۷۸۱۱۳۵
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

پیشنهاد ۱۲ میلیارد تومانی تراکتور به انصاری‌فرد!

شماره ۱۰ تیم ملی کشورمان که سابقه بازی در تراکتورسازی را در کارنامه دارد، خیلی مایل نیست به فوتبال ایران بازگردد، اما ظاهراً پیشنهاد تیم متمول تبریزی غیرقابل چشم‌پوشی است.

خبر ورزشی: چهارشنبه هفته گذشته بود که یک رسانه انگلیسی از احتمال عدم نیاز تیم فوتبال ناتینگهام فارست به جذب کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش ایرانی خبر داد. لوئیس گرابان، مهاجم ۳۰ ساله انگلیسی که تاتینگهام فارست ۶ میلیون پوند برای خریدش هزینه کرده، خوش درخشیده است تا تیم انگلیسی فعلاً قید خرید انصاری‌فرد را بزند.

مهاجم تیم ملی کشورمان که در ۲۷ بازی فصل گذشته موفق شده بود ۱۷ گل برای المپیاکوس به ثمر برساند، پس از اتمام قراردادش دیگر مورد توجه باشگاه یونانی نیست. ظاهراً باشگاه انگلیسی از طریق رابط خود تماس‌هایی با کریم انصاری‌فرد داشته است، ولی این ارتباط زیر سایه درخش لوئیس گرابان قرار گرفته است.

این در حالی است که شنیده می‌شود یک باشگاه ترکیه‌ای نیز خواستار عقد قرارداد با کریم انصاری‌فرد شده است، اما مبلغ این پیشنهاد چندان دندان‌گیر نیست. در همین راستا شنیدیم تراکتورسازی تبریز نیز خواهان جذب انصاری‌فرد شده است.

شماره ۱۰ تیم ملی کشورمان که سابقه بازی در تراکتورسازی را در کارنامه دارد، خیلی مایل نیست به فوتبال ایران بازگردد، اما ظاهراً پیشنهاد تیم متمول تبریزی غیرقابل چشم‌پوشی است!

شنیده‌ها حاکی از آن است که تراکتورسازی پیشنهادی ۱۲ میلیارد تومانی برای یک فصل به کریم انصاری‌فرد ارائه داده است، اما این مهاجم ملی‌پوش اردبیلی هنوز جوابی به این پیشنهاد نداده است.

فراموش نکنید مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه ۳ بازیکن ملی‌پوشی که روابط بسیار دوستانه‌ای با انصاری‌فرد دارند، در حال حاضر در تراکتورسازی توپ می‌زنند. آیا حضور این رفقای صمیمی باعث می‌شود کریم برای بازگشت به فوتبال ایران و بازی در تبریز وسوسه شود یا نه؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رامین

      شایعه هست رامین رضاییان از تراکتور هشت میلیارد میخواست نتونستن راضی بشن با اینکه دفاع راست ضعیفه بلاخره تیم ایرانی هست تا یه حدی کشش داره

    • منوچهر

      من خودم تبریزی هستم و طرفدار تیم تراکتورسازی ولی با این هزینه آقای زنوزی میترسم مشکلی برا ایشون پیش بیاد

    • ایرانی.

      12 میلیاردتومن برا22بازی؟ یعنی کریم قبول نکنه دوطبقه س.

    • ناشناس

      قانونی که توی همه جای دنیا اجرا میشه اینجا خبری ازش نیس.اندازه کل هزینه یکسال پرسپولیس و استقلال فقط واسه یه بازیکن داره پول پرداخت میشه.درحالی که توی اروپا تیمهارو مکلف میکنن به فروش بازیکن در قبال خرید که تراز خرج کردن زیادتر از حد بالا نره

    • محمد

      چرت و پرته ما مهاجم زیاد داریم

    • حسین کاظمی اقدم

      بابا تراکتوریا ااستوکس دارن بسشونه

    • پرسپولیس کبیر

      آقای زنوزی هرچی سن داره گرفتی واسه تراکتور ک لطفا ب جوانا هم اهمیت بدین ویه سرمربی با دانش اضاف کن وهمچنین ب جااینکارا بیا پایه تیمت و هزینه کن ک دوفردا از دلش جوانای آینده داربیان بیرون .
      پرسپولیس وببین سرلوحه تیمت قراربده همچنین استقلال ک کلی جوان تو تیم داره .زنده باد ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج