۷۸۱۷۵۷
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر دوباره یقه حاجیلو را گرفت

مدت زیادی از جنجالی که شفر به‌خاطر برخورد نامناسب با اصغر حاجیلو به‌پا کرد نمی‌گذرد؛‌ اتفاقی که باعث شد پیشکسوتان استقلال به‌تندی علیه سرمربی آلمانی موضع بگیرند

فرهیختگان: مدت زیادی از جنجالی که شفر به‌خاطر برخورد نامناسب با اصغر حاجیلو به‌پا کرد نمی‌گذرد؛‌ اتفاقی که باعث شد پیشکسوتان استقلال به‌تندی علیه سرمربی آلمانی موضع بگیرند و به او یادآور شوند که حق اهانت به یکی از قدیمی‌های این تیم که حالا عنوان سرپرست تیم را هم یدک می‌کشد، نداشته و ندارد.

آن اتفاق جلوی دوربین‌ها رخ داد، زمانی که حاجیلو به‌زعم شفر در برگه تعویض نام بازیکن را به اشتباه نوشت و سرمربی آلمانی هم به‌شدت از این ماجرا خشمگین شد و خیلی زود هم با ورود مدیران باشگاه به ماجرا و جلسه با مدیریت و عکس یادگاری و دوستانه سرمربی و سرپرست همه‌چیز ظاهرا ختم به خیر شد.

شفر و حاجیلو اما دوباره دچار چالش شده‌اند اما این‌بار پشت دوربین‌ها! سرپرست باشگاه اخیرا مصاحبه‌ای علیه الحاجی گرو انجام داد و اعلام کرد این مهاجم نیجریه‌ای (که در مدت زمان حضور در استقلال حتی یک موقعیت جدی گلزنی هم خلق نکرده) یک‌هزارم تیام هم نیست که با او قرارداد بسته شده است.

طبق اخباری که «فرهیختگان» کسب کرده، سرمربی آلمانی به‌شدت از این اظهارنظر حاجیلو عصبانی شده تا جایی که حتی اعتراض جدی و نسبتا تند خود را به سرپرست تیم اعلام کرده که حق نداشته مهاجم خارجی را که با نظر شفر به استقلال ملحق شده، این‌گونه در رسانه‌ها تخریب کند.

ظاهرا برخورد تند و دوباره شفر با حاجیلو باعث شده سرپرست تیم استقلال هم به‌شدت عصبانی شود و اخبار تاییدنشده حاکی از آن است که وی نیز مانند حسینی که به‌خاطر فیکس‌نشدن قهر کرده بود، قصد داشته حتی اردوی تیم در مسجدسلیمان را نیز ترک کرده و راهی تهران شود که بازهم مدیران باشگاه به قضیه ورود کرده و دعوا را تمام کردند.

البته احتمالا دوباره خبری از مراسم آشتی‌کنان و عکس دونفره سرمربی و سرپرست نخواهد بود؛ چراکه این‌بار دوربین‌ها درگیری را ثبت نکرده‌اند، با این حال آنچه مسلم است رابطه سرمربی آلمانی و سرپرست استقلال چندان حسنه نیست و شاید در آینده کار به یک تنش سوم نیز بکشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سر پرست ایم یک مدیریت قوی وتجربه بالا مثل مرحوم پورحیدری میخواد که آقای حاجیلو ندارد

    • بدون نام

      والله اینجوری که شفر وحاجیلو بعد از گل های استقلال تو مسجد سلیمان تو بغل هم می پریدن اصلا این حرف قابل هضم نیست چقدر شایعه میسازید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلیل نمیشه چون تو بغل هم دیده شدن اما دعوا نکنن. این دعوای زن و شوهریه

      • آسمانی باشید

        این حسودان لنگی چشم دیدن موفقیت استقلال راندارند تاتیممان روی دور پیروزی افتاده شایعات شروع کردن اخه تاکی شایعه خجالتم چیز خوبیه که بعضیها ندارن کاریشم نمیشه کرد

    • بدون نام

      ای مار مولک .باز استقلال برد وتو دوباره رفتی تو جلد اصلی خودت .

      پاسخ ها

      • و ز

        بابا ول کنید ما رو تا یه ۲ برد اوردیم چسبیدین به ما اونم چیزی که هیچکس ندیده .ادم اینقدر خودشو ضایع نمیکنه .ما دلسوز نخوایم باید دمه کدوم امام زاده دخیل ببندیم شما بفرمایید برترین جان

    • بدون نام

      مرتیکه اجنبی شرابخور..

      چقدر فوتبال ما ذلیل شده!!!!!؟

    • سیاوش

      تا با مشت نزنند توی صورت هم ، باور نمی کنیم
      مشت اول یک دلار ناقابل
      خخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج