۷۸۱۸۰۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

درآمد اچ تی سی ۸۰ درصد کم شد

درآمد اچ تی سی در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی، با ۸۰ درصد کاهش روبه‌رو شده و به ۴۰.۶۴ میلیون دلار رسیده است.

وبسایت کلیک: درآمد اچ تی سی در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی، با ۸۰ درصد کاهش روبه‌رو شده و به ۴۰.۶۴ میلیون دلار رسیده است.

سال گذشته میلادی شرکت شیائومی وضعیت مالی مناسبی نداشت. در سال ۲۰۱۶ این برند پرفروش ترین شرکت تولیدکننده گوشی های هوشمند در بازار چین محسوب می شد؛ با این حال سال گذشته به مقام پنجمی در این بازار دست یافت.

در سال ۲۰۱۷ شرکت شیائومی استراتژی خود را تغییر داد که این موضوع باعث شد تبدیل به چهارمین برند پرفروش در جهان شود. در حالی که شیائومی با تغییر در استراتژی خود توانست به موقعیت مناسبی در بازار دست پیدا کند، این موضوع در رابطه با اچ تی سی صادق نیست.

شرکت تایوانی اچ تی سی وضعیت مالی نامناسبی دارد و انتظار می رود این وضعیت در آینده ادامه پیدا کند. به تازگی گزارش مالی ماه سپتامبر این کمپانی در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

درآمد اچ تی سی ۸۰ درصد کم شد

درآمد اچ تی سی در ماه سپتامبر برابر با 40.64 میلیون دلار بوده که در مقایسه با ماه گذشته آن کاهشی 9.57 درصدی را تجربه می کند. اگر درآمد اچ تی سی را با بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی مقایسه کنیم، با کاهش 80.71 درصدی مواجه می شویم.

تا به امروز اچ تی سی در سال 2018 به درآمدی برابر با 633.41 میلیون دلار دست پیدا کرده که در مقایسه با درآمد 1.5 میلیارد دلاری سال گذشته آن، شاهد کاهش 57 درصدی هستیم. این کمپانی تایوانی درآمد 1 میلیارد دلاری را برای سال 2018 پیش بینی کرده است.

در تابستان سال جاری میلادی شرکت اچ تی سی برای کاهش هزینه های جاری خود مجبور به اخراج 1500 کارمند شد. درآمد این شرکت در سه ماهه دوم 2018 برابر با 220.6 میلیون دلار بود که در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته کاهشی 58 درصدی داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج