جاباما
۷۸۲۳۹۵
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

ساخت پلاسکوی ۲۰ طبقه تا شهریور ۹۹

سعیدی‌کیا از به سرانجام رسیدن ساختمان جدید پلاسکو در ۲ سال خبر داد و گفت: در زمان گودبرداری ساختمان جدید پلاسکو، نقشه‌ها تکمیل و پروانه‌ ساخت دریافت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد سعیدی‌کیا در حاشیه برگزاری پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو، اظهار کرد: به کسبه این ساختمان،‌ محلی برای کاسبی به این افراد داده شد.

وی ادامه داد: مسئله مهم ساخت و سازی است که باید در محل ساختمان پلاسکو انجام شود.

وی تصریح کرد: در این‌باره با استاندارد تهران جلسات متعددی برگزار و جمع‌بندی این شد که با اصرار مالکان سرقفلی ساختمان ۵ طبقه در شمال ساختمان فروریخته پلاسکو، با هرینه خودشان ساختمان را بازسازی کرده و استفاده کنند.

رئیس بنیاد مستضعفان با یادآوری اینکه ساخت و ساز ساختمان جدید پلاسکو در استانداری و شورای تأمین تصویب شد، گفت: کمیسیون ماده ۵ طرح ساخت این ساختمان را تصویب کرد. بر این اساس در محل ساختمان پلاسکو،‌ ساختمان جدید ۲۰ طبقه‌ای شامل ۵ طبقه در زیر و ۱۵ طبقه روی زمین ساخته شود.

سعیدی‌کیا با بیان اینکه کار ساخت این ساختمان آغاز شده و مسابقه معماری آن را به زودی برگزار می‌کنیم، اظهار کرد:‌ بعد از کامل شدن معماری، مجوز را از شهرداری دریافت می‌کنیم. البته کار گودبرداری ۵ طبقه زیر زمین در حال انجام است که مدتی زمان می‌برد.

وی با بیان اینکه در زمان گودبرداری نقشه‌ها تکمیل و پروانه ساخت اخذ می‌شود، تصریح کرد:‌ در همین مدت طراحی سازه و اسکلت ساختمان جدید پلاسکو انجام خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت:‌ این ساختمان بعد از مصوبه کمیسیون ماده ۵ (سه هفته پیش) طی دو سال به سرانجام می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این پلاسکوییها حقشن بعضیهاشون واون بی گناهان هم به اتش اینهاسوختن وقتی ما برای پلاسکوبیها کارمیدوختیم وکارساکسبی خوب بود برای جفت طرف ولی وقتی افاغنه پاشون به پلاسکورسیدبرای گرفتن کارازایرانیها با اجرت پایین ونصف قیمت باعث بیکاری ماایرانیاشدچون اون شرایطی که صابکارمیگفت جوردرنمیومدنه انصافن نه منطقن ومیگفت باید چندهزارتومان هم ازپارسال ارزانتر بدوزید واین کارباعث قطع همکاری وجمع کردن تولیدی که به۷تا تولیدی دیگرکارمیدادبیکارشدن وتوجیح صابکارسواستفادگراین بودچرابه افغونیا میصرف برای شما نه دیگه نمیدونه هزینه زندگی افاغنه نصف کمترازایرانی وتوهمه شغلها بااین روش واردشدن اشغال کردن والان دیگه پیمانکارایرانی نیس وبااین روش همه صنفهاروبیکارواشغال کردن وحتی سبزی کارهاشون به ایرانیا سبزی نمیفروشن ومیگن فقط به افاغنه میفروشیم تاهمه مجبوربشن ازاینهاخریدکنن بلنیدچقدرموزی نامردن وباپول بودجه اب وخاک نفت گاز معدن...‌‌‌به خودمون توکشورمون زورمیگن تااینهاتواین منلکت باشن اوضاعمون هرروزبدترمیش وحتی نمایندگان مجلس به این وضع شاکی بودن وگفتن یعنی چی که بیش از۳ملیون افاغنه فقط توکارساختمانی اشغال کردن وبیکاروچندبرابران توشغلهای دیگه واین باعث این میش قدرت خریدایرای کم بش بابیکاری وواجرت پایین همینهاخرج ایران وایرای بش اینجورنمیش اگه بفهمیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بورو گمشو ارزه نداری تخسیر افغان است نه جانم اینقدر مقصر خودی

      • بدون نام

        دلت پره ولی قلمت خالی

    • بدون نام

      ملک غصبی آخرش همین میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج