کار بزرگی را انجام دهند. تیم ما از هارمونی خوبی برخوردار است به همین دلیل فکر می‌کردم نتیجه‌ای خوب را کسب کنیم. در قطر بردن السد کاری بود که هیچ تیم آسیایی نتوانسته بود آن را انجام دهد، اما پرسپولیس موفق شد این کار را انجام دهد.

*قبول داری که کارتان تمام نشده است؟

قطعاً همین‌طور است. ما فقط یک نیمه از راه را رفته‌ایم و نیمه اصلی باقی مانده است، اما با تماشاگرانی که داریم در بازی برگشت با یک ورزشگاه پر از هوادار که مانند کوه پشت تیم‌شان هستند با روحیه‌ای مضاعف به مصاف حریف می‌رویم و خیلی محکم‌تر از بازی رفت مقابل السد بازی می‌کنیم تا ان‌شاءا... با بردی دیگر کار تیم قطری را یک سره کنیم و به فینال برسیم.

*روی سکو‌ها خیلی بیشتر از داخل زمین حرص خوردی؟

واقعاً در زمین بازی کردن حرص و جوش و استرسش کمتر است. آن بالا یک لحظه آرام و قرار نداشتم، اما خدا را شکر که بازی رفت فرجام خوبی داشت و ما را در قطر سربلند کرد.

لقب سوپرمن برازنده سیدجلال است

*برانکو هم در جایگاه مخصوص خیلی حرص می‌خورد و یک لحظه آرام نبود؟

بالاخره کار سخت بود و برانکو مسئولیت فنی تیم ما را بر عهده داشت. ایشان در بعضی صحنه‌ها شدیداً به قضاوت داور معترض بودند. این دیدار جنبه ملی داشت و برای همه ما دیداری حیثیتی محسوب می‌شد به همین دلیل هیچ کدام از ما نمی‌خواستیم بازنده بازی باشیم.

*انتقام استقلال را هم یک جور‌هایی از السد گرفتید؟

خدا را شکر که بردیم. درست است که تیم‌های قطری پول زیادی خرج می‌کنند و ستاره‌های زیادی را به خدمت گرفته‌اند، اما بچه‌های ایرانی ثابت کردند که بهترین هستند و حتماً می‌توانند توانایی‌شان را به بهترین شکل، مقابل هر تیم و بازیکن بزرگی نشان دهند.

*کمک‌داور هم خیلی کمک تان کرد؟!

داور اشتباهاتی داشت و در آن صحنه خطای پنالتی هم مردد بود و قصد نداشت پنالتی بگیرد، اما کمک‌داور خوب بازی که در چند صحنه دیگر هم اشتباه داور را جبران کرده بود او را مجاب کرد که پنالتی درست بوده.

*در صحنه‌ای دیگر هم بیرانوند گل خورد، اما داور آن را مردود اعلام کرد!

قبلاً قانون به گونه‌ای بود که اگر بازیکنی مانند عفیف توپ را از بیرانوند می‌گرفت و آن را تبدیل به گل می‌کرد آن صحنه گل قبول می‌شد، اما قوانین جدید آن صحنه را مردود می‌داند.

*کاشیما از سد حریف کره‌ای گذشته، کدام تیم را برای بازی فینال ترجیح می‌دهی؟

کاشیما و سامسونگ برای ما فرقی نمی‌کند، هدف‌مان قهرمانی است. فعلاً هم تمام تمرکز ما روی بازی برگشت با السد است که حریف را شکست دهیم.

*ژاوی گفته با خوش‌شانسی برنده شدید و...

ژاوی نظر خودش را گفته، بازیکنان ما به خوبی او و گابی را مهار کردند و ان‌شاءالله در بازی برگشت خودم در کنار احمد و بقیه بچه‌ها ژاوی و گابی و بقیه عناصر خطرناک السد را مهار می‌کنیم.

*اما با کمبود بازیکن مواجه هستید و جنگ نابرابری دارید؟

برانکو انگیزه تیم را بالا برده و در تیم ما حتی جوان‌ها بیشترین انگیزه را دارند. در کنار آن‌ها ما بازیکنی مانند سیدجلال و ماهینی را داریم که بیرون زمین و داخل زمین زحمت زیادی برای تیم می‌کشند. سیدجلال واقعاً سوپرمن پرسپولیس است بازیکنی که زودتر از همه سر تمرین می‌آید و دیرتر از بقیه زمین را ترک می‌کند و حواسش به تیم است تا بازیکنان به بهترین شکل ریکاوری کنند.

*احمد نوراللهی به تیم ملی دعوت شد؛ در این رابطه چه صحبتی داری؟

خیلی خوشحالم که احمد نوراللهی بازیکن شایسته پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. در تیم ما اتحاد و همدلی حرف اول و آخر را می‌زند اتحادی که موجب شده ما کار‌های بزرگی را انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زردطلایی

      پیرمرد دوپینگی

    • بدون نام

      البت از نوع دوپینگی

    • مخند

      لقب سوپرمن برازنده ابرمرد فوتبال ایرانه سید جلال دفاعیه که تا بیست سال اینده ایران به خودش نمیبینه

    • اس اس

      دوپینگگگگگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج