۷۸۲۵۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بازگشت ستون خط دفاعی تیم ملی از ترکیه

نمایش بدون نقص مدافع ایرانی ترابزون اسپور طی هفته‌های اخیر موجب حضور دوباره او در تیم ملی شده است.

ورزش سه: در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش که از امروز به اردوی تیم ملی اضافه شدند، سید مجید حسینی هم حضور داشت که با وقفه مسابقات ترابزون اسپور در سوپر لیگ ترکیه به تهران بازگشت تا در اردوی آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا شرکت کند.

مدافع جوان فصل قبل استقلال که سوپرایز کارلوس کی‌روش در جام جهانی روسیه بود و برابر ستاره‌های اسپانیا و پرتغال نمایشی فراتر از حد انتظار داشت، این روزها در فوتبال ترکیه اسم و رسمی پیدا کرده و با بازی‌هایی که در خط دفاعی ترابزون اسپور به نمایش گذاشته و در زمان حضورش در ترکیب، نقش کلیدی در شکست‌ناپذیری این تیم داشته، از ادامه روند رو به رشد خود خبر داده است.

سید مجید حسینی بعد از انجام سه بازی برای ترابزون اسپور در ابتدای فصل سوپر لیگ ترکیه که با دو پیروزی و یک تساوی برای تیمش همراه بود، در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان به میدان رفت ولی مصدومیت موجب شد تا در دقیقه ۶۱ از زمین بیرون رفته و با این آسیب دیدگی بدموقع دو مسابقه متوالی را در ترکیب تیم باشگاهی‌اش نباشد.

حسینی در هفته‌های اول، پنجم و ششم برای ترابزون اسپور بازی نکرد که هر سه مسابقه با شکست تیمش همراه شد ولی بازگشت او، دوباره اطمینان را به خط دفاعی بازگرداند و کاری کرد تا ترابزون اسپور در دو دیدار پیاپی اخیرش به پیروزی برسد.

حالا این مدافع ۲۲ ساله با شرایط فوق‌العاده‌ای که در ترابزون اسپور دارد و همچنین آسیب دیدگی‌اش هم که به طور کامل برطرف شده، از امروز به دور جدید تمرینات تیم ملی اضافه شده و در کنار سایر ملی پوشان به تمرین پرداخته است.

بازگشت ستون خط دفاعی تیم ملی از ترکیه

عکس از: امیرحسین خیرخواه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ستون خط دفاعی ؟؟؟؟!!!!! چه چرندیاتی می نویسند , دقت کرده باشید ورزش سه خودش رو برای کیسه و بازیکنان فعلی و سابقش کشته , ورزش سه اسمت رو عوض کن بزار ورزش کیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج