۷۸۰۹۸۴
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

وزیر نیرو: نگرانی از بابت کیفیت آب نداریم

وزیر نیرو گفت: به هیچ وجه وزارت نیرو برای تأمین آب و برق مردم با شرایطی که پیش بینی نکرده باشد، مواجه نمی شود.

تسنیم نوشت: وزیر نیرو گفت: به هیچ وجه وزارت نیرو برای تأمین آب و برق مردم با شرایطی که پیش بینی نکرده باشد، مواجه نمی شود.

رضا اردکانیان در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران اظهار داشت: کسری ۸ هزار مگاواتی برق برای تابستان سال ۹۸ نسبت به ظرفیت عملی تولید برق در تابستان ۹۷، با افزایش ظرفیت در واحدهای حرارتی و مدیریت بخش تقاضا جبران خواهد شد و خاموشیِ صفر، محور برنامه های صنعت برق برای تابستان ۹۸ است.

وی افزود: برنامه های مدونی برای تمامی بخش های تولید، انتقال، توزیع و حتی مدیریت مصرف در مجموعه وزارت نیرو در بخش برق تدوین و ابلاغ شده و هر بخش وظیفه خود را برای آمادگی تابستان ۹۸ می داند.

وزیر نیرو عدم قطع آب را محور برنامه های تأمین آب شرب تابستان ۹۸ دانست و گفت: سناریوهای مختلفی برای شرایط تنش آبی تابستان ۹۸ دیده شده و در مجموعه وزارت نیرو از بدبینانه ترین شرایط تا خوشبینانه ترین شرایط با راهکارهای لازم برای هر کدام، دیده شده است، اما مدیریت تقاضا در بخش آب و اصلاح الگوی مصرف بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: تأمین آب شرب باکیفیت یک فرض اولیه در وزارت نیرو است و با وجود آزمایشگاههای متعددی که به صورت لحظه ای کیفیت آب شرب را در اقصی نقاط کشور مورد سنجش قرار می دهند، نگرانی از بابت کیفیت آب نداریم.

این عضو کابینه دولت تصریح کرد: به هیچ وجه وزارت نیرو برای تأمین آب و برق مردم با شرایطی که پیش بینی نکرده باشد مواجه نمی شود و به عبارتی آنقدر مطالعه و بررسی و جلسات تخصصی برای آمادگی پیک تابستان ۹۸ داشته ایم و در ادامه سال خواهیم داشت که در هیچ شرایطی غافلگیر نمی شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نگرانی نداره آشغاله دیگه

      پاسخ ها

      • گنزق

        خدایی کیغیف آب تهران بد نیست، ولی جناب وزیر اگه خسته میشن تا آبادان برن! تشریف ببرن همین شهرهای نزدیک(اطراف) تهران مثل شهر قدس یا ورامین یا حتی شهرک مرتضی گرد.. تا ببیند کیفیت آب رو ....... گذشته از این اگه کیفیت آب تهران هم که من تاییدش کردم خوب باشه چرا مسئولین سر میزهاشون آب های استریلیزه! (آب بسته بندی ) سرو می کنند؟!

    • بدون نام

      کیفیت اب که داغونه پر از رسوبات و خاک و شن، شما یه فیلتر سر راه اب ببند بعد از یه هفته کاملن سیاه و پر از گل و خاکه

    • بدون نام

      باز هم یه دروغه دیگه

    • نجیب زاده

      بله شما که آب مصریفت بهترینه گور بابای بقیه مردم

    • محمدرضا بختیار

      جناب اردکانیان عزیز دیگه پمپاژ آب از چاه آب و بستر رودخانه به جای آب تصفیه نگرانی کیفیت می خواهد و برقی که به علت کاربرد قطعات فرسوده و چینی دچار نوسانات و افت آمپراژ هستش و گاها به علت بالا بردن ولتاژ و آمپر کنتور مغازه ها و منازل ملت را به آتش می کشانید پس در پی همه این اعمال پیش بینی های جنابعالی و دوستان شما نهفته هستش!!!!

    • ایران دوست دارم

      بله شما ک نگرانی ندارید این مردم هستند ک نگرانی بهای آب بی کیفیت هستن

    • مقصمدلو

      قابل توجه وزیر محترم یک سری به روستاها ی کشور ازجمله روستای شمس آباد گرگان بزنید البته دست شما درد نکند به ما عوض آب سن ایچ می دهید فقط خاهشن یکم شکر هم قاطی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج