جاباما
۷۸۰۸۳۷
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

اهدای نشان صلح به ابتهاج و بیضایی

ششمین جشنواره «هنر برای صلح» با اهدای نشان عالی «هنر برای صلح» به چهار هنرمند پیشکسوت و تأثیرگذار در عرصه هنر عصر پنجشنبه ۱۲ مهرماه به کار خود پایان داد.

روزنامه ایران: ششمین جشنواره «هنر برای صلح» با اهدای نشان عالی «هنر برای صلح» به چهار هنرمند پیشکسوت و تأثیرگذار در عرصه هنر عصر پنجشنبه ۱۲ مهرماه به کار خود پایان داد. فریدون فربود، دبیر ششمین جشنواره «هنر برای صلح» در بخشی از مراسم از برپایی بخش موسیقی ششمین جشنواره «هنر برای صلح» که به دلیل تقارن با ماه محرم و صفر حذف شده بود، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

اهدای نشان صلح به ابتهاج و بیضایی

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و مجید ملانوروزی مدیرکل سابق دفتر هنرهای تجسمی نیز در این مراسم در سخنانی کوتاه جشنواره «هنر برای صلح» را تأثیرگذار و هنرمندان را موظف به نمایش این موضوع دانستند.

ملانوروزی همچنین نسبت به بی‌مهری به جشنواره «هنر برای صلح» ابراز تأسف کرد و خواستار تلاش و پشتکار بیشتر مدیران این جشنواره در این مسیر شد. در این مراسم از سیدعلی احمدی مدیرعامل مؤسسه رسانه‌های تصویری و مریم جلالی مدیر پردیس سینما گالری ملت به پاس همراهی با جشنواره «هنر برای صلح» تجلیل به عمل آمد.

اهدای نشان صلح به ابتهاج و بیضایی

در بخش پایانی مراسم نیز نشان عالی «هنر برای صلح» به هوشنگ ابتهاج به پاس نیم قرن تلاش برای احیای شعر فارسی و موسیقی ایرانی، بهرام بیضایی سینماگر پیشکسوت، حسین محجوبی نقاش پیشکسوت و کامبیز درم‌بخش طراح و گرافیست پیشکسوت اهدا شد.

تینا پاکروان کارگردان سینما که در سالن حضور داشت، نشان «هنر برای صلح» بهرام بیضایی را دریافت و ابراز تأسف کرد که بهرام بیضایی در ایران حضور ندارد. نشان عالی «هنر برای صلح» هوشنگ ابتهاج را فریدون فربود دبیر جشنواره دریافت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیضایی حقش بود. ولی اهدای جایزه صلح با سایه که از کمونیستهای مشهور است واقعا دهن کجی به صلح نیست؟ آیا توده ای ها دنبال صلح بودند؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ...هوشنگ ابتهاج کاملا حقشه دری وری نگو لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج