جاباما
۷۸۱۲۷۶
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

آخرین تیر آمریکایی‌ها برای فشار به ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، آخرین تیر در ترکش آمریکایی‌ها برای اعمال فشار علیه ملت ایران را تحریم‌های اقتصادی دانست و گفت: از لحاظ نظامی به سطحی از پیشرفت رسیده‌ایم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و اگر یکی بزند، ۱۰ تا خواهد خورد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، آخرین تیر در ترکش آمریکایی‌ها برای اعمال فشار علیه ملت ایران را تحریم‌های اقتصادی دانست و گفت: از لحاظ نظامی به سطحی از پیشرفت رسیده‌ایم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و اگر یکی بزند، ۱۰ تا خواهد خورد.

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع بسیجیان مبنی بر این که یکی از افتخارات جمهوری اسلامی این است که از تجزیه شدن ایران جلوگیری کرده است، گفت: در هشت سال دفاع مقدس تمامیت ارضی و مرزی حفظ شد و این از برکات حضور هوشمندانه جوانان و مردم در صحنه بود.

نماینده ولی فقیه در ارتش به سیر تاریخی تجزیه ایران اشاره کرد و یادآور شد: در حکومت شاهان بر ایران، ۳ و نیم میلیون کیلومتر مربع از کشورمان جدا شد و جزو افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که در هشت سال دفاع مقدس حتی نگذاشت یک سانتی‌متر از کشورش جدا شود.

وی با تاکید بر این که فلسفه تحمیل جنگ بر ایران، تجزیه کشور بود و گفت: دشمن فکر می‌کرد که می‌تواند ایران را ظرف چند روز به طور کامل تصرف کند. صدام در کتاب «اختلافات مرزی بین عراق و ایران» می‌گوید: باید کاری کنیم که ایران به پنج کشور کوچک تجزیه شود؛ چرا که در این صورت بهتر می‌توان ایران را بلعید و تاکید دارد که جنگ به پایان نمی‌رسد؛ مگر این که رژیم حاکم در ایران ساقط شود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: دشمن در هشت سال دفاع مقدس به ما فرصت فکر کردن نداد، بلکه معتقد بود که ایران بی‌صاحب است و با استفاده از اصل غافلگیری ایران را اشغال کرد. صدام در حال مصاحبه کردن در عراق بود که مصاحبه‌اش را نیمه‌تمام گذاشت و تاکید کرد که ادامه مصاحبه در تهران خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: جوانان باغیرت با حضور فداکارانه در جبهه‌های جنگ، عراقی‌ها را بیرون راندند و از تجزیه و اشغال کشور جلوگیری کردند.

او اضافه کرد: آقای جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرده که بزرگ‌ترین مشکل آمریکا در دنیا، ایران است و ما باید ایران را از سر راه خود برداریم و باید کاری کنیم که ایران چهل سالگی خودش را نبیند.

وی گفت: اخیرا یکی از کارشناسان آمریکایی اعلام کرده که در دنیا فقط یک کشور انقلابی وجود دارد که مزاحمت ایجاد می‌کند و آن ایران است و ما اگر ایران را از سر راه برداریم، دیگر کدخدای جهان هستیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان این که آمریکایی‌ها کمر به نابودی انقلاب ما بسته‌اند، خاطرنشان کرد: حالا نوبت من و شماست که به دنیا ثابت کنیم که ما ایرانی و باغیرت هستیم و در برابر آمریکا ایستاده‌ایم و تا آخر خواهیم ایستاد.

نماینده ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: مسئولان جمهوری اسلامی باید ثابت کنند که امانت‌داران خوبی برای امام(ره)، شهدا، جانبازان و رزمندگان هستند؛ چرا که دشمن بنا دارد مردم را نسبت به انقلاب، شهدا و ارزش‌های خود بی‌تفاوت کند اما آمریکایی‌ها هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: ایران اسلامی از نظر سیاسی آمریکا را در جهان منزوی کرده و در دنیا دارای جایگاه و عمق استراتژیک است. بدون حضور و همکاری ایران هیچ تصمیمی در منطقه قابلیت به فرجام رسیدن ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که امروز دشمن با ایران اسلامی وارد جنگ اقتصادی شده است، گفت: همان‌گونه که همه در جنگ سخت پای کار آمدیم و به پیروزی رسیدیم، در تحریم اقتصادی هم که جنگ نیمه‌سخت محسوب می‌شود، نیز نیاز به حضور همه مردم ایران است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پایان تأکید کرد: به فضل الهی از مرحله تحریم اقتصادی که بگذریم، آمریکا هیچ راهی جز تسلیم شدن و زانو زدن در برابر اراده ملت ایران نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیندیشید

      یه شما ها ثابت کردیم وشده که مردم همه جوره به کشورشون وفا دار هستند فقط شما ومسئولین هستید که یا تجدید میآورید ویا رد می‌شوید

    • بدون نام

      یعنی تموم

    • بدون نام

      باز توهم

    • بدون نام

      بدبختی ما از داخله دشمن بهانست

    • نظر

      خرفای ریاست محترم عقیدتی سیاسی ارتش متین/ولی مسولین سکولار+لاییک ومنافق درنظام برای ماها ونظام اختلال میارن%شیعه ارومیه%

    • بدون نام

      خواب دیدی خیر باشه !!!! مث این که از قافله عقب مونده !!! بابا ما چندین ساله تحریم هستیم این تازه فهمیده! !!!! مث این که تریبون رو تازه دادن دستش!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج