جاباما
۷۸۱۹۵۵
۱۳ نظر
۵۱۰۲
۱۳ نظر
۵۱۰۲
پ

چگونه رابطه جنسی خود را بهبود بخشیم؟

هورمون تستسترون همانند سوخت یک رابطه جنسی است، هر چقدر که مرد‌ها سنشان بالا میرود میزان تستسترون آن‌ها کاهش پیدا میکند. نوع رابطه و وزن نیز بر روی میل جنسی مردان و میزان تستسترون آن‌ها تاثیر میگذارد.

وب‌سایت شفاجو: بسیاری از افراد وقتی تحت استرس و فشار روحی هستند میتوانند خیلی از کارها را به خوبی انجام دهند.اما رابطه جنسی معمولا یکی از آنها نیست .استرس در محل کار ، خانه و یا روابط ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد. یاد گرفتن نحوه مدیریت و رسیدگی به آنها به شیوه درست خیلی میتواند کمک کند. خیلی از این کارها را خودتان میتوانید انجام دهید و مشاور و پزشک هم میتوانند به شما در این راه کمک کنند.

مشکل داشتن در رابطه تمایل برای رابطه جنسی را کم میکند. زنان بیشتر تمایل به احساس صمیمیت و نزدیکی دارند. زن و مرد ، هردو باید مراقب مشاجره ، احساس خیانت و ارتباط ضعیف باشند .اگر برای شما سخت است که رابطه خود را بهبود بخشید با مشاور صحبت کنید.

چگونه رابطه جنسی خود را بهبود بخشیم؟

خوردن الکل ممکن است باعث شود احساس راحتی بیشتری در رابطه جنسی داشته باشید ، اما خوردن زیاد آن ممکن است باعث شود شریک جنسی شما احساس خوشایندی نداشته باشد و اگر نمیتوانید خود را کنترل کنید که الکل کمتری مصرف کنید ، نیاز به کمک دارید.

اگر احساسات جنسی شما زود برانگیخته شده و زود میرود، شاید شما خواب کافی نداشته اید. آیا شبها دیر میخوابید و صبحها زود بیدار میشوید؟ آیا به سختی خوابتان میبرد و سخت میتوانید بیدار شوید؟ و یا دچار مشکلات تنفسی در خواب(sleep apnea) هستید؟ هر آنچه که باعث شود شما خواب راحت و استراحت شبانه خوبی نداشته باشید میتواند رابطه جنسی شما را تحت تاثیر قرار دهد.خستگی باعث کاهش میل جنسی میشود. بر روی عادات خواب خود کار کنید،و اگر موفق نشدید به پزشک مراجعه کنید.

رابطه جنسی خود را زمانیکه پدر یا مادر میشوید از دست ندهید. شما زمان زیادی را با فرزاندان خود سپری میکنید ، میتوانید برای بچه ها پرستار بگیرید تا به آنها رسیدگی کند، شما به همان میزان که پدر یا مادر هستید شریک زندگی وشریک جنسی هم هستید. اگر نوزادی دارید که تازه به دنیا آمده، سعی کنید زمانیکه خواب است باهم رابطه جنسی داشته باشید.

مصرف بعضی از داروها شوق و اشتیاق و میل جنسی را کم میکند

مانند:

  • داروهای ضد افسردگی
  • داروهای فشار خون
  • قرص های ضدبارداری
  • داروهای شیمی درمانی

بدن خود را همانگونه که امروز است قبول کنید و دوست داشته باشید، حتی اگر در حال حاضر دارید سعی میکنید که بهتر به نظر بیاید.احساس خوبی نسبت به خود داشتن شما را در حالت بهتری قرار میدهد. اگر شریک شما احساس خوبی نسبت به خودش ندارد به او اطمینان دهید که دارای بدنی خوب و مناسب است و شما میپسندید و علاقه دارید.

زمانیکه اضافه وزن دارید و چاق هستید شور و اشتیاق شما کمرنگتر میشود.این ممکن است به این خاطر باشد که شما از رابطه جنسی لذت نمیبرید و نمیتوانید آنگونه که دوست دارید عمل کنید و یا اعتماد به نفستان پایین است.

سعی کنید بر روی احساستان نسبت به خودتان کار کنید و حتی اگر نیاز شد با مشاور صحبت کنید.

مردانی که دارای اختلال در نعوظ هستند همیشه نگران این موضوع هستند که چگونه میتوانند عمل کنند که لذت بخش تر باشد و اینکه چگونه میتوانند تمایلات خود را تخلیه کنند. اختلال در نعوظ یک مشکلی است که دو طرف باید بر روی آن کار کنند و نگذارند که بر روی رابطه شان تاثیر بگذارد.

هورمون تستسترون همانند سوخت یک رابطه جنسی است، هر چقدر که مردها سنشان بالا میرود میزان تستسترون آنها کاهش پیدا میکند .نوع رابطه و وزن نیز بر روی میل جنسی مردان و میزان تستسترون آنها تاثیر میگذارد.

افسردگی نیز احساس خوشایندی و رضایت را در خیلی از جنبه های زندگی از بین میبرد. اگر شما تحت درمان افسردگی هستید به پزشک خود بگویید که میل جنسی تان کم شده است.بعضی(نه همه) داروهای افسردگی میتوانند باعث کم شدن میل جنسی شوند.

در بسیاری از زنان در نزدیکیهای سن یائسگی تمایلشان برای رابطه جنسی کم میشود .که بیشتر به خاطر عواملی چون خشکی واژن و احساس درد در هنگام رابطه است. اما با اینحال در زنان مختلف متفاوت است و ممکن است رابطه جنسی بسیار لذت بخشی بعد از سن یائسگی با توجه کردن به رابطه شان و احساس اعتماد به نفس داشتن و سلامتی عمومی بدنشان داشته باشند.

رابطه جنسی بدون احساس نزدیکی و صمیمیت میل و اشتیاق جنسی را از بین میبرد.اگر رابطه جنسی شما بیخود و بیهوده شده سعی کنید زمان بیشتری را با یکدیگر بگذرانید ،زمانیکه فقط شما دو نفر با هم تنها هستید.با هم صحبت کنید ،همدیگر را در آغوش بگیرید و بدن همدیگر را ماساژ دهید. راهی برای ابراز عشق بدون داشتن رابطه جنسی پیدا کنید، به هم نزدیک شدن به بهبود رابطه جنسی شما هم کمک میکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من که مجردم چطوری رابطه جنسی ام را بهبود ببخشم وتقویت کنم....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمق تو برو درستو بخووووووووووووووووون.

      • بدون نام

        ازدواج کن

    • بدون نام

      ولی تجربه من میگه نه مرد بایدچاق باشد ونه زن...چون لذت نمیبرند...البته زیادی لاغرهم خوب نیست...وزن زن باید60کیلوباشد وقدبلند...مردهم 80کیلو وقدبلند...یک بدی هم که داره هزینه دکتر ومشاوره بالا است...دکترهم خانم است وتازه خجالت میکشی حرفت رابزنی هم پولت رادادی وهم مشکلت حل نمیشود.....من رفته بودم مشاوره بعدچون خجالت میکشیدم حرف بزنم چون خانم بود بیشتربادست اشاره میکردم پانتومین بازی میکردم ...بنده خدا مشاوره سرخ شده بود میگفت میشه درب اتاق باز باشه...ههههههههه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشاوره مرد نداریم مگه؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        وزن زن باید شصت کیلو باشد و قد بلند؟!یا بگو خودم دنبال کیس اینجوری میگردم یا کلا تظر نده!

      • بدون نام

        پس اونا قد کوتاهن برن بمیرن

    • بدون نام

      عجیبه...اتفاقا تپلیا خیلی بامزه و خواستنی ان...معمولا اگه تپلی همراه با شل شدن بدن باشه بدچشمی میکنه...ولی دخترخانمای 60 تا 70 کیلو واقعا خواستنی هستن چون ماهیچه های بدن سفت و رفتن و بدن جمع و جور نشون میده...و بهشون نمیگن چاق میگن توپر و تو دل برو...فقط باید مواظب باشن بعد از زایمان بدنشون شل میشه...و ورزش رو از همین الان فراموش نکنن
      عشق تمام اشکالات کوچیک رو هم دل نشین میکنه...تا میتونید بهم عشق بورزید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملأ موافقم، چون بنظرم مردهابیشتر دنبال تپلها هستند تا لاغرها

      • وروجک

        تو تپلی...

    • azizi

      باشه شریک جنسیت مشکل داشته باشه اما به روی خودت نیاری و بهش اعتماد بنفس بدی پس خودت چی اونو خر کردی خودتو که نمیتونی خر کنی مشکل جنسی باید برطرف بشه

    • بدون نام

      بی پولی واسترس نباشه همش درست میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینقدر به خانم ها گفتن عیبه زشته خجالت بکش بیچاره ها وقتی که شوهر هم میکنن خجالت میکشن خوب نمیتونن ااحساستشون بروز بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج