۷۸۲۰
۱ نظر
۵۰۲۹
۱ نظر
۵۰۲۹
پ

درآستانه اکران «زنان ونوسی ، مردان مریخی»

فیلمی که آمار طلاق را کاهش می دهد!

كاظم راست‌گفتار در آستانه اكران فيلم تازه‌اش گفت: «زنان ونوسي مردان مريخي» فيلمي بسيار كمدي و خوش رنگ و لعاب است و مسايل خانوادگي در آن مطرح مي‌شود. توصيه مي‌كنم افراد زير ۱۵ سال فيلم را به همراه خانواده ببينند.

كاظم راست گفتار با اشاره به فضاي شاد و مفرح فيلم تازه خود گفت: فيلم «زنان ونوسي مردان مريخي» داراي فضايي شاد و خانوادگي است كه به عقيده من اگر همه مردم اين فيلم را ببينند ۳۰ درصد آمار طلاق كاهش خواهد يافت.

كاظم راست‌گفتار در آستانه اكران فيلم تازه‌اش گفت: «زنان ونوسي مردان مريخي» فيلمي بسيار كمدي و خوش رنگ و لعاب است و مسايل خانوادگي در آن مطرح مي‌شود. توصيه مي‌كنم افراد زير ۱۵ سال فيلم را به همراه خانواده ببينند. زيرا ممكن است سوالاتي برايشان در نوع روابط خانوادگي پيش بيايد كه بهتر است به اتفاق خانواده اين فيلم را به تماشا بنشينند تا والدين بتوانند به سوالات احتمالي فرزندان‌شان پاسخگو باشند.

فیلمی که آمار طلاق را کاهش می دهد!

وي در ادامه افزود: فيلم داراي فضايي شاد و مفرح وخانوادگي است اگر همه مردم اين فيلم را ببينند ۳۰ درصد آمار طلاق كاهش خواهد يافت.

در اين فيلم ما سعي كرده‌ايم خانواده ايراني را به تصوير بكشيم و به نوعي در مقابل مسايل انحرافي كه اين روزها در ماهواره‌ها به وفور ديده مي‌شود و بنيان‌هاي خانواده را زير سؤال مي‌برد،خانواده ايراني و مباني تحكيم آن را در قالب طنزو مفرح به بيننده القاء كنيم.

فیلمی که آمار طلاق را کاهش می دهد!

كارگردان «چك» در ادامه با توجه به برخي اخبار منتشره افزود: هيچ ممنوعيتي از سوي وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي براي ورود افراد زير ۱۵ سال به سالن نمايش براي ديدن فيلم در نظر گرفته نشده است و به عقيده من خانواده‌ها اگر كودك دو ساله هم دارند با خود به سينما ببرند زيرا اين فيلم براي خانواده‌ها جذاب و در عين حال مفرح است و يك كلاس كارآموزي براي دختران خواهد بود.

فیلمی که آمار طلاق را کاهش می دهد!

امین حیایی، بهاره رهنما، شیلا خداداد،‌ امیرحسین رستمی، سحر زکریا، شراره رخام در "زنان ونوسی، مردان مریخی"بازی کردند. داستان درباره مهندس جوانی به نام سعید است که مقدار زیادی پول قرض می‌گیرد تا همسرش را برای اسکی به فرانسه بفرستد. زمان اسکی همسر مرد یخ می‌زند و...

عوامل این فیلم عبارتند از؛ دستیار اول و برنامه‌ریز: محمدجواد رجب‌زاده، گروه نویسندگان: حسین مثقالی و شعله نیک‌روش، عکاس: احمدرضا شجاعی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، صدابرداران: محمود خرسند، وحید دوزنده، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: ویشکا آسایش، تهیه‌کننده: سید محمدرضا مفیدی، محصول آمایش هنر.

فیلمی که آمار طلاق را کاهش می دهد!

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فیلمی که آمار طلاق را کاهش می دهد!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pegah

      خیلی اطلاعات خوبی بود وممنونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج