۷۸۲۷۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مذاکره با کارگردان اخراجی برای «جوخه انتحار۲»

کمپانی برادران وارنر و کمپانی «دی.سی فیلمز» به دنبال کارگردان برای «جوخه انتحار۲» هستند و چناچه از شواهد پیداست با جیمز گان برای این پُست مذاکره می‌کنند.

دنیای تصویرآنلاین: کمپانی برادران وارنر و کمپانی «دی.سی فیلمز» به دنبال کارگردان برای «جوخه انتحار۲» هستند و چناچه از شواهد پیداست با جیمز گان برای این پُست مذاکره می‌کنند.

مذاکره با کارگردان اخراجی برای «جوخه انتحار۲»

به گزارش «د رپ» قسمت دوم «جوخه انتحار» از پروژه‌های در دست اقدام کمپانی «دی سی فیلمز» است. اما هنوز کارگردانی را برای پروژه تایید نکرده‌اند. ابتدا گوین اوکانر را برای کارگردانی مدنظر داشتند اما به نظر می‌آید کمپانی برادران وانر هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته ‌است. بسیاری از علاقمندان فیلم انتظار داشتند که دیوید آیر قسمت دوم را بسازد اما او به سراغ پروژه دیگری رفت:« Gotham City Siren».

نسخه اولیه فیلمنامه نوشته شده است. این خبر را تاد استشویک، یکی از نویسندگان فیلمنامه اعلام کرد.جیمز گان اوایل امسال از پروژه «محافظان کهکشان،جلد۳» اخراج شد ..کنارگذاشته شدن جیمز گان حاشیه‌هایی را نیز به وجود آورد.بسیاری از همکاران گان خواستار بازگردانده شدن او بودند. اما کمپانی دیسنی از تصمیم خود عقب نشینی نکرد.

«جوخه انتحار» ساخته دیوید آیر داستان گروه ضد قهرمان به همین نام و براساس کتاب‌های مصور شرکت دی‌سی کامیکس است . دیوید آیر نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد و ویل اسمیت، جرد لتو، مارگو رابی، یوئل کینامن، وایولا دیویس، جای کورتنی، کارا دلوین و ازرا میلر بازیگران این فیلم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج