۷۸۱۸۹۷
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

هاشمی‌نسب: امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: اگر قرار نیست تیم ملی قهرمان آسیا شود چه نیازی به این همه هزینه در این شرایط اقتصادی است.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال نساجی که امسال تازه لیگ برتری شده از کادرفنی نسبتا جوانی استفاده می‌کند و یکی از اعضای این کادر که در هدایت نساجی به جواد نکونام کمک می‌کند، مهدی هاشمی‌نسب بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس است.

مهدی هاشمی‌نسب در خصوص شرایط تیم نساجی، حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا و حضور پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌های انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*ابتدا در مورد شرایط این روز‌های تیم فوتبال نساجی صحبت کنید.

خدا را شکر از شرایط راضی هستیم و تمرینات خوبی را سپری می‌کنیم. یکی از دغدغه‌های اصلی ما از اول فصل این بود که در چند هفته ابتدایی باید با بزرگترین تیم‌های لیگ برتر بازی می‌کردیم و این کار ما را سخت کرد، اما گله‌ای نداریم و باقدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.

خدا را شکر بازیکنان ما با تمام توان در حال تلاش هستند و از اینکه چنین قرعه‌ای به ما خورده پیشمان نیستیم. بازیکنان ما در این بازی‌ها تجربه خوبی کسب کردند. تیم ما کم‌تجربه و کم‌هزینه است و توان رقابت با تیم‌های دیگر را نداریم، اما با این حال با تمام توان پابه‌پای تیم‌های دیگر پیش رفتیم و با تلاش تیمی و احتمالا چند تغییر در نیم‌فصل می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

*یکی از نکاتی که در تیم شما خیلی به چشم می‌آید این است که نساجی خیلی سخت شکست می‌خورد و هر تیمی توان این کار را ندارد.

به هر حال این موضوع به همین راحتی شکل نگرفته و واقعا بازیکنان ما در حال تلاش هستند. شاید این بازیکنان اسم خیلی بزرگی نداشته باشند، اما فعل خواستن را صرف کردند و می‌خواهند به تیم‌های دیگر نشان دهند که ما از پیش بازنده نیستیم. بچه‌ها انگیزه بالایی دارند و پُر انرژی به کار خود ادامه خواهند داد.

*اید‌ه‌آل کادرفنی نساجی چیست؟

واقع‌بینانه باید بگویم که هدف ما بقا در لیگ برتر است. اگر خیلی بلند پرواز و دنبال کسب سهمیه باشیم قطعا تفکر غیرفوتبالی داشته‌ایم. شرایط هر تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید همین است و ما هم می‌خواهیم سال اول در لیگ برتر بمانیم تا ببینیم شرایط در آینده چطور پیش می‌رود. ما قصد داریم با توجه به شرایط و مهره‌هایی که در اختیار داریم فراتر از انتظارات باشیم.

*خیلی از تیم‌ها امسال به داوری معترض بودند و جواد نکونام هم جزو این معترضان بود.

واقعا همینطور است و ما خیلی ضربه خوردیم. شاید الان که ۷ امتیاز داریم باید ۱۲ امتیاز داشته باشیم. بازی‌هایی را که باید می‌بردیم یا مساوی می‌کردیم را شکست خوردیم و این خوب نیست. البته گله‌ای نیست به هر حال داور هم انسان است و اشتباهاتی دارد، اما امیدوارم تعداد آنها کم‌تر شود تا تیم‌هایی مثل ما ضربه نخورند.

اگر قرار نیست تیم ملی قهرمان آسیا شود چه نیازی به این همه هزینه بود؟/ امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود/ نساجی نیاز به تقویت دارد

*نکونام گفته که باید در نیم‌فصل تغییراتی در تیم انجام شود و بعضی از بازیکنان انتظارات را برآورده نکرده‌اند.

قطعا نیاز به تغییر داریم. البته نه اینکه بازیکنان فعلی ضعیف هستند، اما تیم باید تقویت شود. ما هنوز آن توان لازم را پیدا نکردیم و با این شرایط نمی‌شود به کار ادامه داد و باید تغییراتی صورت گیرد تا تیم تقویت شود.

*تیم ملی فوتبال ایران این روز‌ها خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند. خیلی‌ها از این تیم انتظار قهرمانی دارند و برخی‌ها هم می‌گویند که نباید روی تیم فشار گذاشت. به نظر شما باید از شاگردان کی‌روش توقع قهرمانی داشت یا خیر؟

ما خیلی وقت است که از تیم ملی قهرمانی آسیا می‌خواهیم و توقع داریم. چرا نباید این تیم قهرمان شود؟ تیمی که چند سال است در رده‌بندی تیم اول آسیا بوده جزو اولین تیم‌هایی بوده که راهی جام جهانی شده چرا نباید قهرمان شود. اگر ما تیم اول آسیا هستیم باید توقع قهرمانی باشد. اگر کی‌روش را با این هزینه چند میلیون دلاری در اختیار داریم باید قهرمان شویم وگرنه چه نیازی به این همه هزینه بود.

*به نظر شما تیم ملی ابزار قهرمانی در آسیا را دارد؟

چرا نداریم؟ تیم ملی بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. تیم ملی قبلا هم به جام جهاینی رفته و از جام ملت‌ها هم حذف شده پس اگر قرار نیست تیم ملی قهرمان آسیا شود چه نیازی به این همه هزینه در این شرایط اقتصادی است. امیدوارم با این هزینه‌ها برای کی‌روش و تیم ملی در نهایت این تیم عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند تا دل مردم شاد شود. من به عنوان یک فوتبالی توقع قهرمانی از تیم ملی دارم.

*پرسپولیس این روز‌ها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و شانس حضور در فینال و حتی قهرمانی این رقابت‌ها را دارد. به نظر شما شاگردان برانکو می‌توانند قهرمان شوند؟

امیدوارم موفق باشند. قهرمانی در چنین تورنمنتی راحت نیست و آنها کار سختی دارند و تا اینجا هم که آمده‌اند خیلی از تیم‌ها نرسیدند. بودند تیم‌هایی که از این پرسپولیس قوی‌تر بودند، اما نتوانستند قهرمان شوند، اما امیدوارم پرسپولیس این کار را انجام دهد در حالی که کار بسیار سختی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لازم نکرده تو راجع به پرسپولیس نظر بدی
      ما رابا خاءنین کاری نیست

    • سجاد قربانی

      تو در مورد استقلال کبیرت نظر بده لازم نکرده برای پرسپولیس ما آرزو موفقیت کنی ، ما کم حافظه نیستیم رفیق

    • بدون نام

      برومردک کیسه کش اسم پرسپولیس ونیار

    • ABBAS.A

      برو گمشو ، نمی خواهیم تو امیدوار باشی ، اصلا به تو چه ؟؟؟؟

    • امید

      نیاز به دعا جنابعالی نیست

    • بدون نام

      چه عجب تویه ارزو کردی برای پرسپولیس البته امیدوارم این ارزوت از ته دل باشه ودروغکی ارزو نکنی خودت میفهمی که هوادارا کاملا میشناسنت عوضی

    • پوریا احمدی

      به تو مگه ربط داره که نظر میدی

    • بدون نام

      زنده باد هاشمی نسب استقلالی

    • موسوی

      هیس خاعن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج