۷۸۱۶۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهدی‌خانی: با این تماشاگران می‌توان به آسیا رفت

هافبک پدید می‌گوید لیاقت تماشاگران مشهدی کسب سهمیه آسیاست که با حمایتشان محقق شدنی است به شرط آن که تیم مشکل مالی‌اش برطرف شود.

ورزش سه: هافبک پدید می‌گوید لیاقت تماشاگران مشهدی کسب سهمیه آسیاست که با حمایتشان محقق شدنی است به شرط آن که تیم مشکل مالی‌اش برطرف شود.

مهدی مهدی خانی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شکر خدا در بازی با فولاد یک روز به یادماندنی در فوتبال استان خراسان رضوی رقم خورد تا حدود ۷، ۸ هزار تماشاگری که برای حمایت ما به استادیوم آمده بودند با لب خندان و با احساس غرور از تیم شهر خودشان به خانه بروند که این اتفاق کمی نیست.

وی افزود: بازی بسیار دشوار و خوبی از آب درآمد که مشخص بود فولاد خوزستان ما را دقیق آنالیز کرده و با پرس از جلو تلاش می‌کرد زهر تیم ما را بگیرد. اما هر چه گذشت بهتر شدیم و بعد از گل نیمه اول آنها دوباره به بازی برگشتیم. تیم ما دوبار در این بازی به جریان بازی بازگشت که نشان می‌داد پدیده امسال تا چه اندازه آماده، یکدل و متحد است.

هافبک پدیده که از دقیقه ۸۲ وارد زمین شده بود، در خصوص پنالتی و پاس گل خود در وقت‌های اضافی نیز خاطرنشان کرد: چون بازی به وقت اضافه رفت، فرصت بیشتری به من رسید تا خودم را نشان دهم. در دو بازی قبل با نظر آقا یحیی در آخرین دقایق وارد زمین می‌شدم که زمانش کم بود ولی این آمادگی را داشتم که مثمر ثمر باشم و شکر خدا هم در این بازی در دقیقه ۱۱۷ و ۱۱۸ توانستم خواسته‌های آقا یحیی را در زمین پیاده کنم و سکوها را شاد کنم.

مهدی‌خانی در خصوص اینکه چطور این فصل نسبت به فصل گذشته کمتر در پدیده به میدان رفته؟ تاکید کرد: طبیعتا به خاطر بازی‌های آسیایی امیدها از یکی دو هفته قبل از شروع فصل تا هفته ششم لیگ در خدمت تیم‌ملی امید و کرانچار بودم و به همین خاطر نیز دیر به تیم اضافه شدم و به همین خاطر از شرایط باشگاهی دور شده بودم. اکنون در حال پیدا کردن جایگاه گذشته‌ام هستم و انشاالله می‌خواهم همان بازیکنی بشوم که مورد نظر آقا یحیی است.

وی که تازه وارد ۲۱ سالگی شده، در خصوص آرزوهای خود نیز گفت: دو سال دیگر می‌توانم برای تیم‌ملی امید بازی کنم اما تلاش می‌کنم جدای از اینکه هم برای پدیده و هم تیم امید مثمرثمر باشم، انشاالله بتوانم بعد از راهیابی به المپیک به تیم‌ملی بزرگسالان راه پیدا کنم. راه رسیدن به تیم آقای کی روش فراهم است و فقط باید تلاش کرد.

هافبک پدیده در خاتمه با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه متذکر شد: مدیران باشگاه ما در حال حاضر تمام زورشان را زده‌اند که مشکلات را حل کنند، شهردار مشهد هم روز پنجشنبه ۵درصد قراردادها را کمک کرد اما ما هنوز فقط ۱۵درصد پول گرفته‌ایم و کلی از مطالبات فصل قبل‌مان هم باقیمانده است. امیدوارم که مدیران استانی، مدیران باشگاه ما را تنها نگذارند تا انشاالله بتوانیم با ادامه همین روند خوب، همچنان شادی و غرور را به تماشاگران خود هدیه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج