۷۸۰۹۱۹
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تاثیر تداوم کاهش نرخ دلار بر ثبات قیمت مسکن

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به تاثیر تدوام کاهش نرخ دلار بر قیمت مسکن گفت: در چند روز اخیر با کاهش نرخ دلار شاهد عقب نشینی برخی دلالان و سوداگران در بازار مسکن و به ثبات رسیدن قیمت در برخی از مناطق هستیم.

خبرگزاری میزان: مصطفی قلی خسروی؛ رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به تاثیر تداوم نرخ دلار بر قیمت مسکن بیان کرد: با ثبات و ساماندهی در وضعیت اقتصادی و خارج شدن دلالان و واسطه گران از بازار در ماه‌های آتی شاهد کاهش قیمت چشمگیر در معاملات بازار مسکن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه قرار است به سازندگان مسکن بسته تشویقی ارائه شود، گفت: در جلسه چند روز گذشته کمیسیون عمران مطرح و مقرر شد به سازندگان و سرمایه گذاران مسکن بسته معافیت‌های مالیاتی ارائه شود تا انگیزه سازندگان برای تولید مسکن افزایش یابد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد: روند نزولی ارزش دلار در چند روز گذشته موجب عقب نشینی دلالان و سودجویان در بازار مسکن و کاهش قیمت در برخی نقاط و ثبات در برخی از مناطق شده است.

قلی خسروی در توضیح اهمیت نقش دولت در افزایش ساخت و ساز مسکن اظهار کرد: با تمرکز دولت در زمینه ساخت و ساز، ۱۷۴ شغل وابسته به بازار مسکن رونق می‌گیرد و در این راستا بازار مسکن نیز به رونق می‌رسد.

وی در انتها با اشاره به اینکه بازار مسکن دیگر کشش افزایش قیمت را نداشت، خاطر نشان کرد: وضعیت اقتصادی و تحولات سیاسی در هفته‌های آتی اثر مثبتی بر بازار مسکن می‌گذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      همش دروغه

    • بدون نام

      شما را به جان عزیزتان قسم می دهیم مسکن رو ارزان کنید پدر مردم درآمد. مسکن از واجبات مردم است

    • بدون نام

      شما که طبق معمول لاف وبلوف نمیزنید واصلا به دنبال منافع خود وهم صنفی ها هم نیستی. ببینیم وتعریف کنیم که همانند دولت کارتان دهان پرکنی نیست.

    • بدون نام

      ...دریای خزر رو دادن به روسیه دیدن صدای مردم داره در میاد دلار رو گرون کردن تا مردم درگیر نون شبشون بشن. حالا هم ما همه دنبال نخود سیاهیم. نیاز به اگاهی دادن به هم داریم تا دست این مفت خورای وطن فروش رو بشه.

    • بدون نام

      فروشندگان متوهم سود جوی مسکن، بعلت فروش نجومی و حبابی خانه های خود، خانه ها را به مستاجران اجاره ندادند، حالا نه تنها نتوانستند بفروشد و خریداری نیست، بلکه مستاجران نیز، اجبارا کوچ کردند و مستاجری نیست تا لااقل بتوانند اجاره بدهند، یعنی ضرر در ضرر، و ضرر ان با به فروش نرفتن خانه شان تا سالیان سال، و با اضافه شدن به عمر بنا، بسیار بیشتر خواهد شد، این است عاقبت توهم سود جویی کاذب و حبابی مسکن و .....

    • بدون نام

      فروشندگان متوهم سود جوی مسکن، بعلت فروش نجومی و حبابی خانه های خود، خانه ها را به مستاجران اجاره ندادند، حالا نه تنها نتوانستند بفروشد و خریداری نیست، بلکه مستاجران نیز، اجبارا کوچ کردند و مستاجری نیست تا لااقل بتوانند اجاره بدهند، یعنی ضرر در ضرر، و ضرر ان با به فروش نرفتن خانه شان تا سالیان سال، و با اضافه شدن به عمر بنا، بسیار بیشتر خواهد شد، این است عاقبت توهم سود جویی کاذب و حبابی مسکن و .....

    • بدون نام

      قیمت حبابی اپارتمان خیلی به ضرر سرمایه داران و سازندگان خواهد بود، زیرا نه تنها مستاجران توان خربد را از دست میدهند، بلکه از طرفی باعث میشود قیمت زمین هم که مورد نیاز سازنده است، قیمتش حبابی بالا برود و از طرفی دیگر مصالح ساختمانی فروشان طمع کرده و قیمتهای خود را حبابی بالا میبرند، که در مجموع باعث رکود تشدید شده مسکن میگردند که در نهایت بیشترین ضرر را از این رکود سنگین مسکن، خودشان میبرند.

      پاسخ ها

      • م ا

        اون کارشناس بی سواد دیروز گفته بود که مسکن جای افزایش داره ولی اتحادیه میگه نداره اقا تورا قران مسکن بیخیال بشید بلکه قیمت ها بیاد پایین ما خونه بخریم

    • کارشناس

      مسئولان خود مشوق افزایش کاذب چند برابری مسکن از آذر 96 به بعد بودند.
      هر دفعه تلاش نمودند افزایشهای کاذب و مصنوعی مسکن را به هر چیز غیر واقعی نسبت داده تا شاید خریداران را تحریک به خرید نمایند. ولی تا قیمتها چندین برابر سقوط نکن از خرید خبری نخواهد بود.
      هرکسی که ادعا دارد هزینه ساخت مسکن با این ارقام نجومی سازگار است جزئیات هزینه های ساخت یک واحد را اعلام نماید!

    • بدون نام

      قیمتهای نجومی اعلامی مسکن غیر واقعی و فقط برای سودجوئی بیشتر است. خریداری با این قیمتها تا بیش از 50 الی 100 سال آینده البته اگر کیفیت مسکن با وضع کنونی حفظ شود یافت نخواهد شد. فروشندگان و سازندگان منتظر سودهای باد آورده نباشند که فقط ضرر عایدشان خواهد شد!

    • بدون نام

      با این شوک اقتصادی مسکن حتما پنج سال رکود سنگین در انتظارشه با رکود در بازارها مسکن به کما میره آخرین خریدار بازنده این معامله هست حتما شدیدا ضرر خواهد کرد اگه لازم ندارید نخرید

    • بدون نام

      توف توشرف اونی که مسکن روگرون کردقبل عیدمیتونستم بخرم ولی بعدعیدسربه فلک کشیدخداذلیل وخوارشون کنه باعث وبانیشو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج