جاباما
۷۸۱۶۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رئال مادرید و زمانی برای پشیمانی از اعمال تابستان

آمارها و نتایج از یک افتضاح تمام عیار به سبک مادریدی خبر می‌هند؛ گل نزدن در ۴ بازی متوالی و بردن تنها نیمی از ۸ بازی اول فصل لالیگا!

وبسایت نود: آمارها و نتایج از یک افتضاح تمام عیار به سبک مادریدی خبر می‌هند؛ گل نزدن در ۴ بازی متوالی و بردن تنها نیمی از ۸ بازی اول فصل لالیگا!

با این اوصاف، بارسلونا در صورت برتری مقابل والنسیا ۳ امتیاز بین خودش و رقیب دیرینه فاصله می‌اندازد و از طرفی رئال مادرید حالا خطر آلاوس را هم حس می‌کند؛ تیمی که به اندازه شاگردان لوپتگی امتیاز جمع کرده است. کجای کار می‌لنگد؟ به نظر می‌رسد دومینوی نابودی امپراطوری ۳ ساله رئال در اروپا از زمان استعفای زین‌الدین زیدان چندی پس از سیزدهمین قهرمانی در اروپا شکل گرفت.

ضربه بعدی، انتخاب لوپتگی بود. صرفنظر از جنجال‌های ایجاد شده در انتخاب او که جام‌جهانی و تیم ملی اسپانیا را هم تحت تاثیر قرار داد، لوپتگی به لحاظ فنی انتخاب معقولی به نظر نمی‌رسید.

رئال مادرید و زمانی برای پشیمانی از اعمال تابستان

رئال فعلی به یک سرمربی کاریزماتیک و دارای توان اداره یک گروه پرستاره نیاز دارد اما مدل لوپتگی بیش‌تر به مربیانی می‌خورد که در تیم‌های متوسط امکان پیاده‌سازی تاکتیک‌های خودشان را دارند؛بدون اینکه ستاره خیلی بزرگی داشته باشند. با این روند، احتمالا او با رئال مادرید به آخر خط نمی‌رسد اما گزینه بعدی چه کسی خواهد بود.

ابهام بزرگ

مربی بیکار خوبی در بازار وجود ندارد پس رئال مادرید نمی‌تواند به سبک پرس سریع لوپتگی را اخراج کند چون دیگر آنچلوتی وجود ندارد که جای بنیتس را بگیرد!

از طرفی ادامه دادن با مردی که نشان داده به خاطر خصوصیات شخصی نمی‌تواند چندان با هواداران و رسانه‌ها گرم بگیرد، چیزی جز از دست دادن تاج و تخت و امپراطوری مستدام ۳ سال اخیر ندارد. رئال مادرید هر چقدر ابتدای فصل از درخشش بنزما و بیل سود برد، حالا با بازگشت مهاجم فرانسوی به فرم همیشه بد چند سال اخیر و دور شدن بیل از آمادگی، روزهای سیاهی را تجربه می‌کند.

در تیم فعلی پاس‌های طلایی مودریچ به حراج رقبا گذاشته می‌شود و مرد سال دنیا تنهاست. عدم تمرکز از تونی کروس همیشه دقیق، عامل باخت در لیگ قهرمانان مقابل زسکا مسکو ساخت و به وضوح جای خالی یک بازیکن مانند کریس رونالدو که بتواند در روزهای بد رئال با گلزنی باعث نجات تیم شود به چشم می‌خورد.

در چنین شرایطی درست در شب چهارمین بازی متوالی بدون گل زده رئال مادرید، کریس رونالدو چهارمین گل فصل خودش را برای یوونتوس صددرصد پیروز در ۸ هفته ابتدایی سری A رقم زد تا هواداران رئال مادرید درست چند هفته پس از طرح ادعای عدم ضرر بابت فروش رونالدو به فکر ابراز پشیمانی از شاهکارهای تابستانی فلورنتینو پرس ( شامل دخالت موثر در استعفای زیدان و موافقت با فروش رونالدو) بیفتند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج