جاباما
۷۸۲۲۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کارواخال: دوست دارم بازی در لیگ برتر را تجربه کنم

دنی کارواخال از علاقه‌اش برای بازی در لیگ برتر انگلیس سخن گفت.

خبرگزاری تسنیم: دنی کارواخال به غیر از یک فصل حضورش قرضی‌اش در بایرلورکوزن در فصل ۱۳-۲۰۱۲ تمام دوران حرفه‌ای‌اش را در رئال مادرید گذرانده است. او که تا کنون ۱۴ عنوان قهرمانی در رقابت‌های مختلف با سفیدپوشان مادریدی را تجربه کرده، از علاقه‌اش برای بازی در لیگ برتر انگلیس سخن گفت.

کارواخال ۲۶ ساله در گفت‌وگو مجله «لیبرو» در پاسخ به این پرسش که «آیا در فکر ترک اسپانیا هستید؟» گفت: به این موضوع فکر می‌کنم. می‌خواهم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم و این چیزی است که واقعاً دوست دارم تجربه کنم. در سوی دیگر مایلم کل دوران حرفه‌ای‌ام را در رئال مادرید سپری کنم که این هم خیلی خوب خواهد بود.

مدافع کهکشانی‌ها که تا سال ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: ما نباید در مورد پیشنهادهای چین و قطر خودمان را فریب دهیم، بازی در این لیگ‌ها به خاطر پول است. من اما واقعاً دوست دارم بازی در لیگ برتر را تجربه کنم. به هر حال باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

کارواخال که سابقه بازی با نیمار در آکادمی باشگاه رئال مادرید را دارد، در این باره گفت: نیمار را به خوبی در تیم جوانان رئال مادرید به یاد دارم. او به ما گفت که قصد ماندن در رئال مادرید را دارد و ما همگی با هم به شادی پرداختیم.

لوکا مودریچ پس از کسب عنوان مرد سال فوتبال اروپا و جایزه THE BEST فیفا در سال ۲۰۱۸ اکنون نامزد کسب جایزه توپ طلای «فرانس فوتبال» است. کارواخال در تمجید از هم‌تیمی کروات خود اظهار داشت: مودریچ ماهیت فوتبال است. ملاک کسب توپ طلا فقط گلزنی نیست، اما اینیستا هم شانس کسب این عنوان را داشت که آنها این جایزه را به او ندادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج