۷۸۱۷۳۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

تغییر سرنوشت سروش با پرسپولیس؟

فسخ قرارداد فولادی‌ها با سروش رفیعی، موضوعی است که می‌تواند قرارداد او با پرسپولیس در نیم فصل دوم را تحت تأثیر خود قرار دهد.

ایران ورزشی: لیگ که تعطیل شد، سروش رفیعی برای تمرین در کمپ اسپایر به قطر رفت. رفع کامل آسیب‌دیدگی‌اش از ناحیه مچ پا، انگیزه اصلی این سفر شد تا سروش به مدت ۱۰ روز به جای تمرینات فولاد در کمپ اسپایر قطر باشد. این در حالی بود که در ابتدای فصل، در قرارداد او قید شده بود که بدون اطلاع باشگاه نمی‌تواند تمرینات تیم را رها کند.

حالا که سفر ده روزه رفیعی به قطر تمام شده و او به تمرینات فولاد بازگشته، باشگاه فولاد این بند از قرارداد را رو کرده و به استناد آن قرارداد سروش را به صورت یک‌طرفه فسخ کرده است.

مسوولان باشگاه فولاد مدعی هستند که رفیعی بدون اطلاع آن‌ها به قطر رفته و این خلاف بندی است که در قراردادش قید شده بود. البته که مصدومیت سروش هم مزید بر علت شده تا آن‌ها بر فسخ یک‌طرفه این قرارداد اصرار داشته باشند.

با توجه به مصدومیتی که سروش رفیعی از ناحیه مچ پا دارد، کارآیی چندانی برای فولاد ندارد و هنوز مشخص نیست که این مصدومیت چه زمانی بهبود پیدا می‌کند. همین موضوع هم می‌تواند فولادی‌ها را مجاب کند که قرارداد سروش را یک‌طرفه فسخ کنند.

تغییر سرنوشت سروش با پرسپولیس؟

فسخ قرارداد فولادی‌ها با سروش رفیعی، موضوعی است که می‌تواند قرارداد او با پرسپولیس در نیم فصل دوم را تحت تأثیر خود قرار دهد و به طرح این سوال بیانجامد که بازیکن مصدومی که حتی فولاد هم تمایلی برای حفظ او ندارد، چطور می‌تواند در نیم فصل دوم به پرسپولیس کمک کند؟ آیا مصدومیت سروش می‌تواند او را به مهره تأثیرگذاری برای پرسپولیس تبدیل کند؟

پاسخ به این سوال مستلزم در نظر گرفتن ابعاد مثبت و منفی فسخ قرارداد سروش با فولاد است. در واقع باید گفت اگر کمی خوش‌بینانه به ماجرا نگاه کنیم، این فسخ قرارداد خیلی هم به ضرر سروش رفیعی نخواهد بود.

مسوولان فولاد بارها اعلام کرده بودند که سروش رفیعی را برای یک فصل کامل می‌خواهند و تمایل ندارند که او را در نیم فصل در اختیار پرسپولیس قرار دهند.

فولاد کم‌کم داشت مانعی می‌شد بر سر راه رسیدن سروش به پرسپولیس. به همین خاطر است که می‌توان سفر بدون اطلاع سروش به قطر را حتی از این زاویه بررسی کرد که رفیعی خودش هم بی تمایل به این فسخ قرارداد نبود و ترجیح می‌داد که به جای چانه‌زنی برای راضی کردن مسوولان فولاد برای پیوستن به پرسپولیس در نیم فصل، همین حالا مقدماتش را فراهم کند.

بعد از فسخ قرارداد هم می‌توانست تمرکز بیشتری روی بهبود مصدومیتش داشته باشد.

با این حال باز هم مصدومیت سروش رفیعی، نگرانی بزرگی برای پرسپولیسی‌ها به حساب می‌آید. به خصوص که برانکو تأکید زیادی داشت که سروش، نیم فصل اول را در تیمی بازی کند و در شرایط مسابقه قرار داشته باشد. برانکو افت او و تمرینی بودن این بازیکن را قطعاً مخالف معیارهای خود می‌دید که در همان زمان فقط به سروش تأکید کرده بود که تیمی برای یک نیم فصل پیدا کند.

حالا مصدومیت، امکان بازی را از سروش گرفته و عملاً این فرصت را به او نداده که خود را در شرایط مسابقه حفظ کند. چیزی که خلاف نظر برانکو بود. به همین خاطر این سوال به وجود می آید که آیا همه این اتفاقات می‌تواند به اعتقاد شدید برانکو به سروش بچربد و سرمربی پرسپولیس را از به کار گرفتن او منصرف کند؟

به همه قطعات این پازل، باید ترافیک خط هافبک پرسپولیس را هم اضافه کرد. ترافیک خط هافبک پرسپولیس، بعد از رسیدن ربیع‌خواه و سروش رفیعی، به خودی خود می‌تواند ستاره‌های این خط را در معرض نیمکت نشینی قرار دهد.

برانکو هافبک‌هایی چون کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه را در پست سروش رفیعی در اختیار دارد که در هفته‌های اخیر آزمایش خود را به خوبی پس داده‌اند و می‌توانند سرمربی در نظر سرمربی پرسپولیس برای جذب یک هافبک مصدوم که در شرایط مسابقه قرار نداشته، تأثیر بگذارد.

با توجه به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و نیاز مبرمی که بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی داشته، باید دید که آیا برانکو و مسوولان باشگاه مجاب می شوند که سروش را به عنوان یکی از خریدهای حیاتی‌شان جذب کنند؟ آیا همه این اتفاقات می‌تواند روی آینده سروش و پرسپولیس تأثیرگذار شود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      سروش بازیکن پرسپولیسه مصدوم یا هرچی

    • بدون نام

      سروش عشق ارتش سرخ

    • اس اس

      لنگی برا فولاد،خوب بازی نمیکرد،اه فولاد هم گرفتش و مصدوم شد

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        کسی ازتونظرخواست کیسه کش

    • بدون نام

      چه داستان مسخره ای درست کردی مسخره اخه کجا سروش با کمال و ربیخواه هم پست هستش
      کیسه کش پیزوری

    • ایرانی.

      این ایران ورزشی اشغال ضدپرسپولیسی بودنش که نیازبه اثبات نداره.این کیسه دوست روزی نبوده که سعی دربه حاشیه بردن پرسپولیس نداشته باشه.کسی اهمیت سگ به مطالب ابکی ش نمیده بازم چرت وپرت مینویسه. عوضیا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج