۷۸۰۶۸۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

بازیگر درگیر اعتیاد، سکوتش را شکست

 بن افلک که ۴۰ روز پیش برای بار سوم در مرکز بازپروری ترک اعتیاد به الکل بستری شده بود، از تلاش دائمی خود برای گذر از این بحران خبر داده و از حمایت خانواده و دوستدارانش تشکر کرد.

خبرگزاری مهر: بن افلک ستاره سینمای هالیوود با شکستن سکوت خود بعد از یک دوره بازپروی اعتیاد به الکل، اعلام کرد: کمک خواستن نه نشانه ضعف و شکست که بیانگر جرأت و شجاعت است.

در بیانیه‌ای که این بازیگر روز پنجشنبه گذشته ۴اکتبر، در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد آمده است که او قدرت و حمایت لازم را به دست آورده تا بعد از یک دوره ۴۰ روزه درمان در مرکز ترک اعتیاد در مالیبو کالیفرنیا راجع به بیماری خود صحبت کند.

افلک اضافه کرده است که مبارزه با هر نوع اعتیادی یک تلاش سخت و برای همه عمر است و از این رو این نوع بیماران هیچ‌گاه از درمان خارج نمی‌شوند. این یک تعهد دائمی و تمام وقت است و من برای خودم و خانواده‌ام می‌جنگم.

بن افلک از تمامی دوستدارانش که به وسیله شبکه اجتماعی با او ارتباط برقرار کرده و تجربه‌های مبارزه با اعتیاد خود را با او قسمت کرده اند تشکر کرد و گفت: قدرت شما الهام بخش من بود و به من کمک کرد، آن هم از راهی که فکر نمیکردم امکان‌پذیر باشد. دانستن اینکه در این بیماری تنها نیستم به من نیرو بخشید و به خودم یادآوری کردم کمک خواستن نه نشانه ضعف که نشان دهنده شجاعت است.

افلک اواخر ماه اوت برای بار سوم به مرکز بازپروری بازگشته بود، بازیگری که در گذشته نیز درباره مشکل اعتیاد خود صادق و شفاف بود.

بازیگر درگیر اعتیاد، سکوتش را شکست

افلک همچنین از همسر خود، جنیفر گارنر که سال قبل درخواست طلاق داده بود بابت حمایت‌ها و کمک به مراقبت از سه فرزندشان تشکر کرد. عکاسان گارنر را در حالیکه به افلک در رفتن به مرکز بازپروی کمک میکرد شکار کردند.

سال ۲۰۱۲ اولین بار بود که افلک از اعتیاد و بستری خود در سال ۲۰۰۱ به عنوان یک بازیگر ۲۹ ساله پرده برداشت. اگر مشکلات اعتیاد و دوره های درمان به روند کاری افلک لطمه ای نزند انتظار میرود که او سال آینده با دو فیلم «مرز سه گانه» و «آخرین چیزی که او می خواهد» به سالن های سینما بازگردد.

او آخرین بار با فیلم «لیگ عدالت» (۲۰۱۷) روی پرده های سینما دیده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نو بخت

      اکثر بازیگرهای داخلی هم درگیر اعتیاد هستند کاش آنها هم سکوتشان را می شکستند.

    • بدون نام

      کاملا این خبر را کنجاو شدم از همون اول دنبال کنم ؛ زن وشوهر از هم جدا شده بودن و زمان کمک بردش ترک اعتیاد و برخلاف قانون اونجا ،کناربچه هاش نه فقط بعنوان مادر ، بلکه کمک به افلک اقدام کرد و بعد از درمانش هم رفت سراغ زندگی خودش گارنر . این داستان را (بدون اسم بردن و یا مذهب و الکل) یا من بمیرم و عشق و عاشقی سبک رمانتیک ....بگید: این هست دست گرفتن♡♡♡ وکمک...انسانیت ربطی به مذهب نداره که اگرداشته باشه اسلام هم کم تاکید نکرده ... ولی زیاد دیدم کسی درخواست کمک میخواهد و لب پرتگاه هست و اولین نفرات ، نزدیکانش با لگد پرتش میکنند ته دره!!!! یک فامیل داریم ام اس گرفت وهنوز به ویلچر نرسیده بود و با عصا میتونست حرکت کنه در اوج جوانی بود ؛ اولین نفر شوهرش رهاش کرد و رفت ..الانم با ویلچر هست و دکتر گفت این بیماری اگر شوهرش ترکش نمیکرد کمکی در روند درمانش بود. این را دکتر به خودم گفت "چون با عصا میبردمش دکتر و تا حدودی سعی میکردم پیاده بیشتر راه بره تا اعتماد به نفس ش بالا بره ....اما نشد و ............حرفی ندارم غصه م قصه پردردی هست ..سرتونو درد میاره . کسی به درد من گوش نمیکنه که لااقل برای تغییر رفتار ناخواسته برخی بگن ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج