۷۸۱۷۲۹
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

عامل پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مشخص شد

محمدرحیم نوروزیان، در خصوص منبع پیامک‌های ارسالی FATF به نمایندگان مجلس اظهار کرد: متولی اصلی پیامک‌های ارسالی به نمایندگان شناسایی نمی‌خواهد و خود افراد دخیل در این امر اعلام کرده اند که ارسال این پیامک ها کار چه کسی است. وی ادامه داد: البته پیامک‌های ارسالی تهدیدآمیز نبوده و در واقع یکسری پیامک‌ها ارسال شده و منشا آن هم مشخص است که از کجا بوده است.

خبرگزاری ایسنا:‌ محمدرحیم نوروزیان، در خصوص منبع پیامک‌های ارسالی FATF به نمایندگان مجلس اظهار کرد: متولی اصلی پیامک‌های ارسالی به نمایندگان شناسایی نمی‌خواهد و خود افراد دخیل در این امر اعلام کرده اند که ارسال این پیامک ها کار چه کسی است.

وی ادامه داد: البته پیامک‌های ارسالی تهدیدآمیز نبوده و در واقع یکسری پیامک‌ها ارسال شده و منشا آن هم مشخص است که از کجا بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: این فرد تاکنون دستگیر نشده و از سوی یک حسینیه است که آشکارا اعلام کردند که کار آن‌ها بوده و مساله پنهانی نبوده است.

نوروزیان بیان کرد: این فرد آقای خلیل موحد(عضو سابق شورای شهر مشهد) بوده که در حسینیه ای در خیابان چمران مشهد مشغول فعالیت است. پیامک‌های ارسالی تهدیدآمیز نبوده و آن ها اعلام می کنند که این پیامک ها بیشتر حاوی هشدار و اطلاع رسانی است.

وی تصریح کرد: در عین حال این کار مناسبی نیست و اگر کسی در خصوص طرح های مجلس اظهار نظری دارد، می‌تواند انتقاد و نقد کند و اشکالات آن را بیان کند. یکی از نمایندگان اعلام کرد که مخالفان این جریان حتی یک خط دلیل برای ما ارائه نکردند که دلیل مخالفتشان با این طرح چیست. این که قسم بدهیم و تشویق و تهدید کنیم، کار درستی نیست.

نوروزیان گفت: بعضی از افرادی که این پیامک‌ها را ارسال کردند، اصلا نمی‌دانند FATF چه هست؛ این نوع حرکت‌ها مطرود است و ما باید برای رای مردم و نظر آن ‍‌ها احترام قائل شویم.

وی بیان کرد: همچینن رهبری که در راس کشور قرار دارد نیز اعلام کردند که مجلس خودش در این باره تصمیم‌گیری می‌کند. این نوع حرکت‌ها محکوم بوده و ارسال پیامک به نمایندگان راهش نیست و می‌توانند از طریق نمایندگان و رسانه‌ها مطالب خود را مطرح کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اکثر افراد نمی دانند این قرارداد چیست؟ افرادی که مخالفند توضیح دهند این قرارداد چه ضرر هایی برای ایران دارد؟ اگر نپیوندیم چه می شود؟ احساسی برخورد نکنند فلانی گفت بد است؟ دلیل بدی را ذکر کنند تا مردم هم بفهمند خیلی ها ممکن است علت مخالفت خود را ندانند....

    • گوسفند نباش..

      خواهشا شعر تحویل نده...

    • آ زاد

      کشور چند صد قطبی،واگر پیامک اعتراضی مردم عادی به وضعیت زندگی بود تاحالت هفتاد بار .....

    • بدون نام

      آقای نوروزیان‌ درخصوص‌ برجام‌ هم منطق بیخردانه‌ شما درست بود؟؟؟؟

    • بدون نام

      در مورد برجام هم مخالفان را افرادی بدون تخصص و ناآگاه میدانستید که معلوم شد همانها حرف حق میزدند و امروز هم که آشکارا خود موافقان طرح اذعان دارند که این طرح دردی از کشور و مردم دوا نمیکند و مجبورند برای گرفتن بهانه آنرا تصویب کنند که عذر بدتر از گناه هست بجای ایستادگی و مقاومت که آمریکا جری تر نشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج