۷۸۲۱
۵۱۵۹
۵۱۵۹
پ

توسط وارنزبراز ساخته می شود

حضور "بتمن" و "سوپرمن" در یک فیلم

تهیه‌کنندگان فیلم «بتمن» قصد دارند در یک فیلم زنده جدید سینمایی دو کاراکتر معروف قصه‌های مصور بتمن و سوپرمن را در کنار هم قرار دهند و یک ماجراجویی تازه خلق کنند.

تهیه‌کنندگان فیلم «بتمن» قصد دارند در یک فیلم زنده جدید سینمایی دو کاراکتر معروف قصه‌های مصور بتمن و سوپرمن را در کنار هم قرار دهند و یک ماجراجویی تازه خلق کنند.

این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، ماجراجویی‌های تازه‌ای را به تصویب می‌کشد که تا قبل از این در مجموعه فیلم‌های مستقل «بتمن» و «سوپرمن» دیده نشده است.

مسئولان کمپانی براداران وارنر که از این فیلم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هاي سینمایی خود یاد می‌کنند، در تلاش هستند تا نظر مساعد کریستین بیل را برای بازی در آن جلب کنند.

حضور "بتمن" و "سوپرمن" در یک فیلم

بیل در سه قسمت آخر سری جدید «بتمن» بازی کرد.

وی که مشغول بازی در آخرین صحنه‌های قسمت سوم این مجموعه فیلم به کارگردانی کریستوفر نولان است، مدتی قبل گفت دیگر در هیچ فیلم سینمایی لباس مرد خفاشی را به تن نخواهد کرد.

هنری کاویل بازیگر جوانی که در قسمت جدید مجموعه فیلم «سوپرمن» (که هم‌اکنون در دست تولید است) نقش مرد آهنی را بازی می‌کند، در محصول تازه کمپانی برادران وارنر این نقش را تکرار می‌کند.

اگر کریستین بل بازی در نقش بتمن را در این فیلم جدید قبول نکند،تهیه‌کنندگان فیلم مجبور به انتخاب بازیگر جوان دیگری مي‌شوند.

منابع نزدیک به کمپانی برادران وارنر می‌گویند آنها دو قصه برای فیلم جدید خود دارند که متفاوت از یکدیگر هستند و هنوز تصمیم نگرفته‌اند کدام یک از این دو قصه را برای کار فیلم‌برداری انتخاب کنند.

این در حالی است که تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم «بتمن» در کمپانی برادران وارنر قصد دارند پس از اکران عمومی سومین قسمت سری جدید از این فیلم، دوباره دست به احیای آن بزنند.

منبع: سینمافا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حضور "بتمن" و "سوپرمن" در یک فیلم



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج