۷۸۱۷۶۲
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

روزنامه دانشگاه آزاد علیه برادر رئیس سازمان اوج

روزنامه فرهیختگان متعلق به دانشگاه آزاد روز شنبه با انتشار سرمقاله‌ای دست به افشاگری درباره مخالفان اظهار نظر علی اکبر ولایتی درباره یمن زد و در بخشی از این یادداشت میثم محمدحسنی برادر رئیس سازمان اوج را «بازیچه دست گروه‌های سیاسی و کارتل‌های مالی کلان» خواند و به همکاری او با امیر تتلو و نقش او در دیدار این خواننده با ابراهیم رئیسی اشاره کرد.

آی سینما: روزنامه فرهیختگان متعلق به دانشگاه آزاد روز شنبه با انتشار سرمقاله‌ای دست به افشاگری درباره مخالفان اظهار نظر علی اکبر ولایتی درباره یمن زد و در بخشی از این یادداشت میثم محمدحسنی برادر رئیس سازمان اوج را «بازیچه دست گروه‌های سیاسی و کارتل‌های مالی کلان» خواند و به همکاری او با امیر تتلو و نقش او در دیدار این خواننده با ابراهیم رئیسی اشاره کرد.

روزنامه دانشگاه آزاد علیه برادر رئیس سازمان اوج

در این سرمقاله آمده است: «نمونه دیگر از افرادی که بازیچه دست گروه‌های سیاسی و کارتل‌های مالی کلان شده فردی است به نام میثم محمد‌حسنی که این فرد در جریان تخریب علیه دکتر ولایتی در موسسه سراج و سایت موسوم به نصر تی‌وی در یک اقدام غیر‌شرافتمندانه رسانه‌ای با توسل به یک‌سری تصاویر دروغین و ساختگی کلیپی از منزل دکتر ولایتی تولید کرده است که سراسر دروغ بوده تا به خیال خود اذهان عمومی را نسبت به مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب و کسی که امروز در کنار سردار قاسم سلیمانی منادی و پرچمدار دیپلماسی مقاومت است، بدبین بنماید.

میثم محمد‌حسنی که قبلا به اختصار نامش در برخی توئیت‌ها مطرح شده بود روز گذشته در صفحه شخصی خودش اعتراف کرد که او واسطه دیدار حجت‌الاسلام و‌المسلمین رئیسی و خواننده هتاک «تتلو» بوده است.

درواقع پشت پرده این تخریب‌ها نشان می‌دهد که هجمه به یاران انقلاب و رهبری ریشه‌دار است. حسنی همان فردی است که گروه تتلو را بر عرشه ناو نیروی دریایی ارتش برد و یک برنامه رسمی از فردی تولید کرد که امروز در خارج از کشور به صورت هتاکانه به تمام مقدسات اسلامی بی‌حرمتی می‌کند.»

نکته جالب آن است که میثم محمدحسنی اوایل مرداد ماه در گفت‌وگویی با روزنامه صبح نو نقش خود در حمایت تتلو از رئیسی را پذیرفته بود و از این خواننده دفاع کرده بود.

او در این مصاحبه درباره دیدار تتلو و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته گفته بود: «برخی از دوستان فقط ایام انتخابات به یاد سلبریتی‌ها می‌افتند و این کارساز نخواهد شد. اشتباه بزرگی سر قضیه امیرتتلو رخ داد و من به عنوان کسی که واسطه این اتفاق بودم واقعاً ناراحتم. من همان موقع مخالف این موضوع بودم و به نوعی اجبار به این حرکت شدم.»

پای همکاری با تتلو می‌ایستم

محمدحسنی در بخش دیگری از این مصاحبه به شکل صریح از همکاری با تتلو دفاع کرده بود: «میر تتلو درباره انرژی هسته‌ای و یک موضوع دیگر کاری ساخته بود و سفارش ما نبود. حتی پولی هم به او ندادیم و فقط برایش کلیپ ساختیم. ترانه انرژی هسته‌ای و شهدایی را که خوانده بود تصویری کردیم.

انرژی هسته‌ای را به روی ناو ارتش ساختیم. البته بعداً دوستان زیرش زدند و گفتند ما قضیه را نمی‌دانستیم! مگر بدون هماهنگی می‌شود روی یک ناو کلیپ ساخت؟! اصلاً چگونه چند روز قبلش با طرف عکس یادگاری گرفتید؟! البته ما از این مسائل گذشتیم. من هنوز پای کارهای ارزشی که با امیر تتلو کردیم هستم.»

این فعال فرهنگی و برادر احسان محمدحسنی رئیس سازمان اوج به این سوال که «تتلو برای همکاری انتخاب مناسبی بود؟» اینطور پاسخ داده بود: «مگر جولیا پطروس در قامت حزب‌الله قابل تعریف است؟ به نظرم انقلاب اسلامی برای همه اقشار باید برنامه داشته باشد. این اشتباه است چون کسی ساختارشکن است رها شود. انقلاب حتی برای تتلو هم باید برنامه داشته باشد و من از انتخابی که کرده‌ام حتماً راضی هستم.»

او همچنین از همکاری سازمان اوج با برخی هنرمندان هم دفاع کرده بود: «روزنامه کیهان نوشته بود چرا اوج با یغما گلرویی کار می‌کند؟ آنها نمی‌گویند که اوج پنج هزار قرارداد دارد که فقط یکی از آنها گلرویی بوده است. چرا آنها را نمی‌گویند؟»

به نظر می‌رسد افشاگری روزنامه زیر نظر ولایتی علیه محمدحسنی که رسانه‌های اصولگرا از او به عنوان «فعال ضد فتنه ۸۸» یاد می‌کنند و با سازمان اوج همکاری دارد، نشانه بالا گرفتن مخالفت با شیوه کار سازمان اوج در میان برخی اصولگرایان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تتلو

    • محمدرضا بختیار

      حالا چنان می گویند دست به تخریب برادر رئیس سازمان اوج پرداخته اند خوب حالا که چی؟!...

    • بدون نام

      شما درست میگوییبد..پس ادم عاقل به این همه پست میرسه..وجدانن جواب بده....وشما هم چاپ کنید

    • بدون نام

      ولا من بازنشسته هستم برا خرید خونه و امور خانه وقت کم می اورم..ولی این اقا چطور به این همه پستهای مهم میرسه...

    • بدون نام

      میگم چطور اقای ولایتی یه پراید هم بخره عصرا مسافرکشی بکنه...بد نیست یه اب باریکه درمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج