۷۸۱۰۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ماجدی: اردوی بسیار مفیدی را پشت سر گذاشتیم

مربی تیم فوتبال امید، گفت: تمرینات بسیار خوبی برگزار کردیم و به شناخت دقیقی از بازیکنان دست یافتیم، اردوی اخیر بسیار مفید بود.

خبرگزاری فارس: فرشاد ماجدی در مورد اتمام اردوی اول تیم امید، گفت: امروز آخرین تمرین دور اول اردوی فعلی تیم امید برگزار شد و سپس بازیکنان اردو را ترک کردند. به امید خدا از روز دوشنبه دور جدید تمرینات آغاز می‌شود. اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. از بازیکنانی که کمتر دیده شده بودند دعوت کردیم و به صورت دقیق عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: چند بازیکن از این تیم مدنظر قرار گرفتند و احتمالا در اردوی مرحله دوم کنارمان خواهند بود. در کل تمرینات بسیار خوبی از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی پشت سر گذاشتیم و این اردو بسیار موثر بود.

مربی تیم امید در مورد اینکه چرا زودتر از موعد مقرر اردو به پایان رسید، تصریح کرد: یک مقدار بدن بازیکنان خسته بود و با توجه به اینکه به خواسته‌مان رسیدیم تصمیم گرفتیم بازیکنان را در اختیار باشگاه‌های خود بگذاریم. ما به ارزیابی مدنظرمان رسیدیم و چیزی که مدنظر کادرفنی بود به دست آمد.

وی در مورد لغو دیدار دوستانه با عراق، گفت: حمید استیلی مدیر تیم تلاش زیادی می‌کند و با رایزنی به دنبال انتخاب یک حریف تدارکاتی است. بهترین راه برای بهبود شرایط تیم و ایجاد پیشرفت بازی دوستانه است. با تیم‌های مختلف رایزنی شده تا یک بازی دوستانه در نظر گرفته شود امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

ماجدی در مورد مرحله دوم اردوی تیم امید با حضور بازیکنان اصلی، گفت:‌ دقیقا همینطور است. شاکله اصلی تیم را حفظ کردیم و در اردوی آینده با حضور بازیکنان لژیونر و چند نفری که از مرحله اول اردو حضور داشتند تیم خوب و یکدستی را تشکیل خواهیم داد. برنامه‌های تیم طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته به صورت دقیق پیگیری می‌شود تا تیم‌مان را به خوبی آماده حضور در مسابقات کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج