۷۸۱۰۴۸
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

سرقت از پدرزن و باجناق با نسکافه مسموم

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از پدرزن و باجناق خود کرده بود، خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از پدرزن و باجناق خود کرده بود، خبرداد.

در تاریخ ۱۱ مهرماه امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل به شیوه بیهوشی از کلانتری ۱۲۷ نارمک به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن شاکی پرونده مدعی بود که سرقت توسط باجناقش انجام شده و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همسرم به همراه اعضای خانواده اش برای مسافرت به شهرستان رفته بود.

در روز سه شنبه هشتم شهریورماه بنده با پدرخانم و باجناقم در منزل پدر همسرم بودیم که حوالی ساعت ۲۲ باجناقم برای ما نسکافه آورد که پس از نوشیدن مقداری از نسکافه هر دو نفر ما از هوش رفتیم و روز بعد ، حوالی ظهر با حالت گیجی بهوش آمدیم.

شاکی افزود: پس از رسیدن مادر همسرم از شهرستان متوجه سرقت اموالی شامل مقادیری طلا و جواهرات ، وجه نقد ، اسناد مالکیت خودرو ، دسته چک و مقادیری لوازم دیگر از منزل خودم و پدرهمسرم شدیم .

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات شاکی پرونده اقدام به شناسایی محل سکونت باجناق شاکی بنام علیرضا در منطقه تهرانپارس کرده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی این فرد را در محل سکونتش دستگیر و در بازرسی از این محل قسمتی از مدارک شناسایی سرقت شده را نیز کشف و ضبط کردند.

با انتقال متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ، متهم در تحقیقات اولیه منکر سرقت شده اما با ارائه مستندات و همچنین کشف سایر اموال مسروقه شاکی به ناچار به سرقت از منزل پدر همسرش اعتراف کرد .

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای شناسایی انگیزه سرقت و همچنین کشف اموال مسروقه در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و تحقیقات از متهم در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای چه کاری انجام داده...ازپدرزنش...هرروز چه چیزهای عجیبی آدم میشنوه...خانواده ها جدی مواظب باشید که باچه کسی وصلت میکنید...قبل از ازدواج حسابی تحقیق کنید وپیش مشاوره و روانشناس بروید تااز نظر روحیه هم متوجه رفتارهمسرتان بشوید...دختروپسرنداره...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید گرفتاربوده روش نشده ازش پول غرض
        بگیره .از قریبه که ن دزدیده

      • دروغگو

        کاربر گرامی و محترم و محبوب و معزز و معروف و با معرفت و قدرتمند 15/54 مگر کار غریب عجیبی از این داماد مفلوک بیچاره تهیدست خدای ناکرده سر زده که چنین خاطر مبارک سرکار را آزرده و باعث کدورت گردیده است، اگر چنانچه قابل بدانید از من سر تا پا تقصیر آیا کار و عملی که شایسته روح لطیف و مهربان آن وجود شریف آیا هست تا این عمل نابخردانه اون داماد نابکار را از ذهن و خاطر مبارک بزداید و خاطر مبارک را معطوف نیکی ها و به شادی مسرور و قبراق نمایم، قبل از هر مورد بحضور گرانقدر دوست نادیده بگم که این عملکرد اون داماد معمولاً هنگام خالی بودن جیب از وجه رایج نسبت به برداشتن بدون اجازه و رخصت پدر خانم محترم و باجناق نابکار که با داشتن چنین فامیل سببی نیاز به هیچ دشمنی نیست!!! پیش میاد، اگر چه در گوشه ای از سلولهای خاکستری داماد برداشت کننده این مقادیر ناچیز تا در زمان آتی نسبت به ادای آن اقدام عاجل و عذرخواهی بدون ریا و حقیقی معمول دارد، اما شایسته است که حضرتعالی نیز جهت احقاق حقی که مرقوم داشته نیز پوزش دوچندان بعمل آید، پاینده و سلامت و پیروزکام باشید،

    • بدون نام

      باجناق فامیل نمیشه رو میشد گفت ولی پدر زن رو ....عجب احمقی

    • زهرا

      چه ادم ساده ای بوده این خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج