جاباما
۷۸۲۲۵۴
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

توقف مشروط استیضاح «شریعتمداری»

عضو کمیسیون صنایع و معادن جزئیات نشست صبح امروز این کمیسیون درباره استیضاح وزیر «صمت» را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: اکبر ترکی، نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن پارلمان گفت: بررسی طرح استیضاح وزیر «صمت» در دستورکار صبح امروز (سه‌شنبه ۱۷ مهر) کمیسیون صنایع و معادن پارلمان قرار داشت.

وی با بیان اینکه آقای شریعتمداری در جلسه امروز کمیسیون حاضر نشد، افزود: طراحان استیضاح به این جمع‌بندی رسیدند که نامه استیضاح وزیر برای رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.

نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس با بیان اینکه استیضاح‌کنندگان مُصر هستند که طرح استیضاح وزیر«صمت» در جلسه علنی امروز اعلام وصول شود، گفت: در صورتی که آقای شریعتمداری به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شد باید از وزارت «صمت» استعفا دهد که در این صورت طرح استیضاح وی منتفی است. در غیر این صورت استیضاح روند قانونی خود را طی می‌کند.

ترکی تصریح کرد: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این جلسه عنوان کردند که تا ساعت ۹ صبح امروز طرح استیضاح وزیر جهت بررسی در جلسه علنی مجلس را تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌کنند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود تا طرح استیضاح محمد شریعتمداری وزیر «صمت» در جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع بررسی شود، اما به دلیل عدم حضور وی جلسه استیضاح وی برگزار نشد. طراحان استیضاح وزیر به این جمع‌بندی رسیدند که فرصتی ۲۴ ساعته به وزیر دهند تا در جلسه صبح روز (سه‌شنبه ۱۷ مهر) کمیسیون صنایع و معادن پارلمان جهت رسیدگی و بررسی استیضاح حاضر شود و در صورت عدم حضور وی در نشست استیضاح برای رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      این عدم حضور دو پیام دارد :
      کلاه مجلس پشم ندارد
      دور زدن مجلس مجاز هست

    • بدون نام

      واقعا قرار از این وزارت خانه به وزارت خونه دیگه بره به همین راحتی گل زده به اقتصاد و صنعت کشور حالا بدون سوال و جواب و پاسخگویی به خیانتهاش بره اونم کجا وزارت کار واقعا مسخره ست یا دولت مجلس رو خیلی ابله فرض کرده یا مجلس هم با دولت سر یه سفره نشستن و مردم ساده که فکر میکنن توهم زدن که رئیس جمهور و نماینده انتخاب کردن

    • نااشنا

      وزارت صنایع رو نابود کرد حالا میخاد وزارت کاری که نابود شده رو تیر خلاص بزنه؟

    • بدون نام

      این را باید بازخواست کنند که گند زده به صنعت کشور و حالا میخواهند ببرند ش وزارتخانه دیگر او بدرد هیچ کاری نمیخوره و باید محاکمه بشه آقای روحانی خوش خیال و تربچه......

    • بدون نام

      استیضاح چه فایدبایدمحاکمه بشن میرن که برن

    • بدون نام

      اینکارها رامیکنه وقت بگذاره تا برای وزارت تعاون وزیر بشه نمایندگان محترم خواهشا مواظب ترفند ایشان باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج