۷۸۱۲۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لوپتگی، مردی که در تله خودش گیر کرد !

مربیان در فوتبال اولین افرادی هستند که پس از کسب نتایج ضعیف تمام نگاه ها به سوی آنها می رود و حالا لوپتگی بهترین فرد برای رسانه های اسپانیایی است که هنوز جام جهانی را هم از یاد نبرده اند.

ورزش سه: مربیان در فوتبال اولین افرادی هستند که پس از کسب نتایج ضعیف تمام نگاه ها به سوی آنها می رود و حالا لوپتگی بهترین فرد برای رسانه های اسپانیایی است که هنوز جام جهانی را هم از یاد نبرده اند.

تصور کنید قرارداد یولن لوپتگی با تیم فوتبال رئال مادرید رسانه ای نمی شد و این مربی با تیم آماده لاروخا در جام جهانی پا به میدان می گذاشت ولی این اتفاق رخ نداد و تیمی که مطابق ادعای بسیاری از کارشناسان فوتبال دنیا می توانست یکی از مدعیان قهرمانی در روسیه باشد، پس از تساوی ۱۲۰ دقیقه ای مقابل میزبان خیلی زود از بزرگترین رویداد جهان کنار گذاشته شد.

همین اتفاق برای تمامی هواداران فوتبال به غیر از مادریدهای و به خصوص روزنامه نگاران در اسپانیا کافی بود تا بار دیگر سیاست های پرز را زیر سوال ببرند و از همان زمان که لوپتگی دو روز پیش از شروع جام جهانی از کار خود کنار گذاشته شد، فشارها آغاز شد و با نمایش های ضعیف لاروخا در روسیه تشدید شد.

با این حال لوپتگی به این دل خوش بود که پس از پشت سر گذاشتن دوران پرفشار در جام جهانی با رئال به آرامش و ساحل امن می رسد ولی اینجا رئال مادرید است و حق باختن و اشتباه وجود ندارد؛ که اگر داشت زیدان علیرغم کسب ۲ عنوان قهرمانی پیاپی در چمپیونزلیگ و همینطور یک قهرمانی لیگ، فصل گذشته در میانه های راه تحت فشار قرار نمی گرفت تا همانجا تصمیم به ترک باشگاه در پایان فصل بگیرد.

لوپتگی، مردی که در تله خودش گیر کرد !

رئال فصل را با لوپتگی خوب شروع کرد ولی انگار پیروزی آسان برابر رم و پیروزی خفیف برابر اسپانیول پایان ماه عسل کوتاه مدت لوپتگی در مادرید بود. شکست سنگین برابر سویا، تساوی بی روح در دربی، شکست تلخ در روسیه و در نهایت ضربه مهلک سانچز در دقیقه 95 دیدار برابر آلاوز یعنی روزهای سخت‌تر و دشوارتر پس از جام جهانی روسیه برای لوپتگی فرا رسیده اند.

پس از شکست در روسیه موج انتقادات شدیدی نسبت به تصمیمات لوپتگی در رسانه های اسپانیایی منتشر شد و حالا با ثبت سومین شکست طی چهار دیدار اخیر همه چیز برای حمله به عامل اصلی ناکامی اسپانیا در روسیه و حال و روز بد این روزهای رئال فراهم است؛ فشاری که مربیان کمی هستند که بتوانند جان سالم از آن به در ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج