جاباما
۷۸۰۶۳۱
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

تصویری از فیلم جدید مهران مدیری و رضا گلزار

تدوین فیلم کمدی «رحمان ۱۴۰۰» با بازی محمدرضا گلزار و مهران مدیری به نیمه رسید. در جدیدترین تصویری که از این فیلم منتشر شده است سعید آقاخانی را روی موتورسیکلت می‌بینیم.

خبرآنلاین: تدوین فیلم کمدی «رحمان ۱۴۰۰» با بازی محمدرضا گلزار و مهران مدیری به نیمه رسید. در جدیدترین تصویری که از این فیلم منتشر شده است سعید آقاخانی را روی موتورسیکلت می‌بینیم.

موحد شادرو این روزها مشغول تدوین این فیلم است و بابک زرین آهنگساز «رحمان ۱۴۰۰» از مدتی پیش ساخت موسیقی فیلم را آغاز کرده است.

تصویری از فیلم جدید مهران مدیری و رضا گلزار

«رحمان ۱۴۰۰» جدیدترین فیلم بلند سینمایی منوچهر هادی در ژانر کمدی است که اوایل مرداد در تهران کلید خورد و اوایل مهر پس از گرفتن سکانس‌هایی در کرج و اطراف تهران، فیلمبرداری این پروژه به پایان رسید.

در این فیلم محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری و ساره بیات با حضور مهران مدیری به ایفای نقش می‌پردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه زمانی اکران میشه

    • سویل

      اینارو باش رو موتور!!!! یکتا ناصر چقدر جلف شده از وقتی ازدواج کرده حالا اگه ما جلفیم بخاطر اینه که شوور نداریم اینا چی ؛!!!!!

    • مهدی

      چرا آقای مدیری فکر میکنند براستی هنرپیشهٔ خوبی هستند؟!, ، اگر در سالهای گذشته بعضی برنامه ها مثلاً مانند برره در آن زمان مورد توجه مردم بود، بیشتر بجهت موضوع و زمان اجرای آن سریال بوده نه صرفاً بازی آقای مدیری، ایشان خیلی مصر هستند که هنرپیشهٔ خوبی هم هستند!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای مدیری در برنامه هاش همیشه تلاش کرده که صدای مردم رو برسونه مثلا در دورهمی به نظر من و اکثریت ایرانیان عزیز مدیری یکی از بهترین . موفق ترین مردمی ترین حقیقت گو ترین های ایرانه .از این بازیگر و کارگردان و مجری های آبکی نیست. کارش براش مهمه و کار را به بهترین شکل ممکن از آب در میاره، . مهران مدیری یکی از شخصیت تاریخی مثبت و به یاد ماندنی خواهد شد مثل مرحوم شکیبایی و حتی خیلی بهتر

    • بدون نام

      بازیگرهای خوبی داره

    • جعفر نبیلی

      صیغه محرمیت جاری شده بین این دو که اینگونه چسبیده اند به هم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج