۷۸۰۸۳۵
۲۷ نظر
۵۰۰۷
۲۷ نظر
۵۰۰۷
پ

با یک ماه یارانه سوخت چه می‌توان کرد؟

پدرام سلطانی، نایب رئیس اتاق بازرگانی به تازگی در توئیتی که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته نوشته: «میزان یارانه انرژى در ایران به عدد ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ /۱۰۰تومان در ماه رسیده است که سرانه آن معادل ماهانه یک میلیون و۲۵۰هزار تومان است.

خراسان نوشت: پدرام سلطانی، نایب رئیس اتاق بازرگانی به تازگی در توئیتی که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته نوشته: «میزان یارانه انرژى در ایران به عدد ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ /۱۰۰تومان در ماه رسیده است که سرانه آن معادل ماهانه یک میلیون و۲۵۰هزار تومان است.

این عدد با دستمزد یک ماه یک کارگر برابرى مى کند. تا کى باید بزرگ ترین ضایع کننده ثروت در دنیا باشیم؟ با یارانه یک ماه انرژى مى شود کمبود مدرسه و بیمارستان در کل کشور را تأمین کرد.

با یارانه پنج ماه مى توان کلیه پروژه هاى عمرانى نیمه تمام کشور را به اتمام رساند.با یارانه سه ماه مى توان شبکه سراسرى ریلى را در کل کشور گستراند و در ١٠ کلان شهر کشور شبکه مترو را کامل کرد و... .»

کاربری نوشته: «حرف ایشون درسته می دونستید چین یک میلیارد نفری فقط به اندازه ۴۰ میلیون نفر یارانه میده .البته حذف کردن هم نباید یک دفعه صورت بگیره.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خذا لعنعتون کنه مردم چین فرق میکنن اتکار نمیکنن قانون دارن یک ریال افزاذیش قیمت بنزین میدونی یعنی بد بختی افراد ضعیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله، در چین به اندازه ایران تخلف مالی از جمله احتکار و اختلاس صورت نمی گیرد. پس نتیجه اینکه اگر ١٠ برابر این مبلغ هم در اختیار سیستم مالی و اقتصادی ایران قرار بگیرد هیچگونه منفعتی به حال مردم و کشور ندارد.

    • مرتضی

      دولت اگر پایش را از اقتصاد کنار بکشد و بگذارد قیمت ها آزاد باشد مشکلات مردم کمتر خواهد شد.
      دولت یک زحمت بکشد پول نفت را به هیچ عنوان خرج خودش نکند و پول نفت را فقط و فقط در احداث کارخانجات بزرگ استفاده کند و پس از ساخت و بهره برداری در بورس به مردم عرضه کند.
      توقع زیادی است!!!!!!؟

    • بدون نام

      اخه کدوم قسمت اداره ی کشور ما مثل بقیه ی دنیاست که تو این مورد هم مقایسه میکنید

      به قول ظریف ما خودمون خواستیم اینطور زندگی کنیم
      هر موقع که خواستیم تو بقیه چیزا مثل ادم زندگی کنیم تو این زمینه هم همه چیز خود به خود درست میشه

    • علی

      تا کی میخواید به این دروغ ها ادامه بدید اگر کل این پول هم پس انداز بشه یک ریالش خرج کشور نمیشه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرگ گل گفتی

    • رضا

      اره راست میگن اینم میخوان قطع کنن تا یک نفر از این اختلاسگرا برداره ببره کانادا

    • بدون نام

      بوی گرون شدن میاد!!

    • بدون نام

      شما لعنتیها با این همه دزدی ملت متونستین کل ایران رو دوباره بسازین...

    • بی نام

      به به چه رقمیه برای مسئولین عزیز....جون میده برای یک اختلاس خفن ......مئسولین عزیز این گوی و این میدان .بسم ا...

    • 124

      اگردرامد مردم را به همان سطح کشورهای پیشرفته برسانید

    • بی نام

      اگر ماهی یک میلیون هم یارانه انرژی به مردم بدین فردا بلایی سر قیمت ها میارین که با یک میلیون نشه یک کیلو گوجه خرید مثل همین الان ....ک یارانه آقا احمدی نژاد این شکلی شده.ی زمانی 45 تومان 40 دلار ارزش داشت الان 3 دلاره درجریان باشین

    • بی نام

      اگر ماهی یک میلیون هم یارانه انرژی به مردم بدین فردا بلایی سر قیمت ها میارین که با یک میلیون نشه یک کیلو گوجه خرید مثل همین الان ....ک یارانه آقا احمدی نژاد این شکلی شده.ی زمانی 45 تومان 40 دلار ارزش داشت الان 3 دلاره درجریان باشین

    • بدون نام

      مثل اینکه خیلی از دوستان متوجه نشدن که منظور ایشون چه بود ... ایشون میگن باید قیمت بنزین و گاز در کشورمون همچون قیمت اونها در کشورهای همسایه مثل ترکیه و عربستان و امارات باشه! ... حرفش درسته اما قبلش باید این رو بگه که اول باید سطح درآمد مردم و حقوق کارگران مثل همون کشورها باشه و بالا بره و دوم معضل بیکاری حل و فصل بشه ... به خداوندی خدا بنده با 33 سن 6 ساله که بیکارم به هر دری هم زدم برای کسب روزی حلال اما نیست که نیست و بدتر اینه که هر کی از راه میرسه میگه چرا زن نمیگیری! ... خدا آخر و عاقبت هممون رو به خیر کنه

    • محمد

      دوباره چشم دوختن به یه منبع مالی دیگه تو مملکت
      این مملکت کم پول نداره اگه پولش خرج خودش و رفاه مردمش بشه والا که انرژیش رو میشه نصف این قیمت ارائه کرد ، تازه میشه همه پروژه هایی که اون بالا گفته و کلی پروژه دیگرم به نتیجه رسوند میشه بیمه رو رایگان کرد میشه درکان رو رایگان کرد میشه تحصیل رو رایگان کرد که البته در سال های نه چندان دور اینها رایگان بودن . قراربود آب و برق و ... هم رایگان بشه البته.
      خداوند شر ... را از سر این مملکت بردارد .

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه سوخت را چند برابر کردید که این حرفا نباشد. انگار این داستان قرار است سریال ناتمام باشد. بله درست است بنزین هزار و نوشابه ۴۰۰۰تومن اما تقصیر ملت نبست شما بلد نیستید و این مبز لعنتی دوست داشتنی را هم ترک کردن محال

    • بدون نام

      به این اقا بفرمائید مردم که نباید تاوان بی سوادی وعدم تعامل شما با جهان را بدهند ۵ نیروگاه اتمی ساخته میشد بقیش را هم پس انداز میکردید . ماشین کم مصرف وهیبرید ی وارد میکردید که الان به چه کنم چه کنم نیفتید .

    • ستایش

      چرا قیمت ماشین های هیبریدی رو بردید بالا چرا تو ایران نباید جایگاه شارژ خورد های برقی باشه چرا وقتی جوانها کشور ماشین برقی اختراع کردن ک شرکتهای اروپایی طرحشون پزیرفتن ولی شما نه.چرا آنقدر زیرساختاهای این کشور ضعیفه.معلومه دیگ. وقتی مملکت سپردید دست ی عده ای ک با سهمیه(لطفا ب کسی بر نخوره) قبول شدن و خنگای مملکت بودن و نمیتونن کشور ما مردم رو مثه بچه آدم اداره کنن ب این روزگار در آوردید.بعصی روزا برای کشورم کلی متاسف میشم.کشورم چرا باید خام فروشی کنه. چرا باید بنزین رو از کشورهایی همجوار بیاریم مگه خودمون مردیم ک ی پالایشگاه بزنیم.ای داد بر ما مردم.

    • بدون نام

      آقا راحت باشی شما که
      راهش را یاد گرفتی دست بکنی تو جیب مردم. دیگه چرا این همه اسمون وریسمون می بافی. پدر مردم در بیاری مردم هم به این ظلم و گرونی عادت کردند. ..

    • بدون نام

      غلط میکنید این پول که جمع شد یه خری میدوزده و فرار میکنه

    • بدون نام

      خدانکنه این یارانه رو قطع کنن و الا این یارانه رو هم میخورن.قبلا ها که یارانه نمیدادن کی پروژه های عمرانی تموم شد؟ کی همه شهرهامون به شبکه ریلی وصل شد؟اینا همه اش حرفه که یارانه رو قطع کنن بعد پول زیاد برا خوردن دستشون بیاد

    • بدون نام

      وقتی بنزین را طی یک برهه از صد تومان به هزار تومان رساندید از این شعرهای عاشقانه و رویاها خیلی شنیدیم ولی هیچ یک از قولهای مسئولین اجزایی نشد فقط با پول به دست آمده از گران کزدن بنزین دزدی و اختلاس مدیران بیشتر شد ، الان هم به همین صورت است چند نفر به دنبال گران کردن بنزین هستند تا برای خودشان در خارج از کشور ویلا و حسابهای آنچنانی و کشتی تفریحی خریداری کنند .ملت این وسط چه کاره هستند تمام منابع کشور ارث پدر آقا زاده ها ست .

    • ali

      به نظرمن باده سال یارانه سوخت هم هیچ کاری نمیتونین کرددرست مثل یارانه های

    • ali

      به نظرمن باده سال یارانه سوخت هم هیچ کاری نمیتونین کرددرست مثل یارانه های

    • بدون نام

      این حرفها برای گول زدن مردم فقط گرانی بنزین به نفع عده خاصی است کدام وعده روحانی راست بوده این دومیش

    • بدون نام

      توبیمارستان بسازباشی کمترپول اختلاس میکنی کمترمیچاپی مردم

    • رجبی

      تا کی میخوایین فشار بیارین رو مردم بنزین گرون بشه هزاران قلم به اسم بنزین گرون میشه والا بخدا قسم همینطوری شرمنده زن و بچموننیم نکنید توروبخدا داغونمون کردین بسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج