جاباما
۷۸۲۱۱۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

مانع شگفت‌انگیز در انتقال انصاری‌فرد به ناتینگهام

خبرنگار روزنامه سان انگلیس از مانع شگفت‌انگیز در مسیر انتقال کریم انصاری‌فرد به تیم ناتینهگام فارست خبر داد.

تسنیم: خبرنگار روزنامه سان انگلیس از مانع شگفت‌انگیز در مسیر انتقال کریم انصاری‌فرد به تیم ناتینهگام فارست خبر داد.

آلان نیکسون در مطلبی با عنوان «ناتینگهام فارست با مانعی در جذب کریم انصاری‌فرد به عنوان بازیکن آزاد برخورد کرده است» نوشت: این باشگاه با مانعی غیرمنتظره و شگفت‌انگیز برخورد کرده که انتقال کریم انصاری‌فرد را غیر ممکن می‌کند.

این خبرنگار روزنامه سان در ادامه می‌نویسد: باشگاه ناتینگهام فارست باید تا به امروز اگر مشکل خاصی وجود نداشت پرونده عقد قرارداد با کریم انصاری‌فرد را می‌بست اما به نظر می‌رسد چیزی در این میان است که مانع نهایی شدن آن می‌شود.

مانع شگفت‌انگیز در انتقال انصاری‌فرد به ناتینگهام

البته آیتور کارانکا، سرمربی تیم ناتینگهام فارست پیش از این به روزنامه ناتینگهام پست گفته بود که با کریم انصاری‌فرد برای عقد قرارداد به توافق رسیدند اما این باشگاه با موانع شگفت‌انگیزی در این راه برخورد کرده است.

نیکسون سپس با طرح این پرسش که آیا انتقال کریم انصاری‌فرد برای ناتینگهام فارست مناسب است یا خیر، نوشت: طولانی‌شدن روند انتقال و انتظار افراد در باشگاه، تاثیرگذاری آن را کمتر خواهد کرد. در این صورت انصاری‌فرد باید شتاب بیشتری برای رسیدن به ترکیب تیم ناتینگهام فارست کند.

البته این انتقال در آغاز فصل می‌توانست برای تیم ناتینگهام فارست که قدرت کافی نداشت هوشمندانه باشد. شاید آیتور کارانکا در مساله انتقال انصاری‌فرد تاثیرگذار نباشد اما باید جویا شود با طولانی‌شدن پرونده این بازیکن آیا ارزش لازم برای انتظار را دارد. گزینه دیگر کارانکا می‌تواند جذب مهاجم جدید در پرونده نقل‌وانتقلاتی زمستانی باشد و قید انصاری‌فرد را بزند.

در پایان این گزارش آمده است: طولانی‌شدن انتظار ناتینگهام فارست، احتمال آمدن کریم انصاری‌فرد را کمتر می‌کند. این ملی‌پوش ایرانی نیازمند ویزای کار انگلیس است تا بتواند در ناتینگهام فارست بازی کند. اگر مشکل ساده‌ای وجود داشت تاکنون حل می‌شد اما یک ماه از بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی گذشته اما خبری از عقد قرارداد ناتینگهام فارست با انصاری‌فرد نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنتی انگلیسی ها بهش ویزای کار نمیدن. باید در فضای مجازی به انگلیس فشار بیاریم تا ویزای این بازیکن رو بده هم ایرانیا و هم طرفدارای باشگاه انگلیسی باید به دولت انگلیس فشار بیارن

    • بدون نام

      آخرش چی شد

    • بدون نام

      خاک تو سر آنگلیس که به همچین بازیکنی ویزای کار نمیده. چقدر خودخواه و گنده دماغند انگلیسی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج