۷۸۲۳۲۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نورافکن: بحثی درباره جدایی‌ام از شالروا وجود ندارد

امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال امید ایران گفت: دوست دارم توجه زیادی به تیم امید شود.

خبرگزاری تسنیم: امید نورافکن در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال امید گفت: اولین روز اردو بود و خیلی دوست داشتم که یک بازی دوستانه با تیم آسیایی داشته باشیم که نشد. به عنوان بازیکنی که ۶ سال ملی پوش بودم دوست دارم توجه زیادی به تیم امید شود. هدف تیم امید صعود به المپیک است و برای این اینکه بتوانیم بعد از سال‌ها راهی المپیک شویم نیاز به امکانات و بازی‌های دوستانه خوبی است.

بازیکن پیشین استقلال و فعلی شالروای بلژیک در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت این تیم را دنبال می‌کند یا نه یادآور شد: استقلال با بازیکنان جوانی که در اختیار دارد رفته رفته به شرایط خوب خود می‌رسد و اخیر در جام حذفی هم توانست به ۸ تیم نهایی صعود کند.

در لیگ هم حتما شرایط بهتری را پیدا خواهد کرد. دعا می‌کنم استقلال بتواند به موفقیت برسد و ما هم که جز خانواده این باشگاه هستیم از موفقیت این تیم خوشحال خواهیم شد.

نورافکن با اشاره به وضعیت خود در شارلوای بلژیک تصریح کرد: تصمیم گرفتم خیلی محکم و استوار برابر سختی‌ها بایستم. خواسته‌ای که از روز اول داشتم موفقیت در این تیم بود و حال برای رسیدن به این خواسته خود باید صبور باشم و این حرفی است که خیلی‌ها به من می‌گویند.

وی در واکنش به شایعه دیپورت شدنش از باشگاه شارلوا خاطرنشان کرد: نمی دانم این خبر از کجا آمده است. اصلا چنین بحثی نبوده و مطمئن باشید باشگاه‌‌های اروپایی به شکلی رفتار نمی‌کنند که به خودشان و بازیکن آسیب برسد.

در واقع اگر بحث جدایی باشد آنها خودشان قبل از هر چیز بازیکن را مطلع کرده و در یک نشست سعی می‌کنند به شکلی توافق کنند که نه باشگاه و نه بازیکن ضرر نکند. مطمئن باشد اگر به اول فصل برگردیم من دوباره همین انتخاب را خواهم داشت و پای همه سختی‌ها می‌ایستم تا به هدفم برسم.

نورافکن راجع به اینکه آیا امکاناتی که در اختیار تیم ملی قرار دارد واقعا در حد این تیم است؟ گفت: خودتان اینجا هستید و می‌بینید. مطمئنا اگر قرار است تیمی به موفقیت برسد نیاز به امکانات دارد. ما جوان‌‌ها همه انرژی خود را برای موفقیت تیم امید گذاشته‌ایم و توقع‌مان هم این است که امکانات در اختیار این تیم قرار داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      لیاقت تو و امثال تو نیمکت نشینی در بلژیک است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج