جاباما
۷۸۰۷۰۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

استقبال نه چندان گرم منتقدان از فیلم «ونوم»

در حالی که اکران «ونوم» فیلم ابرقهرمانی مستقل کمپانی سونی بر اساس یکی از شخصیت‌های دنیای مارول از امروز آغاز شده، نوشته‌های منتقدان که فیلم را در پیش نمایش‌ها دیده‌اند، چندان امیدوار کننده نیست.

آی سینما: در حالی که اکران «ونوم» فیلم ابرقهرمانی مستقل کمپانی سونی بر اساس یکی از شخصیت‌های دنیای مارول از امروز آغاز شده، نوشته‌های منتقدان که فیلم را در پیش نمایش‌ها دیده‌اند، چندان امیدوار کننده نیست. این فیلم در سایت راتن تومیتوز فقط ۳۲ درصد نقد مثبت گرفته و بیشتر منتقدان آن را فیلمی معمولی و متوسط و خسته کننده توصیف کرده‌اند. هرچند که برخی منتقدان رویکرد متفاوت سازندگان به دنیای مارول را ستوده‌اند.

«ونوم» یکی از شخصیت‌های منفی داستان‌های مصور مرد عنکبوتی است و پیش از این به عنوان ضد قهرمان در فیلم «مرد عنکبوتی ۳» ساخته سم ریمی دیده شده بود. حالا تام هاردی نقش مردی را بازی می‌کند که در معرض ماده‌ای بیگانه و فرازمینی قرار می‌گیرد و تبدیل به موجودی ترسناک به نام ونوم می‌شود.

استقبال نه چندان گرم منتقدان از فیلم «ونوم»

اوون گلیبرمن منتقد ورایتی درباره «ونوم» نوشته: «این محصول سونی از جهان شخصیت‌های مارول به بدی «مومیایی» تام کروز نیست، اما می‌تواند به فرانشیز مشابهی تبدیل شود که آغازش به اندازه کافی به اندازه کافی جهش ندارد… «ونوم» می توانست یک مخلوق باحال و سرگرم کننده باشد، اما فیلم مدت زیادی را صرف تماشای ریشه‌های آن می‌کند. این فیلم قطعا یک دنباله لازم دارد.»

جسی هسنگر منتقد ای.وی کلاب: «تماشای تلاش ناموفق سونی برای ساخت دنیای مرد عنکبوتی بدون حضور خود مرد عنکبوتی ناامید کننده است… سازندگان فیلم ظاهراً تا حدی آگاه بوده‌اند که همه شخصیت‌های این داستان مصور ابرقهرمان نیستند، اما اطمینان نداشته‌اند که ونوم کدامیک از این دو دسته است.»

جاستین چنگ منتقد لس آنجلس تایمز: «فیلم نتوانسته وعده شرارتی را که داده بود، برآورده کند. البته با گذشت زمان شخصیت‌های ادی و ونوم سرانجام به زوج بامزه و اثرگذار تبدیل می‌شوند.»

مایک رایان منتقد آپراکس: «می‌خواهم واضح بگویم که فکر می‌کنم «ونوم» فیلم خوبی نیست، ولی همچنین می‌خواهم واضح بگویم که هنگام تماشایش خوش گذراندم.فکر کنم تا چند سال دیگر «ونوم» می‌تواند از آن فیلم‌هایی باشد که بلیت سانس نیمه شبش فروش می‌رود و مردم می‌روند بخش‌های مورد علاقه‌شان را روی پرده ببینند.»

کیتی والش منتقد شیکاگو تریبیون: «از فیلم‌های ابرقهرمانی خسته شده‌اید؟ از تکرار ترکیب جهان سینمایی مارول به تنگ آمده‌اید؟ «ونوم» می‌تواند پادزهر خوبی باشد. این ترکیب تیره و تار از جهان مارول یکی از بهترین نقش‌های اصلی را با کارگردانی شجاع دارد… ارگانیسم موجود بیگانه را هم مخلوط کرده‌اند و حسابی در هم ریخته است، اما خیلی هم خوش می‌گذرد.»

کریس ناشاواتی منتقد اینترتینمنت ویکلی: «ونوم خیلی بد نیست، ولی فیلم خوبی هم از آب درنیامده. معمولی است و به همین دلیل در یادها نمی‌ماند. شما گیج و منگ نشسته‌اید و تماشا می‌کنید و مطمئن نیستید که می‌خواهد فیلم کامیک بوکی باشد یا از آن عبور کرده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      موفقیت فیلم به فروششه نه نمره منتقدان

    • پدر بد

      از دید یه تماشاگر مثل من به داستانش اگه یه کم نوآوری اضافه میشد واقعا خوب بود.ولی داستان تکراری(در معرض اشعه یا قدرت های ناشناخته قرار گرفتن و تبدیل شدن به یه قدرت نامیرا) تنها ضعف این فیلمه که خداییش پر از صحنه های عالی و جلوه های ویژه درجه یکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج