۷۸۰۹۰۳
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

معرفی وزرای پیشنهادی بر اساس ساختار فعلی

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: اکنون که در مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف وزارتخانه‌ها مشخص شده است، براساس ساختار کنونی دولت، رئیس‌جمهور در فرصت قانونی باقیمانده وزرای امور اقتصادی و دارایی و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به پارلمان معرفی می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: اکنون که در مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف وزارتخانه‌ها مشخص شده است، براساس ساختار کنونی دولت، رئیس‌جمهور در فرصت قانونی باقیمانده وزرای امور اقتصادی و دارایی و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به پارلمان معرفی می‌کند.

حسینعلی امیری درخصوص قوت گرفتن خبر جابجایی وزرا و همچنین معرفی وزرای کار و اقتصاد به مجلس شورای اسلامی گفت: باید سعه صدر داشت و صبر کرد و دید رئیس‌جمهور در نهایت چه تصمیمی می‌گیرند. آنچه مسلم است، این است که با رای استمزاجی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، موضوع تفکیک وزارتخانه‌ها دیگر عملا امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور تاکنون منتظر بودند که وضعیت تفکیک وزارتخانه‌ها تعیین تکلیف شود و براساس آن، سه یا شش وزیر پیشنهادی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به ساختار کنونی قوه مجریه اظهار داشت: اکنون که در مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف وزارتخانه‌ها مشخص شده است، براساس ساختار کنونی دولت، رئیس‌جمهور در فرصت قانونی باقیمانده وزرای امور اقتصادی و دارایی و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به پارلمان معرفی می‌کند.

امیری در پاسخ به این سوال که آیا خبر درخواست رئیس‌جمهور از علی لاریجانی مبنی بر توقف استیضاح‌ها صحت دارد؟ تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی از یکسری اختیارات قانونی برخودار است. در شرایط کنونی نیز تعامل میان دولت و پارلمان از ضرورت‌های غیرقابل اجتناب کشور است. بنابراین در حال تعامل با مجلس شورای اسلامی هستیم تا ان‌شاالله امورات کشور به شکلی که خیر و صلاح و همچنین سود کشور است، پیش رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      واقعا"مجلس محترم بخصوص کمیسیون اقتصادی با دولت بیش از هر زمان دیگر تعامل دارد گواه آن سه برابر شدن نرخ دلار وافزایش‌قیمت مایحتاج عمومی مردم با چراغ سبز مجلس محترم انجام گردید

    • بدون نام

      بااین سن کمت چندسال نمازخواندی پیشونیت به این روزافتادبابابزرگ من اینقدرنمازخوندچرااینجورنشدتوباپارتی کی اونجایی ناکارایی داری نه چیزی

    • بدون نام

      این جا مهرها تو پیشونی خیلیییی زور داره .... شاید ی روز برای نشونه گیری به درد بخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج