جاباما
۷۸۰۸۳۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آخرین اخبار از پرونده شورای شهر بابل

رئیس دادگستری شهرستان بابل گفت: واقعه اخیر شورای شهر امری سخیف و نامتعارف بوده و موجب نگرانی مردم این شهرستان شده اگر ما جلوی این فحشا و رشوه را نمی‌گرفتیم و تا پایان این دوره ادامه پیدا می‌کرد می‌توانست اتفاقات بزرگتر و جبران‌ناپذیری رخ دهد.

کیهان نوشت: رئیس دادگستری شهرستان بابل گفت: واقعه اخیر شورای شهر امری سخیف و نامتعارف بوده و موجب نگرانی مردم این شهرستان شده اگر ما جلوی این فحشا و رشوه را نمی‌گرفتیم و تا پایان این دوره ادامه پیدا می‌کرد می‌توانست اتفاقات بزرگتر و جبران‌ناپذیری رخ دهد.

وکیلی راد از مردم خواست ‌ به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و خبرها را از منابع موثق و رسمی پیگیری کنند.

وی از خبرنگاران فضای مجازی و دلسوزان مذهبی این شهرستان خواست، در جهت روشنگری حقایق خبر دقت کنند تا موجب اغتشاش اذهان عمومی نشود چون پیگرد قانونی خواهد داشت.

وکیلی راد افزود، پرونده واقعه شورای شهر با جدیت کامل بدون اغماض در مرحله پیگیری و نظارت قوه قضائیه شهرستان و استان قرار دارد و قاضی پرونده سعی می‌کند دقیق و موشکافانه پرونده را مورد بررسی قرار داده و رأی صادر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه کم کاری وفساد،مفسد اقتصادی فقط همین مورد توشهربایل باشه. والله ترافیک شهر بابل که اصلاً رسیدگی نمیشه خیابان اصلی اکثراً دوبل وسوبل پارکند، به مردم شهر که اصلاً نمی تونی تو بگی، گرونی بیداد میکنه هرمغازه یه قیمت میده،گشت سپندهم که داره واسه خودش تفریح میکنه وفقط دستفروش بیچاره به نان شب محتاج را اذیت وگیر میده،شهرداری هم که بعد شهردارسابق رفتن به خواب قیلوله ای و وضعیت شهر روز به روز بدتر وآسفالت و روکش خیابانها که خدایی مسئولی وزیری کسی بیاد فقط بازدیدکنه.ازین دست فراوان و الی ماشاءالله تا صبح فردا واستون میتونم بگم.

    • بدون نام

      احسنت به شماکه جلوی فحشاورشوه راگرفتیدوخواهشافکری به حال فحشاوبی حجابی شهرهای دیگرشمال مخصوصاکناردریاوجنگل وویلاهابکنیدبخداخیلی دردآوره دخترسیزده چهارده ساله علنا لخت وبدون روسری آنهم بامادربی تفاوتش توخیابانهاراه میره یازنی رادیدیم که علناسیگارمیکشیدیااینکه خواستیم دررستورانهای بین راهیشان برای دستشوئی ووضوبریم تااون آدم سودجوی ازخدابیخبر۱۰۰۰تومان ازمردم نمیگرفت اجازه نمیدادبرن دستشوئی واقعاچرابه این معظلات شمال کسی نمیرسه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج