۷۸۱۵۲۵
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

یزدی: مربیان بیکار دنبال استقلال خوزستان هستند

سرمربی استقلال خوزستان به خبرورزشی گفت: من در طول دوران مربیگری‌ام هیچ‌وقت در طول یک فصل ۱۱ گل نخورده‌ام، چه برسد به اینکه در ۲ بازی این اتفاق بیفتد.

خبرورزشی: استقلال خوزستان با آمار ۱۱ گل خورده در ۲ بازی آمار خاطره‌انگیزی از خودش در لیگ برتر به جا گذاشت، آماری که داریوش یزدی، سرمربی این تیم می‌گوید حتی در دوران کاری خودش هم بی‌سابقه است؛

*باخت بدی به نفت آبادان دادید.

باخت همیشه بد است؛ چه یک گل باشد چه بیشتر. من در طول دوران مربیگری‌ام هیچ‌وقت در طول یک فصل ۱۱ گل نخورده‌ام، چه برسد به اینکه در ۲ بازی این اتفاق بیفتد.

*دلیل این شرایط چیست؟

اول درباره بازی با آبادان اگر بخواهم صحبت کنم باید درباره داوری بگویم؛ کوبل داوری این مسابقه برای اولین بار بود کنار هم قرار می‌گرفتند و این به نظرم انتخاب اشتباهی برای یک شهرآورد به این مهمی بود. همان‌طور هم که دیدید ۳ پنالتی برای حریف گرفتند که ۲ تایش به نظر کارشناسان اشتباه بود.

*اما شما توان حفظ نتیجه را نداشتید.

چطور می‌شود ما روبه‌روی بهترین‌های لیگ مثل پرسپولیس و ذوب‌آهن گلی نمی‌خوریم، اما یک‌باره در ۲ بازی این اتفاق می‌افتد؟ من حواشی را اصلاً بی‌تأثیر نمی‌بینم.

*چه حاشیه‌هایی؟

حاشیه زیاد است و به نظر من باید یک‌جایی تمام شود، شما ببینید ۳ روز قبل از مسابقه مهم می‌آیند در ساختمان باشگاه، جایی که خانه ماست و جلسه آنالیز را به‌هم می‌زنند، یا یک شب قبل از مسابقه همین آقایان به تمرین می‌آیند و تمرین را مختل می‌کنند و با سرپرست تیم درگیر می‌شوند.

*چه کسانی این کار را کردند؟

افرادی که به اصطلاح هوادار هستند. من در نشست خبری بعد از بازی با آبادان هم گفتم مربیان بیکار دنبال حاشیه‌سازی هستند. این کار‌ها شاید تمرکز ما که تجربه داریم را برهم نزند، اما قطعاً بازیکنان ما را دچار مشکل می‌کند.

*این حاشیه‌سازی‌ها از چه روزی شروع شد؟

ماجرای جدیدی نیست. در بازی با پدیده که الان صدرنشین است ما یک بر صفر جلو بودیم که این‌ها شروع به فحاشی کردند و ما دقیقه ۹۰ تا ۹۵ بازی ۲ گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

*بازیکنان شما افراد ضعیفی نیستند که به این راحتی از دور خارج شوند.

بله، ما ۵ بازیکن دعوت شده به تیم امید داریم، کلی بازیکن باتجربه داریم که عصای دست من هستند؛ یعنی از نظر فنی چیزی کم نداریم. به نظرم باید هرچه زودتر این حواشی جمع شود تا به روز‌های خوب برگردیم.

*باشگاه به شما اولتیماتومی نداده؟

باشگاه کاملاً در جریان است که کادر فنی و بازیکنان کمترین تقصیر را در این‌باره دارند. ولی در نهایت من به قراردادی که با باشگاه دارم، احترام می‌گذارم و تابع تصمیم آن‌ها هستم. اوضاع اینجا آنقدر خراب است که ما داریم برنامه‌ریزی می‌کنیم در تعطیلات لیگ در شهر دیگری اردو بزنیم و این برای یک تیم خیلی بد است که در شهر خودش امنیت ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مونتلا

      کیسه خوزستان شما جلوی پرسپولیس فوتبال بازی نکردید و با این جماعت به قول خودتان طرف دار فقط تانک و هواپیما جنگی با خودتان نیاوردید خواهشا در مورد حواشی حرف نزن که خودت حواشی هستی بهتره از لیگ بری کنار تو تجربه داری خخخخخ تو این اوضاع اقتصادی چند وقتی بود نخندیده بودم

    • موسوی

      چقد گوشتش تلخه این داریوش یزدی

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      شما تو عمر مربیگریت یک فصل که هیچ ،حتی یه نیم فصل کامل هم مربیگری نکردی ،بعد از6/7بازی برکنار شدی ،نمی خواد دیگه برای توجیه ناکامی هایت فرافکنی و دشمن تراشی کنی ،باید بپذیری که تاکتیک «سنگ تمام»هم دیگه جواب نمیده ، دانش مربیگری ات درهمین حد است و بس ،کفگیرت به ته دیگ خورده، اگه منظورت از مربیان بیکار ویسی وپورموسوی هستند ، شما حالا حالاها باید بدوی تابه گرد اونا برسی .

    • بدون نام

      کجا سابقه سر مربی گری داشتی که تو طول یک فصل 11 تا گل نخوردی!!!؟؟؟

    • بدون نام

      کجا سابقه سر مربی گری داشتی که تو طول یک فصل 11 تا گل نخوردی!!!؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج