جاباما
۷۸۱۰۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نعمتی: من کجا و مهدی مهدوی‌کیا کجا

نمایش موفق سیامک نعمتی در دیدار مقابل السد قطر ستایش منتقدان و کارشناسان را به همراه داشته است.

ورزش سه: سیامک نعمتی در شرایطی ویژه در دیدار مقابل السد در دفاع راست برای سرخپوشان به میدان رفت و توانست سورپرایز سرمربی کروات در این بازی لقب گیرد. حضور ستاره‌ی السد در پست وینگر چپ و نشانه گرفتن دفاع راست سرخپوشان یک نگرانی بزرگ را شکل داده بود اما نعمتی با نمایشی موفق در این پست باعث شد تا اکرم عفیف یکی از بدترین روزهایش را پشت سر بگذارد و به موفقیت در این دیدار دست پیدا نکند.

این در حالی بود که نعمتی تا پیش از این دیدار با سرماخوردگی و شرایط نه چندان مناسب بدنی باید در یکی از پست‌های غیرتخصصی و در حساس‌ترین بازی دوران بازیگری‌اش به میدان می‌رفت اما او با این نمایش اکنون ستاره سرخپوشان لقب گرفته است. بازیکنی که شاید روزهای اوج مهدی مهدوی کیا در سمت راست دفاعی را با توجه به تکنیک و سرعت خارق العاده‌اش دوباره زنده کرد.

وقتی پیش از این بازی صحبت از حضورت در پست دفاع راست می‌شد یک نگرانی بزرگ را شاهد بودیم. در توانایی تو شکی نیست اما این پست مطمئنا ریسک بزرگی برای تو محسوب می‌شد.

قبل از بازی چند بازیکن مان را در کنار خودمان نمی‌دیدیم و شرایط سخت شده بود. اما قبول کنید که هیچ چیز ما را از هدف‌مان دور نمی‌کند. توانایی تک تک بازیکنان‌مان قابل ستایش است و آنها در طول بازی‌هایی که به میدان رفته‌اند علیرغم تمام سختی‌ها بهترین نمایش خود را به جا گذاشته‌اند.

ما یک تیم کامل هستیم که برای رسیدن به هدف در کنار هم هستیم و تمام سختی‌ها را با هم کنار خواهیم زد. قبل از بازی حسین ماهینی را از دست دادیم. حسین یکی از بازیکنان قابل احترام تیم است که بیشترین فشار را در این مدت پشت سر گذاشت و در هر پستی که نیاز داشتیم به تیم کمک کرد. از مصدومیت او خیلی ناراحت هستیم و امیدواریم هر چه زودتر بار دیگر او را کنار خودمان داشته باشیم.

قبل از بازی می‎دانستم باید در این پست حاضر شوم و از تجربیات سیدجلال حسینی و ماهینی و دیگر بازیکنان برای نمایش موفق در این پست کمک گرفتم. خدا را شکر که توانستم انتظارات را برآورده کنم و مهمتر این که تلاش‌مان با یک برد خوب همراه شد.

قبل از بازی حضور اکرم عفیف در جایی که تو قرار بود اولین تجربه‌ات را پشت سر بگذاری یک نگرانی بزرگ را شکل داد اما در نهایت این تو بودی که یک شب فوق العاده را داشتی.

خب ما تیم آنالیز و فنی فوق العاده‌ای داریم و قبل از بازی شناخت کاملی از حریف داشتیم. در این فصل هم دو بار برابر السد قرار گرفته بودیم. این من نبودم و اینکه بحث را بخواهیم شخصی دنبال کنیم راضی نیستم. ما یک تیم هستیم. تیمی شامل کادرفنی و در راس آن آقای برانکو، مدیریت باشگاه و بازیکنان و البته هواداران.

ما اینگونه به نتیجه می‌رسیم و هیچکس به تنهایی قادر به موفقیت نیست. ما به هیچ مشکلی فکر نمی‌کنیم و هیچ بهانه‌ای نخواهیم داشت. ما یا اینقدر خوب خواهیم بود که به نتیجه برسیم یا اگر تلاش نکنیم از هدف دور می‌شویم. پیش از بازی می‌دانستیم کار سختی در پیش خواهیم داشت.

در این روزها که با کمبود بازیکن هم مواجه هستیم، بچه‌ها شاهکار کردند و یک برد قاطع را مقابل تیم قطری کسب کردیم. ما برای تک‌تک دقایق این بازی برنامه داشتیم و می‌دانستیم که چگونه باید به این تیم قطری ضربه بزنیم.

مقابل تیمی به نتیجه رسیدید که استقلال را در مرحله قبلی 5- 3 شکست داده بود و البته شما هم در بازی رفت گروهی با سه گل شکست خورده بودید. یک نتیجه باورنکردنی بود.

از ته قلب دوست داشتیم استقلال برنده شود و بتواند در این مرحله حاضر شود. در بازی قبلی آنها نمایش خوبی داشتند و بدشانس بودند. با این حال ما برنامه خودمان را دنبال می‌کردیم و از اینکه توانستیم السد را شکست دهیم و مطمئنم اکنون استقلالی‌ها هم از این برد خوشحال هستند و از اینکه توانستیم به عنوان نماینده ایران به برتری دست پیدا کنیم.

برگردیم به نمایش تو در سمت راست دفاعی. یک نمایش غیرقابل پیش بینی با حرکات تکنیکی و سرعت بالایی که داشتی و خاطرات مهدوی کیا را زنده کردی.

نه بابا. ما کجا و آقا مهدی مهدوی کیا کجا. در چند بازی پیکان تجربه حضور در دفاع راست را داشتم اما در این بازی باید تمرکز بیشتری داشتم و اینکه بتوانیم در این بازی گل نخوریم نیاز به تمرکز و تلاش بیشتری داشت. خوشحالم که هم گل نخوردیم و هم گل هم زدیم تا شرایط کاملا به سودمان شود.

با این نمایش به نظر می‌رسد شاید باید منتظر حضورت در پست دفاع راست باشیم؟

نمی‌دانم. هر چه آقای برانکو بگوید و ایشان هستند که در نهایت تصمیم فنی و نهایی را خواهند گرفت و تمام بازیکنان همانطور که گفتم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و خودم مشکلی با این قضیه ندارم و برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد.

چه شد که مقابل السد برنده شدید. شاید غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نتیجه برای شما برتری مقابل السد در دوحه بود، آنهم در شرایطی که بیشتر بازیکنان‌تان را نداشتید.

ما این روحیه را کسب کرده‌ایم که باید همیشه به هدف نهایی فکر کنیم. فکر باخت و ترس از آن هم شکست می‌آورد. هیچ کس توانایی خود را دست کم نمی‌گیرد و البته صادقانه بگویم خودم فکر می‌کردم در بهترین حالت بتوانیم با تساوی از دوحه خارج شویم و در تهران با تلاش بیشتر به نتیجه برسیم.

روی میز ناهار بودیم که آقای برانکو صحبت‌هایش را اینچنین شروع کرد" برای یک برد بزرگ آماده‌اید؟" خب بله ما از نظر روحی و روانی همیشه با برانکو باید به برد فکر کنیم.

السدی‌ها اما بعد از این شکست کاملا برای شما کری می‌خوانند و وعده داده‌اند در تهران همه چیز را جبران می‌کنند.

اولا باید این را بگویم که خودمان هم همه چیز را تمام شده نمی‌دانیم. یک بازی دیگر پیش رو داریم و دریافت یک گل همه چیز را از نو شروع خواهد کرد و خصوصا اینکه در مقابل تماشاگران خودی استرس و نگرانی را بیشتر می‌کند. ما کاملا برای آن بازی تمرکز خواهیم داشت و هنوز به فینال نرسیده‌ایم و نباید این شانس بزرگ را به راحتی از دست بدهیم.

در مورد کری آنها هم باید بگویم که مشخص است وقتی مقابل تماشاگران خودی و با آن هزینه و ستاره‌ها شکست خورده‌اند باید اینچنین به دنبال آرام کردن اوضاع باشند تا فرصت برای بازی برگشت را داشته باشند. ما هم کاملا تا روز بازی آماده می‌شویم تا در کنار صدهزار هوادار یک اتفاق بزرگ را شکل دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج