جاباما
۷۸۲۰۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فریرا: داور، تساوی مقابل پرسپولیس را از ما گرفت

سرمربی پرتغالی السد پس از بازی دیشب تیمش به شدت از اشتباهات داوری شاکی بود.

ورزش سه: ژسوالدو فریرا، سرمربی السد در کنفرانس خبری پس از دیدار با السیلیه و تساوی مقابل این تیم به شدت نسبت به عملکرد داور مسابقه اعتراض کرد.

او در ابتدای صحبت هایش گفت: همانطور که از قبل گفته بودم، دیدار سختی برای ما شد. به ویژه اینکه پس از شکست در آسیا به این نبرد آمده بودیم. السد امروز سه امتیاز را به خاطر یک پنالتی اشتباه از دست داد.

وی افزود: من داور را سرزنش نمی کنم ولی کمک داور مرتکب اشتباه شد. متاسفانه این اشتباهات در بسیاری از بازی های السد رخ داده و من با این پنالتی اشتباه متعجب نشدم. در بازی هایی که این فرد به عنوان داور اصلی یا کمک داور حضور داشته، السد نتایج خوبی نگرفته است.

در طول زمانی که در دوحه بوده ام، با این داور خوش شانسی نداشته ام. من فکر نمی کنم او قصدی علیه ما داشته باشد ولی نمی دانم چرا موفق نیستیم زمانی که او قضاوت می کند. اشتباهات داوری برد امروز و همچنین یک تساوی مقابل پرسپولیس را از السد گرفت، چرا که یک پنالتی به روی بونجاح اعلام نشد.

فریرا در مورد بازیکنان تیمش هم گفت: تیم من باید در گلزنی سریع تر عمل کند. متاسفانه اینگونه نبودیم و خودمان را زیر فشار السیلیه حس کردیم و همین مسئله کار ما را سخت کرد. السد تمام قدرتش را به همراه نداشت ولی السیلیه یک تیم قوی بود. همچنین خستگی بسیاری در بازیکنان تیم ما به خاطر بازی پرسپولیس وجود داشت. ما به هواداران تضمین می دهیم که همه چیز در بازی های آینده متفاوت خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج