۷۸۱۲۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لیدر‌ها در بستن استقلال خوزستان دخالت داشتند!

شکست استقلال خوزستان برابر نفت آبادان در جام حذفی انتقادها علیه این تیم را به اوج رساند. یزدی سرمربی این تیم هم افشاگری‌های عجیبی انجام داد.

فرهیختگان: شکست استقلال خوزستان برابر نفت آبادان در جام حذفی انتقادها علیه این تیم را به اوج رساند. یزدی سرمربی این تیم هم افشاگری‌های عجیبی انجام داد.

یعقوب پیری، سرپرست استقلال خوزستان نیز در مورد آخرین وضعیت تیم بعد از شکست مقابل نفت آبادان و کنار رفتن از دور رقابت‌های جام حذفی و ادعای سرمربی این تیم درخصوص تهدید بازیکنان با سلاح سرد گفت: تمام مواردی که وجود دارد ازجمله اغتشاش لیدرها و مواردی از این دست را به تمام نیروهای امنیتی، قضایی و انتظامی استان اعلام کردیم ضمن اینکه تمامی این نیروها با چشم خود همه این مسائل را دیده‌اند.

چهار لیدر در تیم ما از قبل مانده‌اند و متاسفانه از مسئولان قبلی تا کادر فنی و همه عوامل تیم قبلی به قدری به آنها میدان دادند که حتی این تعداد لیدر در بازیکن گرفتن و تیم بستن هم دخالت می‌کردند. من حاضرم این ادعا را ثابت کنم هر چند نمی‌گویم مسئولان به آنها باج می‌دادند بلکه به اندازه‌ای نرمش و کوتاهی به خرج دادند که امروز این اتفاقات می‌افتد و باید هم یک جایی قطع شود.

برخورد با لیدرها شاید عواقب دارد!

وی افزود: «چطور تمرین استقلال و پرسپولیس با هواداران میلیونی با دو نیروی حراستی بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شود اما استقلال خوزستان هم بدون هوادار و با این همه عوامل و نیروی حراست نمی‌تواند تمرینات خود را برگزار کند و امروز یکی از دغدغه‌های ما این است که برای تیم تمرین پیدا کنیم!

نمی‌گویم عواملی که از آنها یاد کردم از لیدرها می‌ترسند اما شاید برخورد با آنها برای این عوامل هم عواقبی داشته باشد. مگر می‌شود چهار لیدر یک استان را به‌هم بریزند هر چند آنها فقط اسم‌شان لیدر و مشوق است و ما چنین عنوانی را برای آنها قبول نداریم.»

انحلال کانون هواداران استقلال خوزستان

مدیر تیم فوتبال استقلال خوزستان یادآور شد: «به غیر از بازی اول که در تبریز بازی داشتیم و به تیم ما دسترسی نداشتند، در تهران و در هتل شیان حاضر شده و یک روز مانده به مسابقه دعوا به‌راه انداختند و حتی یک روز قبل از بازی جام حذفی تمرین ما را تعطیل کردند اما همین جا اعلام می‌کنم که باشگاه استقلال خوزستان رسما انحلال کانون هواداران خود را اعلام کرده و ما از این به بعد هیچ لیدری نداریم و هرکسی بخواهد می‌تواند خودجوش به ورزشگاه آمده و تیم را تشویق کند.

این موضوع تصمیم هیات‌مدیره باشگاه محسوب می‌شود و در نامه‌ دیروز آن را به اطلاع سازمان لیگ و کمیته امنیت فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال خوزستان اعلام کردیم، چون این دوستان همه جا هستند اما فعلا سلسله مراتب را رعایت می‌کنیم و اگر ظرف هفته‌های آینده مشکل حل نشود از طریق وزارت اطلاعات، وزارت ورزش و جوانان و همه نهادهای ذی‌ربط اقدام خواهیم کرد.

این افراد حتی دو روز گذشته در تمرین حاضر شده و به روی من که مدیر تیم هستم چماق کشیدند! حالا سوال من این است که حتما باید یکی بمیرد تا فردا دو نفر برای بررسی بیایند؟!»

در تبریز فوتبالی نباختیم!

پیری در ادامه این گفت‌وگو درباره نتایج ضعیف چند دیدار اخیر استقلال خوزستان گفت: «روند ما تا قبل از بازی با پیکان خوب و روبه جلو بود اما از این دیدار در سه بازی صددرصد متضرر شدیم. شما رزومه کمیل غلامی، داور دیدار با پیکان را استخراج کنید اما همین داور در بازی با پیکان سر ما را برید. در تبریز در حالی ۶ گل خوردیم که با فیلم مسابقه ثابت می‌کنم ۶ تای تبریز فوتبالی نبود!

به همرنگ، داور مسابقه گفتم چیزی را که می‌گیری بگیر، نه چیزی که به تو می‌گویند اما او چیزی که می‌گفتند را علیه ما گرفت. جالب اینکه همین کمیل غلامی داور چهارم این دیدار بود و زمانی که اعتراض کردیم به ما گفتند سوءظن نداشته باشید. بعد هم در جام‌حذفی با نفت و آبادان دربی خوزستان را برگزار کردیم که هفت گل در آن ردوبدل شد اما چرا نباید داوری را انتخاب می‌کردند که در حد این بازی باشد؟!»

داور حذفی، همشهری مدیر نفت بود!

وی افزود: «داور این دیدار بچه اندیمشک و همشهری مدیرعامل نفت آبادان بود و تعجب می‌کنم چرا با این تصمیمات ذهنیت درست می‌کنند؟! از وقتی دیدار نفت و پیکان نیمه‌تمام ماند، نفتی‌ها شروع کردند به انتقاد علیه داوران و این‌طور به ذهن آدم می‌رسد که انگار هر کسی بیشتر داد‌وبیداد کند، در مقابلش بیشتر هم نرمش و کوتاهی نشان می‌دهند.

مگر می‌شود تیمی که ۲ بر صفر جلو هست، ناگهان پنج گل دریافت کند. در برنامه نود هم به قول عسگری متلک می‌اندازند و می‌گویند نباید تیمی که ۶ گل خورده اعتراض کند اما نمی‌گویند اگر پنالتی ما را می‌گرفتند شاید حتی بازی را نمی‌باختیم چه برسد به دریافت ۶ گل!»

از بالا به ناظران و داوران خط می‌دهند!

پیری در پایان گفت: «از رئیس فدراسیون فوتبال گرفته تا رئیس سازمان لیگ و دبیران و سایر مقامات مسئول در فدراسیون فوتبال که مسئول اجرای برگزاری و چینش داوری هستند؛ چطور آن زمان که خودشان در باشگاه‌ها مسئولیت داشتند، زمانی که علیه تیم‌شان اتفاقی می‌افتاد، اعلام می‌کردند به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا شکایت می‌کنیم اما الان چرا خودشان اعتراض‌ها را خفه کرده و تا حرف می‌زنیم محروم‌مان می‌کنند.

الان هم که مصاحبه‌ها را رصد کرده و وقتی اعتراض‌ها را می‌بینند، به ناظران و داوران خط می‌دهند که فلان فرد معترض را در صورت کوچک‌ترین اعتراض به سکوها هدایت کرده و این‌گونه تیم‌ها را خلع سلاح می‌کنند!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج