جاباما
۷۸۲۷۳۰
۱۸ نظر
۵۱۲۳
۱۸ نظر
۵۱۲۳
پ

ستاره‌هایی که خود را کوبیده و از نو ساخته اند!

ستاره ها، با قدرت و ثروتی که دارند، خیلی راحت می‌توانند به هر چه که می‌خواهند برسند، به عنوان مثال یکی از کار‌هایی که آن‌ها برای شهرت و محبوبیت بیشتر به آن دست می‌زنند، تغییر ظاهرشان است. از عمل‌های زیبایی صورت گرفته تا کاهش وزن‌های چشمگیر، برخی از ستاره‌ها به قدری غرق در این کار شده اند که چهره هاشان با ۵ سال پیش قابل تشخیص نیست.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ستاره ها، با قدرت و ثروتی که دارند، خیلی راحت می توانند به هر چه که می خواهند برسند، به عنوان مثال یکی از کارهایی که آنها برای شهرت و محبوبیت بیشتر به آن دست می زنند، تغییر ظاهرشان است. از عمل های زیبایی صورت گرفته تا کاهش وزن های چشمگیر، برخی از ستاره ها به قدری غرق در این کار شده اند که چهره هاشان با ۵ سال پیش قابل تشخیص نیست. اگر دوست دارید بدانید که کدام ستاره ها شبیه عکس های ۵ ساله پیش تان نیستند، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

جاستین بیبر

اگر به عکس های ۵ سال قبل جاستین بیبر نگاهی بیانندازید، خواهید دید که چهره او به طور کامل از این رو به آن شده است. او از آن چهره بیبی فیس خود فاصله گرفته، موهایش را کوتاه کرده و تیپ های مردانه تری نسبت به قبل می زند. او حتی بسیاری از رفتارهای بچه گانه خود را نیز ترک کرده است که خود در محبوبیت اش نقش مهمی داشته است. البته برای او نظر دیگران یا حتی هوادارانش ارزشی ندارد و هر جور که دوست داشته باشد تیپ می زند اما امیدواریم که او در این زمینه سیر صعودی را طی کند.

ستاره‌هایی که خود را کوبیده و از نو ساخته اند!

کیتلین جنر

یکی از مشهورترین تغییرات ظاهری میان چهره ها در چند سال اخیر مربوط به کیتلین جنر بوده است. اگر چه او از سالها قبل به تمایلات زنانه خود آگاه بوده اما در نهایت در سال 2015 تصمیم گرفت که این موضوع را علنی کند. او در این باره می گوید: «من چیزهای زیادی برای خوشبختی دارم و واقعا خوشحالم که می توانم بالاخره خود واقعی ام را نشان دهم.»

حال کیتلین تغییر جنسیت داده و تبدیل به زنی شده که با آرایش و موهایی آراسته در مکان های عمومی ظاهر می شود. علارغم تمام نقدهای منفی که او از سراسر جهان دریافت کرده، او از این وضعیت راضی و خشنود است. کیتلین می گوید: «مردم فکر می کنند که با تغییر جنسیت ما آدم دیگری می شویم، در حالی که من از درون همان آدمم.» درست است که شخصیت او تغییری نکرده اما از لحاظ ظاهری او آدم دیگری شده است.

ستاره‌هایی که خود را کوبیده و از نو ساخته اند!

کایلی جنر

خانواده کارداشیان ها جزو ستاره هایی هستند که همیشه در صنعت مد و فشن بحث برانگیزند. به عنوان مثال کایلی جنر، جوان ترین عضو این خانواده، با تغییراتی که به ظاهر خود داده، تیتر بسیاری از روزنامه و مجلات شده است.

تغییرات ظاهری او آنقدر محسوس است که او خود به عمل های زیبایی که روی صورت اش انجام داده، اعتراف کرده است. کایلی در این باره می گوید: «من ژل لب تزریق کرده ام چون از مدل لب هایم راضی نبود و این موضوع اعتماد به نفس من را گرفته بود اما حال احساس بهتری نسبت به خودم دارم. البته اینطور به نظر می رسد که این ستاره جوان تغییرات دیگری را نیز به چهره اش داده که قابل مقایسه با ۵ سال قبلش نیست.

ستاره‌هایی که خود را کوبیده و از نو ساخته اند!

کوین اسمیت

کوین اسمیت در دوران جوانی هر چه دستش می آمد، می خورد. او خودش اعتراف می کند: «درست است که من چاق به دنیا آمدم اما از آن روز به بعد با اشتباهات خودم هی چاق و چاق تر شدم، شاید دلیلش کارم بوده است، اما خوشبختانه این سبک زندگی او تا سال 2014 بیشتر دوام نداشت. در آن زمان کوین برنامه ای مستند در مورد مضرات و تاثیرات شکر در بدن دید که تمام زندگی اش را دگرگون کرد. همانجا بود که او تصمیم گرفت تغییری اساسی به زندگی اش بدهد، از این رو دور هر چه شکر و نوشیدنی ها قندی را خط کشید و به جای آن به طور منظم پیاده روی می کرد.

او در سال 2018 از یک حمله قبلی جان سالم به در برد اما این اتفاق نه تنها تاثیر بدی روی او نگذاشت که مسبب یک تغییر بزرگ دیگری در زندگی اش نیز شد. او تصمیم گرفت که گیاهخواری را آغاز کند که در این روند موفق هم شد. اگر به عکس های اکنون او با عکس های 5 سال پیشش نگاهی بیاندازید خواهید دید که او به طور چشمگیری کاهش وزن داشته است.

ستاره‌هایی که خود را کوبیده و از نو ساخته اند!

رنی زلوگر

رنی زلوگر بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار، بافتا، جایزه اس ای جی و گلدن گلوب و تهیه‌ کننده است. او در سال ‌های اخیر یکی از کسانی بوده‌ که در هالیوود همواره دستمزد بالایی دریافت کرده ‌است. از آنجا که او در فیلم های زیادی بازی کرده، ما نیز با چهره اش آشنایی داریم اما در سال ۲۰۱۴، پس از حضورش در «Elle» ما با چهره متفاوتی از او آشنا شدیم. تغییر چهره او به قدری بود که حتی مجله نیویورک تایمز هم آن را تیتر اخبار کرد. اینطور به نظر می رسد که او جراحی پلاستیک روی صورت اش انجام داده به طوری که سالها جوان تر به نظر می رسد اما او هنوز خودش همچنان این حقیقت را انکار می کند.

ستاره‌هایی که خود را کوبیده و از نو ساخته اند!

زک گالیفیاناکیس

5 سال قبل زک گالیفیاناکیس اعتراف کرد که یک تصمیم مهم در زندگی اش گرفته، او گفت که نوشیدن الکل را متوقف کرده است و همین باعث شد که او کاهش وزن زیادی داشته باشد. البته علاوه بر ترک الکل، او رژیم غذایی اش را نیز تغییر داده است. زک در این باره می گوید: «من دیگر غذاهایی را که تلویزیون تبلیغ می کند، نمی خورم. من حتی لب به فست فود هم نمی زنم.»

رژیم غذایی او آنقدر روی او تاثیرگذار بود که چهره اش را از این رو به آن رو کرد. او حال از گوشت خواری فاصله گرفته و نمک، شکر و روغن را به طور کل از رژیم اش حذف کرده است. به گفته خودش: «به لطف این رژیم من نه تنها اندام بهتر، بلکه پوست و موی بهتری نیز دارم.»

ستاره‌هایی که خود را کوبیده و از نو ساخته اند!

جان گودمن

جان گودمن بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و صداپیشه آمریکایی است که از سال ۱۹۷۵ حرفه بازیگری را شروع کرده و سابقه کاری پرباری دارد. او تا چند سال قبل نسبت به اندامش حس خوبی نداشت و حتی در مصاحبه ای گفت: «هیکلم مرا آزار می دهد.» او حتی چند بار برای کاهش وزن اش تلاش کرد اما موفق نشد.
جان گودمن در نهایت او تصمیم گرفت که به سلامتی اش اهمیت بیشتری دهد. از آن روز به بعد او آدم دیگری شد. اما به راستی او چه راهی را در پیش گرفت؟ او خودش در این باره می گوید که همه چیز به مقدار غذایی که او خورد، باز می گردد. در واقع او با کنترل مقدار غذایش توانست وزن اش را کنترل کند که البته کار ساده ای نبود.

ستاره‌هایی که خود را کوبیده و از نو ساخته اند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • elnaz

      فقط کایلی جنر :/

      پاسخ ها

      • آتوسا

        به نظر میاد کایلی جنر به غیر تزریق لب کار دیگه ای نکرده، بیشترین تغییرش به خاطر نوع آرایش چشم و ابروشه... فقط حرفه ای تر آرایش میکنه...

      • بدون نام

        کایلی جنر الان ۲۰ سالشه؛ یعنی ۵ سال پیش ۱۵ سالش بوده؛ انتظار ندارید که آدما شکل نوجوانیشون باقی بمونن؟!

      • بدون نام

        کایلی جنر اول گفت با لیوان لباشو بزرگ کرده بعد که کلی بچه بدبخت لباشون داغون شد تازه اعتراف کرد درضمن علاوه بر تزریق لب چونه اش رو هم عمل کرده و پروتزها هم که بماند

      • N.B

        با اون همه ارایش و عمل و... همه زیبا میشن

    • Arezoo

      یعنی شد برترین ها یه مطلب از چهره ها بذاره و خواهران کارداشیان تو اون مطلب نباشند... :|

    • بدون نام

      بجا جاستین بیبر باید کیم کارداشیانو میذاشتی

    • zohre

      چهره های ایرانی بزار. قبل از لمینت کردنشون آدم شاه در میاره الان که به لطف عمل جراحی و لمینت همشون شبیه به هم شدن

    • سویل

      واااااای چقدر ما خوبیم پس بدون عمل....‌‌

    • بدون نام

      اههه چقدر از خانواده کارداشیان بدم میاد

    • ari

      یعنی همشون یه طرف کایلی جنر هم یه طرف

    • Fantastic

      گوش کایلی جنر چه مدلیه دیگه؟ اون عکسه کلا پیریسنگ بعد اونجا صاف صاف ؟
      منه بیچاره اون غضروف کوچیکه گوشمو سوراخ کردم‌پاره شد می خواستن کل گوشمو قطع کنن :| این چطوری گوششو درس کرده پس؟

      پاسخ ها

      • Todoroki shouto

        تو دیگه زیادی بد شانسی

      • Fantastic

        خودمم به این موضوع پی بردم

    • بدون نام

      ما هیچ ما قیافه کایلی جنر نگاه :/ خدایا پولو به کیا دادی

    • ستاره

      کوین اسمیت چقدر خوشکل تر شده الا تا قبلا

    • کاملیا

      کایلی خیلی خوشکله

    • حسینی

      هرچقدر خودشونو از نو بسازن بازم به پای ایرانی ها نمیرسن .ایرانی ها همه دارن شبیه هم میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج