۷۸۱۱۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اعلام محدودیت‌های سفر به استان‌های شمالی

رئیس مرکز ترافیک و کنترل راهور ناجا با اشاره به آب گرفتگی و وقوع سیلاب در استان‌های شمالی کشور، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد به این استان‌ها را اعلام کرد و وضعیت جوی و ترافیکی را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز ترافیک و کنترل راهور ناجا با اشاره به آب گرفتگی و وقوع سیلاب در استان‌های شمالی کشور، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد به این استان‌ها را اعلام کرد و وضعیت جوی و ترافیکی را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی، اظهار کرد: با بارش باران شاهد آب‌گرفتگی در محورها بودیم و در حال حاضر برخی از محورهای فرعی استان‌های گیلان و مازندران دچار انسداد شده و محورهای فومن-قلعه‌رودخان در استان گیلان به علت ریزش پل و محور املش-اتاقور و محورهای رویان-آبپری و رامسر-سلیمان‌آباد در استان مازندران مسدود هستند.

وی از بازگشایی محورهای رامسر شیرود و رامسر جواهرده که دیروز مسدود بودند خبر داد و گفت: برخی از محورهای فرعی در استان‌های مازندران،‌گیلان و گلستان، مسدود هستند و تلاش‌ها برای بازگشایی ادامه دارد،‌ همچنین بارش‌ها سبب اختلال در تردد در محورهای درون شهری برخی از استان‌های شمالی نیز شده‌اند.

رحمانی ادامه داد: در حال حاضر شاهد بارش برف در دهانه شمالی تونل کندوان در محور کرج-چالوس هستیم و بارش باران همچنان در محورهای استان‌های مازندران‌، گیلان، گلستان، البرز، تبریز-اهر و اهر-کلیور در آذربایجان شرقی ادامه دارد و مه گرفتگی نیز در ارتفاعات محورهای کرج-چالوس، اسالم-خلخال، اردبیل-آستارا و فیروزکوه نیز مشاهده می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها و ادامه روند بارش در محورهای مواصلاتی علاوه بر اینکه توصیه مؤکد ما این است که رانندگان قبل از آغاز سفر حتما از وضعیت محور مطلع شوند و با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵تماس حاصل کنند، احتمال می‌دهیم که شرایط محیطی برای سفر به استاهای گلستان، خراسان شمالی، البرز، مازندران و گیلان تا فردا مناسب نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج