جاباما
۷۸۱۴۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آخوندی به کمیسیون امنیت ملی می‌رود

نائب رئیس کمیسیون عمران با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور در هفته جاری تغییراتی را در کابینه ایجاد و وزرای جدید را به مجلس معرفی خواهد کرد، گفت: قرار بود امروز آخوندی در کمیسیون عمران حاضر شود که این جلسه توسط رئیس کمیسیون لغو شد.

خبرگزاری فارس: سیدهادی بهادری، در پاسخ به این سؤال که قرار بود آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز در مورد استیضاح خود در کمیسیون عمران حاضر شود، گفت: رئیس کمیسیون عمران برنامه حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این کمیسیون را لغو کرد و گفته شده است که وزیر راه و شهرسازی به جای کمیسیون عمران به کمیسیون امنیت ملی خواهد رفت.

*جو مجلس در مورد استیضاح آخوندی

وی در پاسخ به این سؤال که جو مجلس در مورد استیضاح مطرح شده برای وزیر راه و شهرسازی چگونه است، گفت: وضعیت و جو مجلس به گونه‌ای است که هر وزیری به مجلس برای استیضاح فرا خوانده شود، استیضاح او رای خواهد آورد.

*رئیس‌جمهور احتمالا تا روز سه‌شنبه تغییراتی در کابینه ایجاد خواهد کرد

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: رئیس‌جمهور احتمالا تا روز سه‌شنبه تغییراتی در کابینه ایجاد خواهد کرد و وزرای جدیدی به مجلس معرفی می‌شوند، هر چند که زمزمه‌هایی از تغییر آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز به گوش می‌رسد.

بهادری در پاسخ به این سؤال که آیا شما مخالف تغییر و استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستید با اینکه موافق ادامه فعالیت او، خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی، مسکن، کشتیرانی،‌حمل و نقل هوایی و جاده‌ای را تحت پوشش و نظارت خود دارد، بنابراین باید پذیرفت کار سختی است.

*وزارت راه و شهرسازی باید تفکیک شود

نائب رئیس کمیسیون عمران در مورد اینکه علیرغم مخالفت استمزاجی نمایندگان برای تفکیک وزارتخانه‌ها آیا بهتر نیست وزارت راه و شهرسازی تفکیک شود تا این همه مسئولیت در یک وزارتخانه تجمیع نشود، اظهار داشت: متاسفانه تفکیک وزارتخانه‌ها فعلا رای نیاورده است، در حالی که وزارت راه و شهرسازی با توجه به این وظایف سنگین که خود بخش مسکن نیازمند یک وزارتخانه مستقل است، باید تفکیک شود.

به گفته وی، با توجه به تحمیل هزینه‌های بالا به کشور از محل تفکیک وزارتخانه‌ها، مجلس فعلا به تفکیک وزارتخانه‌ها رای نخواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج