۷۸۱۳۱۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

خیال‌تان راحت باشد، بشار ماندنی است!

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل نخست می‌تواند بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد اما با این حال به تک تک بازیکنان فعلی‌اش نیاز دارد به خصوص بازیکنانی که بیشتر از بقیه شانس حضور در ترکیب اصلی و کمک به تیم را دارند.

خبرآنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل نخست می‌تواند بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد اما با این حال به تک تک بازیکنان فعلی‌اش نیاز دارد به خصوص بازیکنانی که بیشتر از بقیه شانس حضور در ترکیب اصلی و کمک به تیم را دارند. به عنوان مثال بشار رسن از جمله بازیکنانی است که برانکو نه فقط تا پایان فصل بلکه برای سال های آینده نیز خواهان تمدیدقراردادش شده است.

مذاکراتی مثبتی از سوی باشگاه با بشار انجام شد اما موضوع اینجاست که رقم و مدت پیشنهادی باشگاه پرسپولیس طوری نیست که بشار را راضی کند آن هم در شرایطی که بابت درخشش در کمپ سرخپوشان، حالا تعداد زیادی از باشگاه های عربی از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به دنبال جذب این فوتبالیست هستند.

البته یکی از نزدیکان بشار در این مورد می گوید:«هر بار که با این بازیکن صحبت می کنم، او از شرایطی که برایش در پرسپولیس پیش آمده تعریف و تمجید می کند و خودش هم می خواهد در تیم بماند.

مذاکراتی هم که انجام شد، مربوط به حدود دو ماه قبل است و از آن به بعد، بشار و مدیران باشگاه صحبت خاصی انجام ندادند اما خیال هواداران باید راحت باشد زیرا بشار در پرسپولیس ماندنی است و قرار هم نیست که به تیم های دیگری برود ولی او نیز یک بازیکن حرفه ای به شمار می رود و قطعا خواسته های خودش را دارد.

این حق طبیعی هر بازیکن است که بهترین قرارداد را با باشگاهش داشته باشد و بشار هم می خواهد از این شانس در جهت امضای بهترین قراردادش استفاده کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا برانکو هست اسمها و بازیکنها مهم نیستن

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        درسته.امابشارواقعاعالی.فنی.بدون حاشیه.درخدمت تیم وبسایرمتعصب ترازاحمدزاده.امیری ومحرمی عوضیایی که پرسپولیس ادمشون کردودقیقاوقتی بهشون احتیاج داشت دست رانکووباشگاهوتوپوست گردوگذاشتنه.بشاربه ظاهریک خارجیه که بالطبع نبایدانچنان تعصبی به تیمی خارج ازکشورخودش داشته باشه امابامردانگی وتعصب اوضاع باشگاهودرک کردوموند.بازیاشم که هم میبینیم کاملادرخدمت تیم.باتعصب وجنگنده.انگارواقعاازبعضی ایرانیاایرانی تره.باشگاه بایدقدربشاروبدونه وبرای موندن درتیم رضایتشوبدست بیاره حتی بااومدن بازیکنای جدیدهم پستش به بشارنیازداره.

      • بدون نام

        خداراشکر که وایسادی بشار

    • mosafer

      یک بازیکن جنگنده باتکنیک مناسب و توپ نگهداری هستش واقعا حیفه ک این بازیکن از پرسپولیس بره خی سبک بازیش خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج